Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam potrzebuje interpretacji błędu 3eed

 

3EED Power management, closed-circuit current violation - Closed-circuit current fault

 

szukałem informacji na ten temat ale nic nie mogle znaleść, na nszym forum jedna osoba miała to samo ale w jego poście nie ma odpowiedzi.

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Blad znika po wykasowaniu? Wymieniales akumulator ? Byles na akcji serwisowej z wymiana klemy ?

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

-błąd znika, i się pojawia ponownie za jakiś krótki czas (po kupnie auta tego błędu nie było, dopiero od jakiegoś 1,5 miesiąca się pojawia)

-akumulatora ja nie wymieniałem, ale aku nie jest oryginalny- poprzedni właściciel musiał wymienić(ja mam auto 6 miesięcy)

- Nie byłem na akcji serwisowej, 3 miesiące temu byłem w aso i pytałem się czy moj samochod jest objęty jakąkolwiek akcją serwisową, konsultant stwierdził ze w modelu e90 nie było przeprowadzanych żadnych akcji serwisowych

Opublikowano

wie ktoś co to może być za błąd, pisałem do chłopaka który miał ten sam błąd, i zakładał temat, niestety do tej pory nie dowiedział się czego on dotyczy.

dziqsek, mam wrażenie ze kumasz o co biega bo spytałeś mnie o aku. wiesz może czego ten błąd może dotyczyć, co trzeba naprawic,poprawić,wymienić?

  • Zarejestrowani
Opublikowano

dziqsek, mam wrażenie ze kumasz o co biega bo spytałeś mnie o aku. wiesz może czego ten błąd może dotyczyć, co trzeba naprawic,poprawić,wymienić?

 

Mam kilka pomysłów ale napiszę Ci je jutro na PW, nie chce zrobić strzała i nie trafić i robić potem pożywkę dla kilku hien z forum które tylko czekają na każdy mój błąd :duh:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
witam, czy mozna liczyc na wiecej informacji na temat tego bledu? mam przy swoim aucie to samo, po skasowaniu zawsze wraca, prosze o info, moze byc na PW :) :)
Opublikowano

Witam błąd jest związany z IBS em, ja pobawiłem się stykami przy aku, zresetowałem ibs inpą i pomogło.

także posprawdzaj jeszcze raz podłączenie aku, dokręc może coś nie dokrecone jest itp

Opublikowano

ok! a czy mozliwe ze akumulator jest juz zbyt slaby? i dlatego ten blad?

 

czy jesli odlacze klemy zeby przeczyscic, czy musze kodowac aku i IBS jeszcze raz?

Opublikowano
odnośnie słabeko aku to Ci nie odpowiem na to pytanie bo nie jestem expertem, ale jeżeli auto odpala z rana w zime to powinien być dobry, ja wymieniałem aku, wiec musiałem poodpinać klemy i 10 min póżniej założyłem na nowy aku i nic nie musiałem kodowąć wszystko chodziło jak wcześniej, dopiero potem zresetowałem IBS ponieważ wymieniłem aku , i zmieniłem ncs-em wielkość baterii bo kupiłem wiekszą
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam. Mam problem ze wspomnianym błędem. Auto przy nikich temp. odpala ale po chwili ma nierówna pracę silnika na jakieś 3-4s. Oczywscie auto jest wychlodzone np po nocy. Na komputerze wykakuje tylko ten jeden błąd. Wypisze co zrobiłem w tym kierunku.

Wymiana 4 świec na ngk

Wymiana przekaźnika świec

Sprawdzenie akumulatora na zasiarczenie -ok

Odkrecenie przewodu plusowego i wyczyszczenie w miejscach: akumulator, wszystkie łącza przy akumulatorze, a także przy rozruszniku. Jesli ma ktos jakiś pomysł, proszę pisać.

Bmw 320d e91 163km

Sorry za błędy piszę z tel.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakieś postępy w diagnozie? Bo raz na jakiś czas też mi się pojawia ten błąd.
  • 4 lata później...
Opublikowano

Czy ktoś doszedł do tego co jest powodem generowania błędu 3EED ?

Mam ten błąd w E70 i nie mam pojęcia od czego zacząć.

Są też jakieś dziwne błędy braku komunikacji ze sterownikiem skrzyni biegów, błąd zasilania nawigacji, pojawiła się też ostatnio kontrolka auta na podnośniku i zaraz znikła po odpaleniu silnika.... :shock:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Opis kodu usterki:

Monitorowanie zarządzania energią: Naruszenie prądu w trybie czuwania. Wykroczenie prądu w stanie czuwania jest wykrywane, jeśli prąd czuwania wynosi> 80 mA przez co najmniej 30 minut podczas aktywowanego monitorowania prądu w obwodzie zamkniętym.


