Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytasz

cz ktoś pomoże gdzie szukać przyczyny?

Ale czego przyczyny , nic nie piszesz jaki masz problem , jakie są symptomy tego problemu.

Na wydrukach kodów cz ęsto są bardzo stare błędy zarejestrowane co aktualnie ich niema .

Najlepiej zrobić pierwszy wydruk następnie wykasować błędy trochę sie przejechać i jeszcze raz zrobić wydruk i dopiero będzie widać co go dalej męczy.

Sfinks dał Ci dobrego linka , wiec tam poszukaj.

Pisz więcej to temat się rozwinie.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Zaczęło się od zapalenia słynnych kontrolek: ręczny,4x4 i ABS.

Kontrolki zgasły ale rano w czasie jazdy do pracy pojawiły sie ponownie.

Po powrocie do domu w momencie jak chciałem zaparkować auto zblokowało mi koła i ledwo udało mi się zaparkować.

Samochód zatrzymał się i wrażenie było jak gdyby zaciągnięty był ręczny. Po kilku minutach całość odpuściła i samochód osiadł tak jak czasami się zachowuje jak ściągniemy ręczny który zaciągnięty był i próbowaliśmy na nim cofnąć. Wtedy tył auta troszkę się unosi.

Do dzisiaj kontrolki się nie zapaliły ale teraz jazda autem staje się mało komfortowa z myślą iż jest coś nie tak.

Dzisiaj jeszcze zauważyłem iż na drugim biegu auto ma tak jakby czkawkę.

Ehhh

Same problemy

POZDRAWIAM i dzięki za wskazówki

Opublikowano
Dostałeś je kolego......wymagasz cudów na odległość .....wrzuć ten błąd do podanego przeze mnie tematu i tyle
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Sfinks podziękowałem za to co napisaliście a nie za przyszłe wskazówki-bład wrzucony zarówno tu jak i w temacie który wkleiłeś.

 

Najgorsze jest to iż przebywam w kraju gdzie wiedza techniczna nie jest na za bardzo wysokim poziomie nawet w serwisach.

 

Trzeba sobie radzić samemu.

 

POZDRO

Opublikowano (edytowane)

Błąd dotyczy zwiększonego tarcia/siły w skrzynce rozdzielacza napędu .Na dzień dobry wymienić olej i skalibrować .....diagnoza na odległość bez auta kolego :mrgreen:więc i moze być coś jeszcze

Obejrzeć zębatkę w skrzynce obowiązkowo i stan oleju ( czy są jakieś opiłki ).Jeśli tak skrzynka do naprawy niestety

Edytowane przez sfinks311
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • Zarejestrowani
Opublikowano (edytowane)
Jest nieoceniony :cool2: :piwko: Edytowane przez dziqsek

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.