Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jak w temacie mam dość dziwny problem wieszają mi się obroty następuje to zawsze przy zatrzymywaniu samochodu podjeżdżam do świateł wrzucam na luz obroty schodzą do około 1000 z reguły troszkę ponad i tak stoją jak delikatnie dodam gazu spadają na jałowe.Dodatkowym objawem jest to że gdy to się dzieje ekonomizer pokazuje 0 gdy dodam gazu obroty spadają a ekonomizer standardowo ucieka poza skale.Z reguły dzieje się to na gazie na benzynie praktycznie nie.Z początku działo się to gdy silnik był zimny po rozgrzaniu sporadycznie ostatnio coraz częściej na nagrzanym.Rozebrałem cały dolot wyczyściłem i uszczelniłem.Korkowiec wygląda w porządku.Czyż by to tps? Ostatnio go sprawdzałem miernikiem i wygląda że jest ok.Ostatnio wymieniałem płyn wszystko dobrze odpowietrzone i przy uszczelnianiu dolotu musiałem rozpiąć przewody od podgrzewania przepustnicy i tu lekkie zdziwienie płynu brak dopiero chwile po odpięciu zaczął wypływać z przewodów od silnika czy to może być powodem?
Opublikowano
ja bym sprawdzil inst LPG a jaka instalka LPG u ciebie jest sekwencja czy zwykla :?:jeszcze bym do krokowego zagladnol czy sie nie wiesza :norty:
Opublikowano
Ja posiadam blosa z nim nic nie może się dziać ponieważ jest nowy przejechałem na nim dopiero parę tysięcy kilometrów a co do jego montażu i regulacji zakładał to człowiek który ma pojęcie na rzeczy.Co do krokowca to nie wyglądał źle ale przy okazji go wyczyściłem obraca się lekko co do niego nie mam zastrzeżeń.
Opublikowano
Przepływke sprawdzałem miernikiem wszystko wygląda w porządku lecz nie wydaje mi się żeby to było to.Zastanawia mnie bardziej tps.Dziwną sprawą jest ten ekonomizer.
Opublikowano
Hmm :?: fakt ekonomizer powinien przy postoju pokazywac zero a nie chowac sie poza skale moze ci zegary szlak trafia a po pracy silnika slychac ze chodzi inaczej szybciej czy prace ma na poziomie 700 obr, bo moze cie zegary w balona robia bo taki przypal mialem w e34 mojej zony tez tak bylo ze eko. tak szalalo obroty na sluch byly takie same ale wedlug zegarow byly wysokie cos ponad 1000 obr.az wkoncu szlak trafil zegary zamontowalem stare z uszkodzonym podswietleniem i chodza lepiej jak tamte padniete.niewiem juz co to moze byc u ciebie moze sprawdz ten tps :norty:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Raczej wina instalacji gazu.U mnie to samo się dzieje jak pojezdzę na gazie.Lipne wtryski i słaby reduktor.Po resecie albo po jezdzie na pb wszystko wraca do normy na jakiś czas.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Ekonomizer na postoju powinien uciekać poza skalę ponieważ pokazuje chwilowe spalanie na 100 km jeśli się nie poruszasz to jak byś tak stał cały rok to spali ile wlezie i ekonomizer tak działa.Liczniki dobre aż tak ułomny nie jestem żeby nie rozpoznać po słuchu obrotów silnika :mrgreen: Co do odpowiedzi kolegi piotra to czytać uważnie mam blosa a co do reduktora jest do 180km i gazownik powiedział ze jest z nim wszystko jak w zegarku.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Faktycznie masz blosa ale tu rodzaj instalacji nie ma znaczenia jak coś jest nie tak wyregulowane.Skoro na pb masz ok to coś z wolnymi na gazie nie halo.Może trzeba wyczyścić ten gwizdek w blosie może się chwilami wieszać.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Panowie jedna rzecz wpadła mi do głowy.Czy ktoś wie czy podczas jazdy krokowy zostaje w pozycji w której był do wolnych obrotów zamyka się lub otwiera?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Im bardziej wciśnięty pedał gazu tym bardziej krokowy się otwiera.Przy max bucie jest otwarty na full.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Jeszcze się przyjrzę temu jak jest zimny to nie szaleje dopóki się nie zagrzeje porządnie i wtedy obroty wieszają się częściej jak się zagrzeje to często kręcę go dosyć wysoko wiec sprawdzę czy się nie przywiesza bo mam takie wrażenie że to chyba krokowy się zacina jak jest mocniej otwarty.
