Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niedużo paliwa bo jak to mówią lżejszy bolid= szybszy bolid,

 

Zimny mało kopci, jak jest rozgrzany bardziej ale reguły nie ma bo nie zawsze kopcenie występuje, liczę że mam zapchana odme, ale okaze sie w piątek, odma i obudowa termostatu zamówione, muszą dojść do week i juz będzie więcej wiadomo

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
  • Odpowiedzi 112
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano

Jak jest odma zapchana to dym z wydechu jest inny i silnik zaczyna spalać olej.

Jak paliwa nie ma wcale to też zaleta-spalanie jest zerowe :mrgreen:

Jeżeli mogę Ci coś doradzić to sprzedaj to auto i kup co innego, bo tak to męczysz samochód i siebie.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Jak jest odma zapchana to dym z wydechu jest inny i silnik zaczyna spalać olej.

 

W jakich ilościach? Mam podobny problem z dymieniem, dym prawie identyczny. Płynu nie ubywa, jedynie oleju na jakieś 1000km zeszło ze 2mm na bagnecie.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Biały dym z oleju snuje się dość długo po wyjściu z rury. Powoli się rozwiewa i śmierdzi.

Para z wody znika znacznie szybciej i znika bez śladu a nie stopniowo się rozwiewając.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Jeździj tak dalej z lekkim bolidem to zatrzesz pompę a ona tania nie jest a tam już druta nie wsadzisz :mrgreen: Zawsze miej te minimum trochę poniżej 15l ale nie mniej.

 

I jaką w końcu tą odmę zamówiłeś?

Opublikowano

tak wiem ze pompa powinna byc zalana benzyna wiec te 15l powinno byc, nie ukrywam ze roznie z tym u mnie bywa, ojciec w passacie zroobil sobie odciecie pompy i ma spokoj, jedzie w dalsza trase na lpg to po co pompa ma chodzic non stop,

 

 

co do odmy kupilem ta z allegro tylko z innej aukcji na ktorej jest pasujaca do mojego modelu, z wysylka 100zl wyszlo, nawet jak mowicie ze pol roku wytrzyma to dobre i to bo teraz duzo wydatkow mam a chce sprawdzic czy cos to da, w piatek zdam relacje co i jak.

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano

Odcięcie też nie jest zdrowe bo w lato praktycznie jest nie używana i takie coś też ją wykańcza. Najlepiej mieć paliwo i spokój. Ja teraz mam między 50 a max paliwa i tyle w zimę trzymam.

 

Często taniej wychodzi dopłacić. Bo potem się okaże, że i tak musisz kupić drugą i wtedy pewnie nie kupisz takiej za 90zł i w sumie wydasz więcej :)

  • Moderatorzy
Opublikowano
ojciec w passacie zroobil sobie odciecie pompy i ma spokoj, jedzie w dalsza trase na lpg to po co pompa ma chodzic non stop,

:duh: :duh: :duh:

Często taniej wychodzi dopłacić. Bo potem się okaże, że i tak musisz kupić drugą i wtedy pewnie nie kupisz takiej za 90zł i w sumie wydasz więcej :)

Daniel daj spokój. Szkoda twoich palców i klawiatury w kompie. Zobacz to rodzinne i cokolwiek nie doradzisz to i tak będzie patent typu Adam Słodowy. Jak za 90 zł? Za tak dużą sumę proponujesz :shock: Chociaż i tak na plus, że nie kazałeś kupić oryginału za 400 :mrgreen:

Ale po tym co czytam to nie dziwi potem ilość egzemplarzy w tym dziale viewtopic.php?f=19&t=37795

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Sosna91 kopcenie na biało to normalne, szczególnie teraz, gdy poranki zimne.

Przegoń go na dłuższej trasie, tak minimum ze 30 km, potem zatrzymaj się i sprawdź czy kopci.

Jeśli padła Ci odma, to na 100% wciągnie ci olej, sprawdź, czy jego stan ci się nie zmienił.

Na Twoim filmiku nie słychać gwizdu, który wydaje walnięta odma, choć to nie jest regułą. Jedno jest pewne, będzie znikał olej silnikowy.

Wymiana odmy to nie jest zły pomysł, może być i używana, byle oryginalna !!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odcięcie pompy potrafi się zemścić jak w czasie powiedzmy wyprzedzania zabraknie ci gazu.

Dlatego pompa ma działać non stop.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

tylko ze ja robie głownie długi trasy praca dom, dzis wracalem do domu rodzinnego takze 200km zrobiłem i nie kopcił odziwo nic jak dojechalem , troche postal podjechalem do znajomego i delikatnie zaczal, ale 3* stopnie pokazuje w samochodzie to juz zimo.kilka dni temu ojak jechałem do pracy 200km to po dojechaniu jak stalem w mcdrive to kopcil jakby papieża wybrali. olej mi bierze ale brał odkad go kupilem, mam go 6 miesięcy,zrobilem 30tys poprzedni wlascicel pieron wie raczej jejk nie zmienial.

