Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Inchcape to najgorsze ASO bmw w Warszawie.

Szkoda czasu na opisywanie problemów z tymi baranami.

Niekompetentni pracownicy serwisu, olewanie klienta i bardzo niski poziom obsługi polecam omijać szerokim łukiem.

Tacy ludzie nigdy nie powinni mieć autoryzacji BMW nadają się do handlu na bazarze nic więcej.

 

A co do lakierowania klapy nigdy bym się na to nie zgodził rdza nie oznacza uszkodzenia lakierniczego a problem z blachą, który po lakierowaniu powróci ponownie pewnie jeszcze szybciej. Zresztą nie widzę powodu, żeby wadliwy element nie został wymieniony lakierowanie to półśrodek nigdy nie będzie wyglądało jak fabryka i zawsze zmniejsza wartość auta.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
No ja też właśnie odebrałem samochód z lakierowania tylnej klapy :-( a był dziewiczy do tej pory... ogólnie to lekka porażka po 10 mcach garażowanego zimą samochodu... u mnie wybrzuszenia przy miejscu gdzie odchodzi wycieraczka - nieznaczne były ale jednak widoczne...
Opublikowano
Oględziny -> wysłanie dokumentacji do Gwaranta -> I …. malowanko klapy się szykuje. Co by nie mówić w przypadku dowolnej marki w dzisiejszych czasach to jest żenada, by samochód po 1,5 roku zaczynał rdzewieć i złazić lakier.

 

Pochwal się jak ASO poradziło sobie z malowaniem

 

 

Raczej pozytywnie ( o ile można tak powiedzieć w tym przypadku :)) Oględziny, później szybka decyzja o lakierowaniu - (to niestety gwarant wybiera formę w jakiej usunie usterkę).

Autko zastępcze na 3 dni - pomalowane bez zastrzeżeń - przy okazji zdjąłem oznaczenie modelu :)

 

Generalnie sesrwis Bavaria Motors w Warszawie się spisał - pełna informacja o wykoananych czynnościach + dokumentacja zdjęciowa na mail :)

Na pytanie co jeśli wylezie znowu .... Będziemy znowu lakierować :) Nie ma co rozpaczać :)

Opublikowano
No i moje auto to dopadło :( Masakra. Dziś oddałem samochód do przeglądu wiosennego i przy okazji pokazałem "urocze" purchle przy tylnej wycieraczce...Serwisant był mocno zaskoczony...pewnie nie wiele mniej niż ja. W końcu to marka premium i tu mam nadzieję, że poza "premium" ceną za auta tej marki to i proklienckie rozwiązanie problemu też będzie na tym poziomie. Osobiście nie wyobrażam sobie lakierowania klapy.. :?
Opublikowano
No i moje auto to dopadło :( Masakra. Dziś oddałem samochód do przeglądu wiosennego i przy okazji pokazałem "urocze" purchle przy tylnej wycieraczce...Serwisant był mocno zaskoczony...pewnie nie wiele mniej niż ja. W końcu to marka premium i tu mam nadzieję, że poza "premium" ceną za auta tej marki to i proklienckie rozwiązanie problemu też będzie na tym poziomie. Osobiście nie wyobrażam sobie lakierowania klapy.. :?

 

Nic innego oprócz lakierowania klapy pewnie nie zrobią. Na wymianę chyba nie ma co liczyć :duh:

Chyba staje się to bolączką tego modelu:(

Solidne działające Stare POLSKIE TELEFONY RWT/T4 /wyprzedaż kolekcji/. Doskonałe jako ozdoba mieszkania, kancelarii, gabinetu lub biura

Więcej w linku: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4319457

/Dla forumowiczów BMW-klub.pl możliwy rabat/

Opublikowano
Nie tylko tego modelu- serwisanci w BMW potwierdzili ,ze nie tylko 1 ki mają lakierowane klapy... a do tego akcja przywoławcza silnikow N55 , ehh chyba trzeba sie przyzwyczaic ,ze premium to znaczy teraz płacenie za najnowocześniejszą technologię ale jakośc i trwałość wszystkich marek chyba podobna... szkoda ...
Opublikowano

Piszecie, że lakierowanie to półśrodek. Piszecie, że lakierowanie to "beee" i wymiana lepsza...

Ale przecież jak wymienią klapę, to przyjdzie z fabryki w podkładzie, a wtedy i tak będzie malowana na miejscu pod kolor samochodu...

