Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
mam pytanko koledzy, czy można zimę przepękać bez podgrzewacza, w moim odłączyłem przewód minusowy ponieważ żarł mi prąd 0,21A przy zgaszonym i zamkniętym aucie. Edytowane przez maciej1973
Opublikowano

mozna, bedzie blad i dluzsze nagrzewanie motoru, wieksze spalanie

 

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
bo tak się zastanawiam czy wogóle warto się tym zajmować, kupię używkę i też może być walnięty podgrzewacz, a nowy za drogi, ktoś miał może doświadczenie zimą bez podgrzewacza ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bedzie wolniej dogrzewał sie płyn chłodzacy. Dziw mnie to troche bo taki pobór prądu to zaden pobór Tyle to pobiera zegarek i podtrzymanie ogólnie wszystkiego. Jeśli masz aku w bagazniku przy otwarciu i mierzeniu poboru prądu czekałeś az zgaśnie oswietlenie? do tego jeśli masz jeszcze GPS to w chwili otwarcia bagaznika tez zapala sie czerwona dioda. No i powiedz mi jeszcze czy po odłaczeniu tego przewodu nie pobiera Ci juz prądu ?

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mozna, bedzie blad i dluzsze nagrzewanie motoru, wieksze spalanie

 

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

Czy większe to hmmm auto mam 6 lat zakupione z uszkodzonym podgrzewaczem wody który wymieniłem zeszłej zimy i powiem ze nigdy zimą nie miałem wiekszego spalania niz latem

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bedzie wolniej dogrzewał sie płyn chłodzacy. Dziw mnie to troche bo taki pobór prądu to zaden pobór Tyle to pobiera zegarek i podtrzymanie ogólnie wszystkiego. Jeśli masz aku w bagazniku przy otwarciu i mierzeniu poboru prądu czekałeś az zgaśnie oswietlenie? do tego jeśli masz jeszcze GPS to w chwili otwarcia bagaznika tez zapala sie czerwona dioda. No i powiedz mi jeszcze czy po odłaczeniu tego przewodu nie pobiera Ci juz prądu ?

 

Maksymalny pobór przy włączonym alarmie i zamkniętym aucie to 0,05A. 0,20 to ponad 5W, tyle starczy by w aucie które stoi po dwóch dniach padł do zera akuś.

 

Kolego z podgrzewaczem, jeśli nowy jest za drogi to kup po prostu tańsze auto w utrzymaniu i tyle. Niestety e46 w dieslu po za niskim spalaniem nie jest jakoś spektakularnie tanie w utrzymaniu... Jazda bez podgrzewacza nie zniszczyszczy silnika, może ciut wiecej palić, wolniej się dogrzewać. Kwestia komfortu jazdy i właścicie nic po za tym

 

PZDR>

Opublikowano
to nie że mnie nie stać na utrzymanie auta tylko żal wywalić kase na nowy podgrzewacz, a używki pewnie większość też upalone, nie chcę zmieniać auta z powodu podgrzewacza, ten wóz mi pasuję , oczekuję podpowiedzi na pytania a nie sugeracji sprzedać czy nie sprzedać auto.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Temat podgrzewacza powraca jak bumerang każdej jesieni i zimy, a jest na niego sposób pod warunkiem, że masz klimatronik, nie pokrętła.

Za każdym razem gdy zostawiasz autko na dłuższy okres wyłącz kompletnie panel klimatronika minusując siłę nawiewu, sprawdź, że nie będziesz musiał bawić się w odłączanie kabelków.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
kup uźywany podgrzewacz na allegro z gwarancja rozruchu,kosz t to jakies 200zł,jak tak zrobiłem i juz rok mam spokój.A jak Cie nie stac na częsci do bmw to kup tańsze auto w utrzymaniu.Tak jak kolega napisał że disel w utrzymaniu jest drogi a zwłaszcza ten model.
Opublikowano
Wyslij podgrzewacz do kolegi z forum - Roger-Nysa. On regeneruje te podgrzewacze. Regenerowal mi w zeszlym sezonie i jestem zadowolony. Koszt - polowa ceny uzywanego :)
Opublikowano
no właśnie o to chodzi że na klimatroniku ustawię 16 stopni i pomimo tego pobór prądu jest na podgrzewaczu, wpinam amperomierz pomiędzy minus a podgrzewacz i pobiera 0.21A. i męczy mnie czy to napewno podgrzewacz jest zajechany.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
0,21 to wręcz znikomy pobór, może masz walniętego jeża, to on często załatwia akumulatory. Wepnij się przy akumulatorze pomiędzy kabel a klemę i odłączaj jeża, zobacz jaki wtedy będziesz miał pobór. Napisz też do ROGER_NYSA jak kolega wcześniej radził, zna się chłopak na tych sprawach.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano (edytowane)
0.21A to nie znikomy pobór tylko wręcz spory. 5 godzin i masz amper w plecy więc aku 72 Ah w dobę traci około 5 amper wniosek 3-4 doby i nie odpalasz na moje. Edytowane przez maciej1973
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak rozłączyć tego jeża ? dużo robory ?

