Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów. Od niedawna jestem posiadaczem f30 320d.

Auto nowe, jeszcze na dotarciu. Mam pytanie jak zachowuje się auto po dłuższym użytkowaniu?

Kto ma "nabite" najwięcej na liczniku i jakie ma problemy (lub nie)?

Opublikowano
Moim zdaniem BMW e30 e 36 e46 były lepiej zrobione i wytrzymają dłużej. Nie mówię że te najnowsze są złe bo BMW jako nieliczne utrzymuje wysokie standardy swoim wyrobów. Myślę, że jak masz nowy samochód i nie będziesz go piłował to wytrzyma tyle samo co porządna e30. Jeżeli możesz obejść się bez elektroniki, komputerów pokładowych, zamykania klapy automatycznie, aktywnych tempomatów to może warto było by kupić również e30. Jest to klasyk i ma to co to znaczy dusze. Jednak nie wydaje mi się to konieczne bo bardzo chwalę sobie f30 jest piękna nowoczesny wygląd. Jak będzie się sprawował silnik po 200k km, to zależy od dotarcia jest to wręcz kluczowe. Są przypadki np. że auto w katalogu ma 180km/h jedzie 195km/h.
Opublikowano
Witam wszystkich forumowiczów. Od niedawna jestem posiadaczem f30 320d.

Auto nowe, jeszcze na dotarciu. Mam pytanie jak zachowuje się auto po dłuższym użytkowaniu?

Kto ma "nabite" najwięcej na liczniku i jakie ma problemy (lub nie)?

Szczerze mówiąc lepiej byłoby poczytać sobie odpowiednie wątki na podobne tematy , niż tworzyć nowy...

Primator
Opublikowano
moja f30 ma 50tyś km przebiegu i powiem że to auto powinno być lepsze nie wiem za co się płaci mój stary citroen c5 który obecnie ma 350tyś km sprawiał mi mniej problemów przez 9 lat niż te bmw przez rok czasu
Opublikowano
Witam wszystkich forumowiczów. Od niedawna jestem posiadaczem f30 320d.

Auto nowe, jeszcze na dotarciu. Mam pytanie jak zachowuje się auto po dłuższym użytkowaniu?

Kto ma "nabite" najwięcej na liczniku i jakie ma problemy (lub nie)?

Szczerze mówiąc lepiej byłoby poczytać sobie odpowiednie wątki na podobne tematy , niż tworzyć nowy...

 

Czytało się, czytało. Ale jakoś nie widziałem żeby ktoś się wypowiadał na temat f30-ki po przejchaniu 100-150k lub więcej. Ty w swoim wątku chwaliłeś sie 29k, to niedużo.

Opublikowano
moja f30 ma 50tyś km przebiegu i powiem że to auto powinno być lepsze nie wiem za co się płaci mój stary citroen c5 który obecnie ma 350tyś km sprawiał mi mniej problemów przez 9 lat niż te bmw przez rok czasu

No a jakie miałeś problemy?

Opublikowano
Witam wszystkich forumowiczów. Od niedawna jestem posiadaczem f30 320d.

Auto nowe, jeszcze na dotarciu. Mam pytanie jak zachowuje się auto po dłuższym użytkowaniu?

Kto ma "nabite" najwięcej na liczniku i jakie ma problemy (lub nie)?

Szczerze mówiąc lepiej byłoby poczytać sobie odpowiednie wątki na podobne tematy , niż tworzyć nowy...

 

Czytało się, czytało. Ale jakoś nie widziałem żeby ktoś się wypowiadał na temat f30-ki po przejchaniu 100-150k lub więcej. Ty w swoim wątku chwaliłeś sie 29k, to niedużo.

 

Auto jest na rynku u nas od lutego 2012. Kiedy niby miałby ktoś zrobić te 100-150 k?

Ja mam obecnie 46,5 k, kolega WojtekA4 , który pierwszy na forum odebrał F3o ma chyba coś koło 65k

Primator
Opublikowano
stuki zawieszenia (nadal nie określone miejsce ich pochodzenia być może to układ kierowniczy) liczne błędy podczas jazdy np. uszkodzenie silnika , uszkodzenie czegoś tam od skrzyni biegów . raz podczas jazdy spadły mi wskazówki i za chwilę się podniosły , trzeszczące plastiki , dziwna praca silnika jak jest zimny pracuje ładnie po rozgrzaniu nie słychać klekotu tylko cykanie , skrzynia biegów lubi poszarpać (automat) i wiele innych rzeczy o których nie pamiętam
Opublikowano

100-150tys to ciężko będzie Ci znaleźć... Takie przebiegi to raczej handlowcy robią, więc trzeba by znaleźć firmę, która swoim ludziom do dziennej jazdy funduje F30 :) (żart oczywiście)

 

Ja mam obecnie coś pod 80tys i łapie się za głowę jakie ludzie mają problemy z F30. Ja pomimo tego, że stosuje się do komputera a nie do powszechnie przyjętych "dobrych" praktyk eksploatowania samochodu, nie mam z nim najmniejszych problemów. Coś tam na gwarancji było robione (przekładnia) i tyle.... Klocki przód i tył, opony, bieżące sprawy. Poza tym jak już wiele razy pisałem - pierwsze i na 100% nie ostatnie moje BMW. Poza tym Ty raczej pytasz o 320d, a ja pisze o 328i :)

Opublikowano
stuki zawieszenia (nadal nie określone miejsce ich pochodzenia być może to układ kierowniczy) liczne błędy podczas jazdy np. uszkodzenie silnika , uszkodzenie czegoś tam od skrzyni biegów . raz podczas jazdy spadły mi wskazówki i za chwilę się podniosły , trzeszczące plastiki , dziwna praca silnika jak jest zimny pracuje ładnie po rozgrzaniu nie słychać klekotu tylko cykanie , skrzynia biegów lubi poszarpać (automat) i wiele innych rzeczy o których nie pamiętam