 

kupiłem tą z allegro tylko z innej aukcji pasujacą, za niecałe 100zł, niech wytrzyma i pare miesiecy ale chce sprawdzic to zeby zlokalizowac wszystkie wycieki.

 

obudowa termostatu doszła wyglada solidnie aluminium, odma wysłana wczoraj to na jutro musi byc z rana, takze wstaje wczesniej i biore sie za wymiane, bedzie wiecej jasne,

 

co do obudowy termostatu to musze obudowe wentylatora wyciagac pewnie bo malo miejsca tylko juz czuje ze z tą prostą czynnoscia bedzie sporo roboty bo jakwidze na zdjeciu

 

http://www.bmwtips.com/tipsntricks/Thermostat/8.%20housing_closeup.JPG

 

trzyma sie ona na srubach a u mnie tylko szpilki jakies wystaja i smieszne segerki na nich, cos jak podkladkach, takze czuje ze poprzedni wlasciciele cos własnej konstrukcji dolozyli.

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano
Sprzedaj to auto. Śmierdzi mi trupem, brak osłony silnika nawet, wszędzie patenty polepione na sztukę pewnie nawet bita ostro a po tym jak ty chcesz ją naprawiac będzie takim samym trupem. Nie stać cię na te auto daj sobie spokój
Opublikowano

hummel to zdjecie to z neta, mam osłone.

 

zeszło mi prawie cały dzien, ale zrobione, wymieniona obudowa termostatu i odma, węże przeczysciłem, podpory kolektora nawet udalo mi sie nie odkrecac, tylko odme musialem do góry nogami wyciagac i wkładac a tak to jak w opisie demontażu.

 

na początku bardzo układ zapowietrzony i termostat nie otwierało, pozniej wyrwało mi tą srube z obudowy termo, wkrecilem starą odpowietrzyłem,

 

wszystko juz hula, co do zmian to auto jakby na niskich obrotach plynniej wchodziło i juz myslalem ze dwumas mam zuzuty bo był problem z płynnym ruszaniem, musialem zawsze myslec o tym zeby ładnie ruszyc a teraz nie gasnie nawet przy starcie prawie bez gazu,, nie sadzilem ze odma mzoe w tym pomóc takze na +

 

co do spalania oleju to zobaczymy, ale kopcic lekko na biało dalej kopci, przy okazji znalazlem jeszcz wyciek przy parowniku, ułamana fajka i musialem go demontowac i wymieniac, w sumie dobrze ze teraz zobaczylem bo ledwo sie trzymalo.

 

dam pare fot potem

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano
Sory że podepnę się pod temat,mam jedno pytanie.Czy wąż który idzie od odmy go rurki bagnetu, powinien być mokry w oleju czy suchy?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

mokry ale tylko w środku :lol:

A na zewnątrz to żaden wąż jaki masz pod maską nie powinien być mokry.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Sprawdź kolektor w środku, jeśli masz zaolejony mocno, to odma wali ci olej do niego, zamiast przez tą rurkę do miski. Ona musi być w środku mokra, bo przez nią spływać powinien olej. Może być też przytkana, choć bardziej stawiam na walniętą odmę.

Zobacz czy auto ci nie kopci na biało, nie słychać świstu/gwizdu z pod maski, lub nie znika ci olej silnikowy. Każda z tych opcji przemawia za wymianą odmy.

 

Nie napisałeś w jakim silniku. Bo ja tu konkretnie o M52.

Opublikowano
kopcic na biało nadal troche kopci ale co dziwne nei zawsze, stoje na swiatlach widze w lusterku ze lekko kopci, podjezdzam na miejsce za 3-4km wychodze i nic, roznie, dolalem 1litr oleju bede sprawdzal jak zuzycie oleju, plyn z chlodnicy jeszcze musialem dolewac bo widocznie sie nei odpowietrzyl do konca, ale jak ciagle bedzie bral to bede musial zrobic test na CO2 bo moze to jednnak uszczelka to poki wczesniej bym zalał płyn na uszczelnienie głowicy.
-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to poki wczesniej bym zalał płyn na uszczelnienie głowicy.

Sosna91,masz wiele szalonych pomysłów,czekam na następne :cool2:

http://imageshack.us/a/img109/8538/pvme.gif

Tak z ciekawości,jaki przebieg ma Twoje Autko?

Opublikowano
Odmę wymieniałem w tamtym roku na nową ale nie ori.Co ciekawe jak wyjąłem disa to w kolektorze ssącym widać nalot oleju czyli odma do wymiany tak?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.