Helllooooł... :)

Opublikowano

helloł....

moze juz przyjedzie bez błędów procecu technologicznego... :)

z nienaruszonym podkladem... moze podkład bedzie lepszy... ;) walczcie o wymiane..

Opublikowano
helloł....

moze juz przyjedzie bez błędów procecu technologicznego... :)

z nienaruszonym podkladem... moze podkład bedzie lepszy... ;) walczcie o wymiane..

 

oby tak było jak piszesz :D

Solidne działające Stare POLSKIE TELEFONY RWT/T4 /wyprzedaż kolekcji/. Doskonałe jako ozdoba mieszkania, kancelarii, gabinetu lub biura

Więcej w linku: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4319457

/Dla forumowiczów BMW-klub.pl możliwy rabat/

Opublikowano
"Technologia producenta" o ile dobrze zrozumiałem przewiduje pomalowanie klapy w takich przypadkach, ja bym sie nie nastawial na wymiane calej. Chyba, ze ma sie dobrego prawnika. Oby wymienili na nowa i dobrze pomalowali, klapa i tak przyjdzie w stanie surowym.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Inchcape to najgorsze ASO bmw w Warszawie.

 

Mam podobne wrazenia - serwis maja zwyczajnie slaby i podejscie do klienta nicyzm w Polmozbycie.

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano
Moje autko też wylądowało w lakierni...

Tyle że najpierw zaprowadziłem do Inchcape'a, czyli tam gdzie kupiłem auto. Koleś w Inchcapie powiedział mi, że ktoś za blisko klapy coś spawał i dlatego tak się stało z lakierem....

Nie mniej jednak powiedziałem, że składam reklamację. Po 16 dniach zadzwoniłem i zapytałem się kiedy będzie to naprawione. Skoro minęło 14 dni od dnia zgłoszenia, a sprzedawca nie ustosunkował się do reklamacji oznacza to, że reklamacja została przyjęta.

Na co baran w Inchcapie, powiedział mi: Taaak? A ja nie przypominam sobie żeby Pan coś składał. Ma Pan to na piśmie?

Zatkało mnie....

Tego się nie spodziewałem po BMW...

Szok.

Pojechałem więc do Inchcape'a i nie wybierając w słowach powiedziałem co o nich sądzę i moja noga w tym badziewnym warsztacie pana Kazia już nie stanie.

Jakiś niby ważny pajac w kusych spodniach i za małej marynarce oczywiście zdziwił się, że narzekam więc pożegnałem warsztat ciule... tzn. czule i pojechałem do Bawarii.

Tam gwarancja została rozpatrzona pozytywnie i klapa polakierowana bez słowa sprzeciwu.

Zgadnijcie gdzie kupię kolejne samochody....

w Hondzie?

http://www.bmw.com/com/en/_common/shared/img/id_moduls.png
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

O kurcze, panowie trochę jestem zniesmaczony tą rdzą w tak nowych autach. Miałem taki problem w mojej 16-to letniej e39, ale to już babcia :) .

W poniedziałek miałem jechać do ASO w Niemczech po e20 114i dla mojej żony, lecz po waszych wypowiedziach wyjazd stoi już pod znakiem zapytania. Nie chcielibyśmy świeżego auta które zżera rdza.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
O kurcze, panowie trochę jestem zniesmaczony tą rdzą w tak nowych autach. Miałem taki problem w mojej 16-to letniej e39, ale to już babcia :) .

W poniedziałek miałem jechać do ASO w Niemczech po e20 114i dla mojej żony, lecz po waszych wypowiedziach wyjazd stoi już pod znakiem zapytania. Nie chcielibyśmy świeżego auta które zżera rdza.

 

Ale to juz chyba problem każdej marki. Tym bardziej przy obecnych lakierach ekologicznych.

 

Dzisiaj czytałem np że w nowym nissanie qashqai po umyciu myjką zszedł gdzieniegdzie lakier. szok :duh:

Solidne działające Stare POLSKIE TELEFONY RWT/T4 /wyprzedaż kolekcji/. Doskonałe jako ozdoba mieszkania, kancelarii, gabinetu lub biura

Więcej w linku: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4319457

/Dla forumowiczów BMW-klub.pl możliwy rabat/

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Możemy sobie wymagać :) proces technologiczny naprawy przewidziany przez producenta jest taki a nie inny. Na pocieszenie u mnie po lakierowaniu zero problemu.

