Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

 

Piszę ponieważ kolega poprosił mnie abym zapytał na forum co może być przyczyną stukania. Zakupił sobie e60 525d podajże z 2005 roku.

Sytuacja prezentuje się następująco, podczas gdy silnik pracuje koleżka odkręcił korek oleju, po czym praca silnika zmienia się na głośne stukanie.

Chciał bym się dowiedzieć co może być przyczyną tego.

 

Filmik pokazuje jak to wyglada mniej wiecej: http://vimeo.com/19133208

 

5!

Opublikowano
A czemu turbina gwiżdze? Bo pracuje! a te stukanie raczej normalna zecz kolego jak silnik pracuje jedynie mogło byc luzy na zaworach.
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
  • Moderatorzy
Opublikowano
Zawsze stuka, nie przejmuj się.
Opublikowano
TAK WYGLADA SYTUACJA U MNIE TO JEST NORMALNA RZECZ WSZYSTKIE TE SILNIKI TAK CHODZA, KTOS KTO NIE ZNA TEMATU NA PIERWSZY RZUT OKA POWINNIEN SIE WYSTRASZYC ALE TO JEST NORMA :) WSZYSTKO W JAK NAJLEPSZYM PORZADKU W TYCH SILNIKACH KORKOW WLEWU OLEJU WOGOLE NIE POWINNO SIE ODKRECAC JEZELI SILNIK CHODZI TYLKO NA ZGASZONYM POZDRAWIAM http://www.youtube.com/watch?v=Q2FkanAJ6sM
Opublikowano
Ponoc moga to byc kieliszke suche albo panewki:( czy lancuszek rozrzadu moze tak sie rozciagnac zeby az tak stukac? co o tym sadzicie? dzieki
Opublikowano
Oj rzeczywiscie cos jest nie tak chyba sie silnik konczy z tego co slysze to napoczatku pasek piszczy pewnie rolki albo napinacz a co tam w srodku siedzi to bog jeden wie pewnie pierscienie albo inne dziadostwo, jak na 525d to 280tysi troche duzo wiec moga dziac sie teraz cuda na kiju :) A JAKIE SA OBJAWY?? AUTO NIE MA MOCY ALBO CIEZKO PALI??? JESLI NIC SIE NIE DZIEJE WSZYSTKO JEST W NORMIE TO JEZDZIC POKI JEZDZI A JAK SIE ZEPSUJE TO WSADZIC INNY MOTOR NAJLEPIEJ 3.0D W DOBRYM STANIE I BEDZIE PO KLOPOCIE JAK ZACZNIESZ TO WSZYSTKO NAPRAWIAC TO KOSZTA WYJDA MNIEJWIECEJ TAKIE SAME JAK JAKIS MOTOR Z ANGLIKA
Opublikowano
Witam, nie ma problemu z paleniem mocy ma i to duzo jedynie te brzdeki :( jutro jade do serwisu bmw w belgii bo tutaj mieszkam . przy zmianie silnika na 3,0 trzeba zmieniac komputery? warto zmeirzyc kompresje? dziekuje
Opublikowano
jak na 525d to 280tysi troche duzo

Chyba żartujesz? Albo masz na myśli przebiegi z polskich komisów gdzie polskie 280 tys to ok 500 tys prawdziwe. Wtedy się zgodzę

Opublikowano
poprzedni wlasciciel serwisowal go caly czas i ma oryginalny oprzebieg. Wasze chodza podobnie? teraz jak jetem wsrodku i mam swiadomosc ze jest cos nie tak nawet slysze podczas jazdy jakies stukanie ale na prace silnika to nie wplywa dziekuje
Opublikowano

Nie szukaj problemu tam gdzie go nie ma.Tak ma być!!!

Miałem wcześniej x5 218KM i tak samo stukala po odkrecniu korka,w terazniejszej 535d tak samo jest...

Tak chodzą te silniki.

Opublikowano
Witam, bylem z serwisie w belgii BMW sam dyrektor grupy mechanikow ogladal go i stwierdzil ze wszystko jest ok . na zimno normalnie ze glosniej stuka bo potrzebuje tzw. minuty na dostarczenie oleju a po rozgrzaniu chodzi jak prawdziwy disel, mam kontrolowac pasek od klimy i za 10 tys km zrobic serwis . i nie zgadniecie ile zaplacilem :) 0 euro :) polecam serwis w belgii :))
Opublikowano
jak na 525d to 280tysi troche duzo

Chyba żartujesz? Albo masz na myśli przebiegi z polskich komisów gdzie polskie 280 tys to ok 500 tys prawdziwe. Wtedy się zgodzę

Jak o auto sie dba servisuje to 280tys to nie jest duzo dla BMW co innego jak by to bylo we Fiacie :lol:

Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
Opublikowano

Za chwile sie dowiemy ze 400 tys to tez mały przebieg :mrgreen:

280 tys to 280 tys,nie ważne czy Fiat czy BMW.

Co rozumiesz przez dbanie o samochód,który kupujesz używany z takim przebiegiem? Ty możesz nawet dmuchać na niego,ale nie sadze żeby to robił gebels w niemcowni skoro samochód miał w leasingu i wiedział ze będzie sie go pozbywał jak go spłaci :duh:

Dla ciebie może to być perełka,ale dla Niemca który ci go pogonil to zwykła padlina :mrgreen: :mrgreen:

Opublikowano
Odkrec korek na włączonym silniku.Zdejmij przewód podciśnienia który idzie do servo hamulcowego i zobacz czy stukanie ucichnie. Jeśli przestanie stukać, to do wymiany jest pompa waku.
Opublikowano

Dlatego auto kupuje sie sprawdzone , nie tylko z niemiec, po tym co tu ludzie pisza to na to wychodzi ze 50% uzytkownikow to maja problemy zwiazane z przebiegami zedu 400/500tys km , auto nalezycie exploatowane i dbane (nie chodzi o polerowanie na niedziele!!) na czas oleje podzespoly itp,a nie ze moze to wytniemy i wyrzucimy po co to jak sie zepsulo fabryka tak zaprojektowala to trzeba wymienic w polskiej mentalnosci wyciac i zapogramowac. Zakladamy ze kupilismy auto z przelotem 150tkm po piecu latach mamy 300 auto nadal sprawuje sie bez problemow wiec w czym problem? Najwiekszym problemem i mentalnoscia uzytkownikow BMW (wiele osob to potwierdzi z perspektywy mechanika ASO i poza ) a to mozna cos taniej, a to do sprzedania, a moze poczekam az sie rozsypie to naprawie da sie skleic pokleic :mad2:

Kupiles takie auto to licz sie ze bedzie kosztowalo utrzymanie. Temat Moze. Pozdrawiam

Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.