Warunki kodu usterki:

Ogólne warunki Kontrola błędów odbywa się w sposób ciągły co 100 ms, gdy spełnione są następujące warunki:

- Brak błędu systemu IBS.

- Nie ma błędu wersji IBS.

- Nie ma błędu napięcia IBS.

Napięcie jednostki sterującej: 9,5 V do 16 V.


Warunek czasu usterki:

Błąd jest wprowadzany, jeśli został wykryty więcej niż następującą liczbę razy (licznik odpalania błędów): 50

Plan serwisowy

Zmierz prąd gotowości. Możliwe przyczyny nadmiernego prądu w trybie gotowości: Jednostka sterująca w pojeździe jest uszkodzona.


Uwagi serwisowe

Prąd czuwania, IBS, diagnostyka prądu w trybie gotowości.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Panowie byłem ostatnio na akcji serwisowej ze swoim E92 z 2008 , wymieniali jakiś przewód i naprawiali kostkę od silnika dmuchawy jakieś dwie akcje serwisowe bo dostałem dwa listy. Teraz wyskakuje mi błąd :

3EED 1/1

State: Current

DDE: Power management, closed-circuit current violation


Wiadomo o co chodzi z tym kodem , czy oni coś spierniczyli czy może to coś innego , wcześniej tego kodu nie było przed akcja serwisową .

  • 2 lata później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Błąd jest ciężki do wykrycia. 3EED mówi, że po uśpieniu auta, pobór prądu jest za duży i wiekszy niż 80mA. Na sto procent działa wszystko w aucie? Nie masz zalanego jakiegoś modułu? Klemy dobrze podokręcane na akumulatorze? Opis, który gdzieś już tu chyba widziałem, ale ładnie opisuje problem. Trzeba poszukać czemu coś pożera prąd, bądź źle mierzy ten pobór prądu.


Fault Code Description

Power management monitoring: Standby current violation. A standby current violation is detected if the standby current is > 80 mA for at least 30 minutes during activated closed-circuit current monitoring.


General Conditions

The fault check takes place continuously every 100 ms when following conditions are met:

‐ There is no IBS system fault.

‐ There is no IBS version fault.

- There is no IBS voltage fault.

Control unit voltage: 9.5 V to 16 V.


Fault Time Condition

The fault is entered if it has been detected more than the following number of times (fault debouncing counter): 50


Service Plan

Measure the standby current. Possible causes for excessive standby current: A control unit in the vehicle is faulty.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tak, ten opis znam... wiem o co chodzi w bledzie. pojawil sie niewiadomo skad... nie widac w tym aucie absolutnie zadnych problemow. wszystko smiga. ubytki pradu po calej nocy sa zadne. akumulator ma taka sama pojemnosc po wylaczeniu i po 12 godzinach stania. bateria nowa, zarejetrowana, prawidlowa. blad pojawil sie na slabym aku. po wymianie baterii zostal. przy aucie przez ostatnie miesiace nic nie bylo robione wiec nie mozna szukac przyczyny w ewentualnych serwisach itp... bardzo dziwna sytuacja. ten blad czesto wystepuje w zestawie z innymi, ktore moga naprowadzac na problem. w tym aucie jest tylko to. nic wiecej. co ciekawe... ista podaje, ze powiedzmy w przeciagu kilkunastu godzin miedzy jedym a drugim skanowaniem blad wystapil 1 raz.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Cze,


też zmagam się z 3EED i już nerwy puszczają.

Wymieniona bateria na ori bmw agm, zameldowana w iscie, klema założona 7603567 z adapterem i dalej to samo.


2 dni spokoju potem 4 dni byka.

Sprzedam łączniki stabilizatora do bmw e60 FEBI.
Opublikowano
Może to w czymś pomoże, też miałem problem z poborem prądu na postoju, źródło udało mi się znaleźć całkiem przypadkowo, jakieś 3 miesiące wcześniej przestała działać mi klamka z funkcją keyless, olałem temat, ale w między czasie wymieniałem tarcze-klocki i do usunięcia inspekcji auto stało na włączonym zapłonie, jak dotknąłem klamki to prawie się poparzyłem, zrobiło się zwarcie w klamce, pomogło przecięcie kabelków i problem z prądem zniknął.
Opublikowano

Też mi @scaramanga sugerował klamkę bo mam dostęp komfort i problem z klamka z prawego tyłu.


Wymienię wspornik i obadam czy pomogło.


Dzięki za odzew.

Sprzedam łączniki stabilizatora do bmw e60 FEBI.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Nie wiecie czy tą klamkę keyless da sie naprawić? Przestała działać od kierowcy, od pasażera działa, tzn otwieranie bez kluczyka.
to nieprawda, że ten bigos zaszkodził

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.