 

Nikt z tego nie strzela ludzie to tylko klapa bagażnika :)

Opublikowano
Problem nie tylko dotyka Bmw choć nie słyszałem o rdzy na f10 czy f30 ale mogę wam powiedzieć ze miałem 4 letnią insignie kupiona jako nowa w salonie,bezwypadkowa ,poleciały mi nadkola tylne,oraz zgniły dosłownie mocowania drzwi te zewnętrzne na słupku ,oczywiście naprawione w aso tzn podszpachlowane i polakierowane,poluzowano zderzak tylni bo podobno on obcierał o rant błotnika ,stąd ubytek lakieru i rdza na rancie,auto za 122tyś.zł,szkoda gadać.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano
Możemy sobie wymagać :) proces technologiczny naprawy przewidziany przez producenta jest taki a nie inny. Na pocieszenie u mnie po lakierowaniu zero problemu.

 

Nikt z tego nie strzela ludzie to tylko klapa bagażnika :)

 

Jeżeli klapa bagażnika została dobrze przygotowana do lakierowania to nie powinno być problemu przed długi czas

Solidne działające Stare POLSKIE TELEFONY RWT/T4 /wyprzedaż kolekcji/. Doskonałe jako ozdoba mieszkania, kancelarii, gabinetu lub biura

Więcej w linku: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4319457

/Dla forumowiczów BMW-klub.pl możliwy rabat/

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Panowie podłączam się do tematu.

Mówicie o problemach aut 1-2 letnich i Wam bardzo z tego powodu współczuję. W takim przypadku lakierowanie w ASO idzie prawdopodobnie z gwarancji ogólnej. A co w przypadku gdy auto ma wiecej niż 2 lata ? Jak z gwarancją na perforację? Mam taki przypadek, że nad mocowaniem drzwi przednich zauważyłem po myciu delikatnego małego purchla. Auto było serwisowane przez poprzedniego właściciela do końca w ASO. Ja po zakupie nie zdażyłem jeszcze wymienić oleju (tzn zrobiłem to ale inspekcja nie skasowana i wg niej mam do wymiany 9tys.). Co powninienem zrobić? Mam szanse skorzystać z naprawy w ramach 12letniej gwarancji na perforacje? Czyli np umowic sie na przeglad wiosenny i podjechać pokazujać tego purchla? Jak z nimi gadac?

sprzedam skrzynie biegów na części od mojego n47.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

"Purchel" (domyślam się, że w ten sposób określasz ognisko rdzy pod lakierem) jest objęte gwarancją na lakier (o ile nie powstało w wyniku uszkodzenia mechanicznego).

Gwarancja na perforację (jak sama nazwa wskazuje) dotyczy przerdzewienia blachy "na wylot", co jak rozumiem w tym przypadku nie miało miejsca...

Opublikowano
Gwarancja na perforację dot. ogólnie problemów z nadwoziem i niekoniecznie musi dot. rdzy. Miałem kiedyś malowany element w aucie (nie było to bmw) w ramach gwarancji właśnie na perforację, pomimo, że auto od nowości serwisowałem poza ASO. Zgłoszenie nie dotyczyło rdzy a jedynie wypłukania lakieru. BMW udziela 12 lat gwarancji na perforację nadwozia, więc myślę łaski nie robi, bez względu na to czy był u nich serwisowany czy nie.
Opublikowano
Panowie podłączam się do tematu.

Mówicie o problemach aut 1-2 letnich i Wam bardzo z tego powodu współczuję. W takim przypadku lakierowanie w ASO idzie prawdopodobnie z gwarancji ogólnej. A co w przypadku gdy auto ma wiecej niż 2 lata ? Jak z gwarancją na perforację? Mam taki przypadek, że nad mocowaniem drzwi przednich zauważyłem po myciu delikatnego małego purchla. Auto było serwisowane przez poprzedniego właściciela do końca w ASO. Ja po zakupie nie zdażyłem jeszcze wymienić oleju (tzn zrobiłem to ale inspekcja nie skasowana i wg niej mam do wymiany 9tys.). Co powninienem zrobić? Mam szanse skorzystać z naprawy w ramach 12letniej gwarancji na perforacje? Czyli np umowic sie na przeglad wiosenny i podjechać pokazujać tego purchla? Jak z nimi gadac?

niecałe 5 letnie bmw i już zaczyna rdzewieć? to ja mam 9lat mb bezwypadkowe z oryginalnym lakierem i brakiemy rdzy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.