Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!!

 

Kupiłem niedawno BMW 320D w bardzo dobrym stanie i w bardzo dobrej cenie.

 

Na początek wymieniłem 3 swiece bo niedzialaly, wypralem filtr powietrza i zalozylem nowy filtr oleju.

Samego oleju nie ruszalem bo sprzedawca mowil ze zmienial.

 

Po serwisie wlaczylem komputer od znajomego i sprawdzilem bledy i okazalo sie ze

 

1. dalej nie dzialaja 3 swiece ?? o co chodzi bo są nowe

2. jest blad filtra czastek stalych

3. jakis blad air-bag ale nie wiem o co chodzi bo zadnej kontroli air baga nie ma

 

Proszę o pomoc, co zrobic z tymi swiecami, reklamowac je ? filtra nie ruszam bo czasami wchodzil w tryb awaryjny ,ale w tygodniu skocze na autostrade to sie wypali,

a airbag to nie wiem.. moze tez cos wiecie

Opublikowano

faktycznie dobry stan....

Radzę zerknąć do sterownika świec.

Możesz zdradzić na jakim programie prałeś filtr powietrza :shock: Może nastawiłeś pralkę na zbyt wysoką temperaturę....

Widać że auto trafiło w dobre ręce :cool2:

Opublikowano
,,w bardzo dobrej cenie" magiczne stwierdzenie , myślę że tu tkwi haczyk:) nie ma kontroli od air bag bo prawdopodobnie poprzedni właściciel ją odłączył gdyż inaczej by kuła w oczy :) zobacz czy nie masz auta po wypadku. co do świec to możliwe że sterownik do wymiany , dużo jest takich przypadków. a z tym praniem filtra to przesadziłeś i nie będę się wypowiadał ;/ :duh:
Opublikowano

Witam, dziekuje za wskazuwke co do swiec zarowych, poszukam uzywanego na allegro.

 

Co do filtra powietrza to robie to tak jak robilem w moim motocyklu, gdyby kolega nie wiedzial to jest

wiele informacji na forach internetowych.

 

Umylem go w misce z goraca woda i dalem plyn ludwik, ktory usuwa tluszcz itd. a potem

popsikalem specjalnym preparatem do filtrow, ktory mialem do motocykla.

 

http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/43696-prosze-o-instrukcje-jak-czyscic-filtr-powietrza/

 

Tutaj link z któtką instrukcją.

 

Wiadomo ze dbam o auta, ale wszystkiego sam jeszcze nie potrafie zrobic bo tu duzo elektoniki jest. Martwi

mnie tylko ten airbag

Opublikowano (edytowane)

też prałem filtr powietrza w moim byłym enduro po każdej jeździe, bo pracował w trudnych warunkach, a raz do roku kupowałem nowy. Wsamochodzie filtry się wymienia :mad2:

tak samo jak olej filtr paliwa, kabinowy i oleju.

Pobieżnikuj jeszcze opony, przetocz tarcze i może paliwo z wodą rozcieńcz. :cool2:

nie masz przypadkiem nicka besiowy na tym forum?

Edytowane przez olo46
Opublikowano

Przecież to jakaś marna prowokacja... Nie karmcie Trolla

 

BTW tekst z praniem filtra naprawdę mistrz :cool2:

Opublikowano
Jezu co tu zaczyna się dziać. Skąd biorą się takie łyse "pały". Ale podstawa to wymienić filtr oleju bez samej wymiany oliwy gratuluje mistrzu. Powodzenia w użytkowaniu twojej buni, ale naprawdę już mi jej żal.
Opublikowano

Witam serdecznie. Naprawdę nie rozumiem o co wam chodzi, skoro ja serwisuje swoje PRYWATNE AUTO

 

Ja rozumiem że większość z was postępuje wg. zaleceń BMW ale są one często tak skonstruowane, aby za tą samą robote zapłacić 2x tyle.

 

W poprzednich autach tez myłem samodzielnie filtra powietrza i nigdy nie było z tym żadnych problemów.

 

Nie chcę być przez was wyklinany od wieśniaków i innych, ale być może rzeczywiście popełniłem błąd zmieniając E36 na E90 bo w starej bmw byłem

w stanie sam wszystko ogarnąć.. serwisowałem ją po swojemu i nowy właściciel już miesiac jezdzi zadowolony.

Opublikowano

To powiedz nam w jak "bardzo dobrej cenie" kupiłeś to e90??

 

Jeśli mówisz poważnie to dziś akurat kupowałem filtr powietrza do e90 320d cena - 43zł !!! Niewiele więcej niż ludwik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A może koledze chodzi o mokry filtr powietrza, który faktycznie się myje?
  • Moderatorzy
Opublikowano

Temat mnie zaintrygował i ciesze się, że go odwiedziłem :cool2:

faktycznie dobry stan....

(...)Możesz zdradzić na jakim programie prałeś filtr powietrza :shock: Może nastawiłeś pralkę na zbyt wysoką temperaturę....

Widać że auto trafiło w dobre ręce :cool2:

:mrgreen: :clap: Dobre dobre :cool2:

Skoro przebieg 170 tys to tak na prawdę auto dopiero co dotarte :cool2:

Opublikowano
27 tys? Przepłaciłeś chłopie. Niedawno na placu pod Gnieznem widziałem za 24 tys to negocjacji (przebieg oczywiście 180 tys). Jakbyś się potargował to za 19 tys byś łyknął. I filtry wszystkie już wyprane miała :lol:
Opublikowano
wg eurotaxu ten samochod powinien kosztowac 10 tys zl wiecej; albo trafiles na mega okazje albo... W kazdym razie trzymam kciuki i mam nadzieje ze wszystko bedzie ok i bedziesz zadowolony. W pranie filtra bym sie nie bawil bo oszczednosc zadna (filtr kosztuje kilkadziesiat pln). W temacie swiec napraw sterownik lub wymien na nowy. Co do aurbagu to sprawdz czy masz wszystkie poduszki w aucie... jak mialo jakiegos dzwona to moze nikt juz ich nie zalozyl a to juz wplywa na Twoje bezpieczenstwo. Filtr DPF jest do wypalenia (pojedz w dluzsza trase, w drugiej kolejnosci jak nic nie da to wymus wypalanie programowo, w trzeciej wywal filtr).
  • Członkowie klubu
Opublikowano

rozkoduj vin i sprawdz czy masz to samo wyposażenie i kolor

idz od samochodu i zobacz kleme pirotechniczną na akumultorze czy sa wszystkie elementy

zadzwoń lub pojedz do ASO i sprawdz historie serwisową, szczególnie przebieg

pojedz do mechanika znającego sie na bejcach , niech ci sprawdzi wszystko łącznie ze zdjęciem podsufitki lakierem,

czy nie pomieszana z przystankiem autobusowym , cwiartką z innnego samochdu

sprawdż lampy , szyby , czy wszystko dział i jak kolega wcześniej napisał airbagi, bo w naszym pieknym kraju montują emulatory :mad2:

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.