Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
obecnie mam e39 z roku 1999 2.o 150 km na podwójnym vanosie, mam problem z vanosem gdyż przeskoczył o jeden ząb, w dodatku mechanik stwierdził że uszczelka pod głowicą do wymiany, popychacze tak samo, zastanawiam się nad wsadzeniem silnika 2.2 170 km, gdyż wydaje mi się że będzie go najprościej zaadoptować. Czy inne podzespoły bedą pasować z mojego auta ? skrzynia, dyfer itp ? chodzi mi o to czy wystarczy wsadzić nowy silnik czy trzeba coś jeszcze rzeźbić ? ogólnie lepiej byłoby wsadzić od razu 2,8, ale podejrzewam że trzeba bedzie sporo rzeczy wymieniać i nie za bardzo mam ochote sie w to bawić, chyba że nie jest z tym akurat tak strasznie dużo roboty jak myśle. Z góry dzięki za pomoc Edytowane przez dsvidoff
Opublikowano

Popraw temat kolego, bo nie ma takiego silnika M52B22.

Masz na myśli silnik M54B22 i coś wydaje mi się, że wcale nie będzie go najłatwiej zaadoptować, gdyż jest to silnik z nowszej serii i więcej rzeczy może nie pasować. Jeśli chcesz większą pojemność to najłatwiej będzie pewnie wrzucić M52TUB25 lub 28 - ale to moje czysto teoretyczne rozumowanie, może jeszcze wypowie się ktoś z praktyką.

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Opublikowano
no własnie, nie pomyslałem że ten 2,2 to M54. Więc teraz jest pytanie, bo dwa silniki wchodza w gre jeżeli będe swapował, z którym bedzie mniej roboty, M54B22 czu M52TUB28. Jeszcze zapytam czy 2,8 miało tylko podwójny vanos czy występowały z pojedynczym ?
Opublikowano
słupek m54 można przełożyć bez żadnego problemu z osprzętem ze starego silnika m52TU. wiem bo u brata po padnięciu m52B25TU założyliśmy słupek m54B25 i lata bez problemu 3 rok. jedyną wadą silników m54 jest spory apetyt na olej w porównaniu do m52TU.
powoli dochodzę do wniosku że BMW to nie marka samochodów - to nieuleczalna choroba :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.