Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Numer podwozia WBAPX31060C080443

Kod typu PX31

Typ 520D OL (EUR)

Typoszereg E E61 (MUE)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik N47

Pojemność skokowa 2.00

Moc 130

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor TITANSILBER METALLIC (354)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2008-09-15

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S386A DACHRELING Reling dachowy

S402A PANORAMA GLASDACH Dach panoramiczny elektryczny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS System nawigacji Business

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S616A BMW ONLINE BMW Online

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Sterowanie teleserwisem

S6UEA DIEBSTAHLSCHUTZ NAVI-DVD Zabezp. syst. nawig. DVD przed kradzieżą

P7RPA ADVANTAGE PAKET Pakiet Advantage

S7SNA NAVI BUSINESS M.HANDYVORB.BLUETOOTH Naw. Business/Handyvorber. Bluetooth

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Country-specific navigation control

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S931A WINTERRAEDER STATT SOMMERRAEDER Opony zimowe zamiast letnich z fabryki

S969A REQUEST NAVIG. DVD E60 ON DELIVERY Przy dost. zażądać płyty DVD nawigacji

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S346A CHROME LINE EXTERIEUR Wyp. zewnętrzne Chrome-Line

S4BXA INTERIEURLEISTEN GRAU HOCHGLAENZEND Listwy wewn., wysoki połysk, szare

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Dziwne, nie ma żadnej informacji na temat audio. Czyli jest pewnie standard?

 

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Podejrzana sprawa, że właściciele tak szybko pozbywają się tego auta...

 

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja nie rozumiem o co chodzi z opisem "Kupione w salonie". :) Skoro auto pochodzi z Niemiec, to wg takiej logiki, każde jest kupione w salonie, nieważne czy w Polsce, Niemczech czy Rosji, ktoś kiedyś to auto musiał w salonie kupić. :)
Opublikowano
Ja nie rozumiem o co chodzi z opisem "Kupione w salonie". :) Skoro auto pochodzi z Niemiec, to wg takiej logiki, każde jest kupione w salonie, nieważne czy w Polsce, Niemczech czy Rosji, ktoś kiedyś to auto musiał w salonie kupić. :)

A dlaczego tak sądzisz ?

Normalka że pochodzi z Niemiec, ponieważ tam została wyprodukowana. Natomiast auto zostało kupione jako nowe u Bońkowskich w Szczecinie.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
Czyli łatwo można przebieg sprawdzić.

Auto na dotarciu

Dokładnie.

Dzięki uprzejmości kolegi Bronx_l mozna nawet zadzwonić do poprzedniego właściciela i popytać się jaki był powód jej sprzedaży.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

Dzieki Panowie za pomysł. Właśnie rozmawiałem z poprzednim właścicielem. Bardzo miły starszy Pan. Auto miało 59 tys. w momencie sprzedaży. Miało porysowany bok.

W momencie pisania posta Pam do mnie zadzwonił z info, ze zapomnial powiedziec, ze w tym roku do niego dzwonili z bmw i zapraszali na akcje serwisowa ale nie pamieta dlaczego. Auto wydaje sie byc ok, jade dzis ogladac :D

 

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja nie rozumiem o co chodzi z opisem "Kupione w salonie". :) Skoro auto pochodzi z Niemiec, to wg takiej logiki, każde jest kupione w salonie, nieważne czy w Polsce, Niemczech czy Rosji, ktoś kiedyś to auto musiał w salonie kupić. :)

A dlaczego tak sądzisz ?

Normalka że pochodzi z Niemiec, ponieważ tam została wyprodukowana. Natomiast auto zostało kupione jako nowe u Bońkowskich w Szczecinie.

 

Wg VIN pochodzi z rynku niemieckiego stąd moje wnioski. Również sprzedający nie napisał, że pochodzi z polskiego salonu.

Opublikowano
Samochody sprzedawane w Polsce, przynajmniej seria Exx ma zawsze po rozkodowaniu VINu - "Wersja krajowa Niemcy".

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Przy okazji spytaj dlaczego zaślepki sprysków lakierował.

 

bo nie lakierowal, lakierowal raczej zderzak :mrgreen:

Opublikowano
Zapomniałem dodać, zderzak był wymieniany przez pierwszego właściciela, uderzył w zimę w jakiś słupek betonowy na parkingu. Jedyna moja obawa w tym aucie to ten nieszczęsny rozrząd. W tym silniku trzeba go chyba wymieniać razem z wałem? Zapytam może był wymieniany na akcji serwisowej. Rozmawiałem dziś z Panem Krzysztofem Sewerynem i mówił, że jak nie był to przy tym przebiegu już niedługo trzeba będzie go wymienić.
Opublikowano

Ok byłem obejrzeć. Nie jestem znawcą ale auto jedzie prosto, dobrze przyspiesza (jak na 520), nic nie stuka, puka,piszczy itp. Silnik pracuje równo i nic niepokojącego nie słychać, skrzynia zmienia biegi płynnie. Ogólnie na pierwszy rzut oka dla laika ok. Ma kilka rys z lewej i prawej strony ale to nic groźnego. Jedyne co mi się nie podoba to wytarta skóra na boku siedziska kierowcy tak na wysokości pupy ;). Dziwi mnie to trochę przy takim przebiegu. Z drugiej strony sprzedający pokazał mi książkę serwisową i masę faktur z BMW ze Szczecina (jeszcze od pierwszego właściciela) i Warszawy. Wydaje się, że przebieg jest autentyczny. Czekam teraz na wizytę u Pana Krzysztofa, najbliższy termin to następny czwartek, więc jest jeszcze czas, aby się zastanowić. Nie spieszy mi się z zakupem i auto ma ubogie (jak na e61) wyposażenie ale przebieg i pełna historia serwisowa przemawiają na plus.

Jestem niczym rozdarta sosna :?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W tym samochodzie jest silnik w wersji C i o ile kojarzę jest to już silnik przebudowany, w którym problemy z rozrządem nie występują. Jak się mylę, niech mnie ktoś poprawi, bo nie jestem pewny czy to od C czy dopiero D była zmiana.
Opublikowano

Jak można sprawdzić kod silnika ? Po rozkodowaniu VINu widzę coś takiego:

 

" C080443 PX31 354 LCSW 5' E61 LCI Touring 520d N47 ECE L A "

Opublikowano

Czy to o to chodziło?

Zespół napędowy silnika N47D20C

 

Ktoś może potwierdzić od której wersji silnika problem z rozrządem ustąpił ?

 

EDIT: Przebieg potwierdzony w serwisie. Wszystko się zgadza, auto miało 2 akcje serwisowe: coś z podgrzewaniem filtra paliwa i kablem od akumulatora.

Pozostaje tylko kwestia wyjaśnienia rozrządu.

Czy ktoś z szanownych forumowiczów może mi potwierdzić, że dobrze sprawdziłem - N47D20C . I od której wersji silnika problem z rozrządem ustąpił?

Opublikowano

Ok. Czytanie nie boli. Dokształciłem się na temat tych silników. W przypadku silnika "C" nie ma takich problemów jak z "A". Rozrzad zaczyna dawać o sobie znać koło 160 tys. Czyli w moim przypadku za jakieś 3-4 lata. Biore ją do mechanika na przegląd. Jak wszystko będzie ok, będzie moja :)

 

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Z poniższego screena wynika, że jest to n47d20c:

http://i44.tinypic.com/1z2iq05.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.