Opublikowano
Ekonomizer na postoju powinien uciekać poza skalę ponieważ pokazuje chwilowe spalanie na 100 km jeśli się nie poruszasz to jak byś tak stał cały rok to spali ile wlezie i ekonomizer tak działa.Liczniki dobre aż tak ułomny nie jestem żeby nie rozpoznać po słuchu obrotów silnika :mrgreen: Co do odpowiedzi kolegi piotra to czytać uważnie mam blosa a co do reduktora jest do 180km i gazownik powiedział ze jest z nim wszystko jak w zegarku.
sluchaj ja nie twierdze ze jestes ulomny ale podsunołem ci pomysl-rade bo z różnymi ludzmi sie ma do czynienia a skąd mam wiedziec czy ty bedziesz wiedzial o co chodzi wiec staralem ci sie wylumaczyc jak naj prosciej :cry: . A krokowca mozesz sprawdzic w taki sposób czy wogule dziala odpinajac i wpinajac wtyczke w trakcie dzialania silnika i zaobserwowac objawy jesli zabuja obrotami to znaczy ze chodzi jak bedzie dzialal bez zmian to cos jest z nim nie tak a zacinanie sie krokowca jeszcze mozesz sprawdzic na tych nazwijmy je zacietych obr. wez cos długiego i delikatnie w niego postukaj i tez zaobserwuj czy obroty sie zmienily,jak stukniesz i obroty beda niżej 1000 to znaczy ze sie tnie (a stuknac musisz od gory miedzy szczelinami w kolektorze ssacym)
Opublikowano
Kolega mnie źle zrozumiał nie miałem na celu nikogo obrazić po prostu z internetu korzystają różni ludzie i niektórzy tak trochę są ułomni i po prostu to napisałem że do nich się nie zaliczam i że to nie będzie to. :wink: Jeszcze jedna rzecz miałem się zapytać czy krokowiec podczas hamowania silnikiem się zamyka całkowicie czy tylko przymyka?
Opublikowano
powiem ci szczerze ze nie wiem ale na moj gust krokowiec przymyka sie w miare spadania obrotow szczegulna role odgrywa w wolnych obr.sprawdz go w ten sposob co ci napisalem to jest sprawdzony sposob wiem ze do niego sie kiepsko dostac ja mialem przypal co ty tyle ze jak sie rozpedzilem do 110 km/h i puscilem na luz to mi bujalo obroty od 700-prawie zgasniecia jak sie zatrzymalem pobujalo obrotami dwa moze trzy razy i bylo spoko sprawdzilem kroka w ten sposob co ci napisalem i niestety nie dzialal tak jak powinien wiec go wydarlem i przeplukalem w nitro i wywalilem galy :shock: co wyplynelo z niego teraz jest spoko nie buja obrotami :cool2: jak kroka bedziesz mial ok to obstawial bym LPG do reg.moze mieszanka jest nie taka jak powinna :norty:
Opublikowano
Jeszcze przyjże się temu krokowcowi ale wydaje mi się że jest ok czyszcząc go nie było w nim dużo syfu przedmuchałem go na wszelki wypadek sprężonym powietrzem i obraca się lekko.Jestem umówiony na dziś do gazownika sprawdzi blosa i ewentualnie podreguluję.Co do ekonomizera to na postoju zawsze powinien uciekać poza skalę ponieważ pokazuje spalanie na 100km jesli auto stoi prędkość wynosi 0 wiec spalanie idzie w górę.Nie wiem może kolega ma cos nie tak lub ekonomizer może pokazuje chwilowe spalanie a nie chwilowe spalanie na 100km.Z ekonomizerem spotkałem się parę razy już w beemkach i mercach i zawszę działał w ten sposób.Nie wiem może BMW miało 2 typy ekonomizerów.U mnie na nim jest napisane L/100km jeśli u kolegi też jest tak to według mnie źle działa.
Opublikowano
Byłem na regulacji gazu wszystko było w porządku i jest było trochę bogato.Wciąż to samo krokowiec działa jak należy dla testu zrobiłem 100 km na benie i wszystko hula jak trzeba wiec nie wiem już co to może być z tym pojadę na kompa zobaczymy co tam wyjdzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.