Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po wymianie kloców i tarcz z przodu przy prędkości około 40-50 km pojawiły się wibracje w dość zauważalny sposób cały przód się rusza na boki ,przy wyższych prędkościach zanika. Czym może to być spowodowane?Zaznacze że przy okazji wymieniłem też amortyzatory i podczas wymiany wysuneła mi się przednia półoś na zewnątrz dyfra czy może to spowodować takie objawy?Czy mogłaby nie wejść w to samo miejsce co wczesniej?

Części są nowe amory sash reszta ate,i mają przejechane zaledwie 20km,kola też wyważone.:cry2:Jesli mnie znowu zablokują pisac na PW:

Opublikowano
Z tego co piszesz to wynika ze cos spieprzyles podczas wymiany, Piasty czyściles papierem sciernym? Jest tu post w którym koledzy piszą ze tarcze ate to śmietnik.
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
Opublikowano

tarcze raczej nie polecialy, bo pisze ze przy wyzszych predkosciach nie ma wibracji.

ja obstawiam na jakis luz w zawieszeniu, ewentualnie cos zle zalozone. a moze dokrec kola :mrgreen:

Opublikowano
Wszystko opanowane jak pisałem wyczesniej podczas montażu wysuneła mi sie półoś ,niestety nie wskoczyła na swoje miejsce jak powinna i powodowała wibracje.Ku przestrodze dla innych posiadaczy xd żeby zwrócili uwagę na półoś podczas wymiany amortyzatorów.Dzięki za pomoc. :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.