Skocz do zawartości

[523i] wycien płynu chłodniczego z dziwnego miejsca


Sosna91

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kiedyś pisałem o tym iż ubywa mi plynu chlodniczego, wiem ze walniety mam lekko wyrównawczxy u dołu wiec tam jest wilgotno ale tez bałem sie iż moze uszczelka poszła. natomiast widze iż ucieka mi z tego dziwnego miejsca co na foto, ten gruby wąż od chłodnicy ma taki zaworek czy co to jest? orygianlnie kazda tak ma? na razie nie przekrecalem tego nie wyciągałem bo pierwszy raz sie z tym spotkalem ale ewidentnie tędy wywala go.

 

http://imageshack.us/a/img543/2117/za5m.jpg

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taką 523 i ja mam tam raczej odpowietrznik.Nie mogę teraz sprawdzić,wieczorem potwierdzę,Wydaje mi sie.że poprzedni właściciel wkręcił tam zaślepkę.Takie druciane rozwiązanie.
Zakup BMW zarejstrowanego w RP to brak wyobrazni,lenistwo lub bezgraniczna naiwność.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale czy oryginalnie jest to pokrętło czy co to jest? moze to uszczelnie jakos sam tylko chce wiedziec co to wgl jest, termostat dziala dobrze to srednio chce pakowac sie w takie koszta
-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie to koszta ? Oryginalna obudowa termostatu to koszt max. 120 zł, termostat 50 zł wahlera, i świeży płyn chłodzący.

Bez urazy ale twoim autem bałbym się wybrać dalej niż 10 km od domu.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ale drutex !!!!!

 

Wymień to chłopie na nowa nawet zamiennik najtańszy będzie pewniejszy niż ta parodia.

Aż strach pomyśleć jak dbał o to auto poprzednik. :cry2:

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O faaak ale druciarstwo kolego moja rada. tam Gdzie masz ten dziwny korek powinien być odpowietrznik który wygląda tak http://allegro.pl/sruba-odpowietrznika-bmw-e36-e46-e38-e39-x1-x3-x5-i3499285882.html u Mnie jak się zawiesił termostat wywaliło dziurę w tym korku, bo po to on jest aby w takich wypadkach nie uszkodziło ciśnienie czegoś innego w układzie jak korek :) Jeśli nie mam racji poprawcie mnie koledzy ;)

http://allegro.pl/obudowa-termostatu-bmw-5-e39-e38-520-523-528-728-i3516909243.html (pewnie jak pogrzebiesz znajdziesz taniej) tutaj masz link do całej obudowy ja osobiście zmieniłem na metalową bo miałem 2 plastykowe i pękały. Wymień przy okazji termostat jak już rozbiorą ci to bo to koszt paru groszy, a pewność, że się nie zawiesi jest :)

 

 

BTW kto Ci taki korek wkręcił?? Jak chcesz to Ci wrzucę fotkę jak to wygląda u mnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ambience możesz dac foto, tak myślałem że oryginalnie to nie jest, poprzedni właściciel wiele rzeczy robił.w ten sposób,, klej, wkrety, gumki. To były jego podstawowe przedmioty do napraw
-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cichy nie czepiaj sie bo przeciez wiadomo ze gdybym mial na tyle to bym kupowal najdrozsze podzespoly ale calej pensji nie moge w auto inwestowac bo juz teraz remonty robie po kryjomu przed dziewczyna ktora robi mi awantury ze tylko w auto wkladam a w nia tylko jedno ;] a tak do rzeczy czy taki zestaw bedzie dobry ?

 

http://allegro.pl/termostat-wahler-bmw-e36-e34-e39-e38-2-8-2-3-2-0-i3514214632.html oraz http://allegro.pl/obudowa-termostatu-bmw-5-e39-e38-520-523-528-728-i3516909243.html

 

w zasadzize termostat dziala okej temp jest ok no ale bedzie na zas

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie ok.

Może odnośnie tej metalowej obudowy wypowie się dyzio, bo jeśli mnie pamięć nie myli miał chyba w swojej taką zamontowaną.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Czepiam się bo sam drutujesz.

Nie chodzi o to żeby kłaść najdroższe części. Są dobre zamienniki, a niektóre rzeczy to można śmiało za 30% wartości nowych kupić używane.

Domyślam się, że u Ciebie głównym kryterium przy zakupie było tylko to, że po prostu chce mieć,ale co to już nie ważne ale mam.

Samo to, że auto ma przerdzewiałe progi to coś świadczy.E39 ma na tyle dobre blachy, że nie powinno to mieć miejsca.

Rozumiem, że nie można wszystkiego inwestować w auto, ale o tym powinieneś zastanowić się zanim kupiłeś czy akurat stać mnie utrzymać to auto.

A teraz zostało ci naprawianie po kryjomu i czym się da.

I to nie tylko moja opinia. Cytat (jeden z wielu) poniżej.

Bez urazy ale twoim autem bałbym się wybrać dalej niż 10 km od domu.

Co do zdjęcia to ten wąż gumowy też mi się nie podoba.

Odnośnie obudowy jak wymieniałem termostat u siebie to patrzyłem i jest oryginalna. Tak że nie jest do końca prawdą, że zaraz pęknie itp. i itd.

Poszukaj nawet gdzieś dobrej używki.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Będzie ok.

Może odnośnie tej metalowej obudowy wypowie się dyzio, bo jeśli mnie pamięć nie myli miał chyba w swojej taką zamontowaną.

 

Nie mam takiej u siebie < mam ori BMW> ale kilka takich montowałem w autach z okolicy. Trzy u kumpli i jak do tej pory jeszcze żadna nie puściła.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobię Ci fotę, ale muszą silnik mi zmienić :D Ja osobiście mam metalową obudowę od termostatu i sobie bardzo ją chwale :) Jestem zdania, że metal mocniejszy od plastyku i dlatego kupiłem metalową obudowę. 2 obudowy mi pękły jedna oryginalna puszczała(była pewnie od nowości). Potem kupiłem jakąś na allegro (pewnie podróba i może dlatego) no i też pękła :( kupiłem metalowa i mam spokój. A termostat zmień koszt 40zł, a jedziesz spokojnie. Mnie raz termostat przećwiczył na trasie i teraz pierdziele cokolwiek robię przy silniku to go wymieniam. Nawet teraz zmieniają mi silnik i termostat też idzie nowy

 

http://img4.imageshack.us/img4/8646/ubvd.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.