 

Damian czy kupowałeś auto w salonie? Bo mi to wygląda jakbyś miał dużego pecha ze swoim modelem. Ja co prawda mam tylko 24tys. ale żadnych problemów z samochodem. Nic nie skrzypi, żadnych stuków, automat jest rewelacyjny (w porównaniu do mercedesa). To jest moje pierwsze BMW i zapewne przy nim zostanę :)

Opublikowano
24kkm - wszystko ok, żadnych problemów. W ramach gwarancji zmieniono uszczelki i listwę przy szybie, bo przy szybkiej jeździe moim zdaniem było za głośno - teraz jest ok.
Opublikowano
Ja z mojego jestem zadowolony.

Po 30kk padł klakson - jutro serwis

 

Conner to ja tez miałem taką usterkę - dokładnie to padł klakson niskotonowy (nawet nie wiedziałem że są 2 klaksony :)

Opublikowano
stuki zawieszenia (nadal nie określone miejsce ich pochodzenia być może to układ kierowniczy) liczne błędy podczas jazdy np. uszkodzenie silnika , uszkodzenie czegoś tam od skrzyni biegów . raz podczas jazdy spadły mi wskazówki i za chwilę się podniosły , trzeszczące plastiki , dziwna praca silnika jak jest zimny pracuje ładnie po rozgrzaniu nie słychać klekotu tylko cykanie , skrzynia biegów lubi poszarpać (automat) i wiele innych rzeczy o których nie pamiętam

 

Damian czy kupowałeś auto w salonie? Bo mi to wygląda jakbyś miał dużego pecha ze swoim modelem. Ja co prawda mam tylko 24tys. ale żadnych problemów z samochodem. Nic nie skrzypi, żadnych stuków, automat jest rewelacyjny (w porównaniu do mercedesa). To jest moje pierwsze BMW i zapewne przy nim zostanę :)

 

tak kupiłem w salonie , drugim razem nie kupił bym bmw ... jeszcze jest jedna rzecz przeklęte run flaty

Opublikowano
100-150tys to ciężko będzie Ci znaleźć... Takie przebiegi to raczej handlowcy robią, więc trzeba by znaleźć firmę, która swoim ludziom do dziennej jazdy funduje F30 :) (żart oczywiście)

 

Ja mam obecnie coś pod 80tys i łapie się za głowę jakie ludzie mają problemy z F30. Ja pomimo tego, że stosuje się do komputera a nie do powszechnie przyjętych "dobrych" praktyk eksploatowania samochodu, nie mam z nim najmniejszych problemów. Coś tam na gwarancji było robione (przekładnia) i tyle.... Klocki przód i tył, opony, bieżące sprawy. Poza tym jak już wiele razy pisałem - pierwsze i na 100% nie ostatnie moje BMW. Poza tym Ty raczej pytasz o 320d, a ja pisze o 328i :)

 

jakie były objawy padającej przekładni ?

Opublikowano
stuki zawieszenia (nadal nie określone miejsce ich pochodzenia być może to układ kierowniczy) liczne błędy podczas jazdy np. uszkodzenie silnika , uszkodzenie czegoś tam od skrzyni biegów . raz podczas jazdy spadły mi wskazówki i za chwilę się podniosły , trzeszczące plastiki , dziwna praca silnika jak jest zimny pracuje ładnie po rozgrzaniu nie słychać klekotu tylko cykanie , skrzynia biegów lubi poszarpać (automat) i wiele innych rzeczy o których nie pamiętam

 

Damian czy kupowałeś auto w salonie? Bo mi to wygląda jakbyś miał dużego pecha ze swoim modelem. Ja co prawda mam tylko 24tys. ale żadnych problemów z samochodem. Nic nie skrzypi, żadnych stuków, automat jest rewelacyjny (w porównaniu do mercedesa). To jest moje pierwsze BMW i zapewne przy nim zostanę :)

 

tak kupiłem w salonie , drugim razem nie kupił bym bmw ... jeszcze jest jedna rzecz przeklęte run flaty

 

 

a jaki jest problem z run flat?

Opublikowano
Damianf30 - nie nazwałbym tego padającą przekładnią. Ja słyszałem minimalne stuki i tyle.

W jaki sposób objawiały się te stuki może mam to samo :)

Opublikowano

tak kupiłem w salonie , drugim razem nie kupił bym bmw ... jeszcze jest jedna rzecz przeklęte run flaty

 

 

a jaki jest problem z run flat?

 

zero komfortu i beznadziejna trakcja w zimę

Opublikowano
To kolega ma jakiś nietrafiony egzemplarz ......

...... i opony również

już sam nie wiem może ten typ tak ma ale napewno z tym autem jest coś nie tak

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
100-150tys to ciężko będzie Ci znaleźć... Takie przebiegi to raczej handlowcy robią, więc trzeba by znaleźć firmę, która swoim ludziom do dziennej jazdy funduje F30 :) (żart oczywiście)

 

W sumie nie wiem czemu zart, przeciez to nie Maybach? W wielu korporacjach w Polsce (najczesniej zachodnich jednak) podrzedny regionalny kierownik dostaje F30 czy A4 czy odpowiedni limit na sluzbowe auto ze na 318 czy 320 przecietnie wyposazone spokojnie starcza. Zwykli handlowcy czy pracownicy jezdza Passatami czy Insigniami to czym ma jezdzic ich kierownik jak nie premium o 20-30% drozszym? :)

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.