 

Wszystko jest na forum, poszukaj.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Krzysiek, 0.21A to nie jest znikomy pobór, tylko ponad 5W.....znajdź na google wzór i ze przelić. Prawidłowa wartość dla auta uzbrojonego to 0,05A...maksymalnie. 5W poboru starczy by po 48H postoju akuś padł do pięknego 0....

 

PZDR>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Krzysiek, 0.21A to nie jest znikomy pobór, tylko ponad 5W.....znajdź na google wzór i ze przelić. Prawidłowa wartość dla auta uzbrojonego to 0,05A...maksymalnie. 5W poboru starczy by po 48H postoju akuś padł do pięknego 0....

 

PZDR>

 

 

Tak w ramach sprostowania, to o ile pamiętam z podstawówki (a było to dawno) wzór na moc prądu to P=UxI (napięcie razy natężenie), czyli 12V X 0,21A = 2,52W no ale mogę się mylić, co nie zmienia faktu, że to i tak duży pobór.

Dziwi mnie tylko, że przy ustawieniu temperatury na 16" nadal jest ten pobór, niech kolega spróbuje wyłączyć całkowicie klimatronik i wtedy sprawdzić. Też miałem ten problem, ale właśnie wyłączanie klimatronika pomagało, to znaczy mogłem bez problemu następnego dnia odpalić autko, a wcześniej parę razy jakiś sąsiad musiał mnie szarpnąć :D

Poczekajmy jak kolega rozwiąże problem i nam podpowie co i jak..

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hmmm, dwa bryki przeczytałem i nie mylisz się :D, coś mi się pokićkało, co nie zmienia faktu że ponad 2w poboru to dużo... kolega zmierzyl taki pobór na podgrzewaczu więc chyba nie ma potrzeby szukać winy gdzie indziej. W razie czego odepnij podgrzewacz i wtedy sprawdź pobór na akumulatorze....

 

PZDR>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to tylko takie moje luźne rozmyślenia nad każdą ewentualnością, bo wiem jak to wkurza gdy codziennie wsiadasz do bryczki i się zastanawiasz odpali czy nie odpali :D

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
po rozłączeniu minusowego przewodu od podgrzewacza ubytku prądu z aku nie ma. symboliczne 0.04A . gdy dotknę przewodem minusowym do podgrzewacza do śruby do której docelowo jest przykręcony to iskrzy i pobór prądu następuje choć auto unieruchomione . kupię używkę i spróbuję wymienić, jedynie miałbym pytanko jak odpowietrzyć później układ żeby grało.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
wymieniłem podgrzewacz cieczy zakupiony na allegro z gwarancją rozruchu za 160 zl i wszystko gra. podgrzewacz działa, obroty silnika się ustabilizowały ale co najważniejsze nie mam ubytku napięcia w aku . stary podgrzewacz rozkręciłem z ciekawości i obejrzałem od środka. szoku doznałem bo widocznie poprzedni właściciel chciał zaoszczędzić i sam próbował polutować go w środku. niestety dostęp do styków był na tyle ciężki , że niezdarnie polutował i było zwarcie .
Opublikowano
Odpowiadam na Twoje pierwsze pytanie bo moze ktoś boryka sie jeszcze z czymś takim. Tak, z padniętym podgrzewaczem można jeździć. Ja mam go odłączonego już drugą zime ale zaczyna mi to przeszkadzać i zamierzam kupic nówke sztuke z ASO. Auto sie wolno nagrzewa w zimie bez niego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.