Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kolega miał podobny problem tylko że w oplu cały czas przydkany dpf i nie udane próby wypalenia

 

raz na jakiś czas się udało ale po tygodniu powtórka

 

przyczyna?! auto na liczniku 200tys a realne ponad 500tys pdf zaspawany syfem nie do wypalenia pomogła wycinka podeślę foty jak wygląda wkład pdf

  • 2 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Błąd świec nie ma związku, ale błąd dpf tak, więc jak pojawia się to najlepiej wybrać się w trasę z kompem i przy stałej prędkości kasować błędy. Wtedy procedura powinna sama ruszyć, jeżeli błąd przestanie wracać to można później wymusić wypalanie.

 

W zeszłym tygodniu zorganizowałem trochę czasu. Wziąłem się za dpf. Skasowałem błędy ( chociaż błąd dpf nie wraca, wydaje mi się, że procodura uruchamia się co jakieś 300 lub 500 km, albo gdy silnik osiągnie 90 c' ) i uruchomiłem w dis wypalanie dpf - po około 30 km. - error.

:mad2: :mad2:

Opublikowano
a w jakiej kondycji są termostaty?

Główny i AGR wymienione na początku roku!!!!

jak ori to ok :D ,mi gates wytrzymał pół roku

 

Wczoraj sprawdziłem i temat termostatòw u mnie wraca. 71 stopni to max, na postoju spada do 68, zamòwiłem agr i chyba wstawię dodatkowo termostat zamiast kròćcòw w asb.

Czytałem w innym temacie, że to definitywnie rozwiąże problem niedogżanego silnika.

Wypalanie napewno nie uruchomi się przy 70 stop.

:8)

Opublikowano

Taż tak "kombinowałem" jak ty, dopóki nie sprawdziłem termostatu głównego. Musisz wyjąć termostaty i sprawdzić je na "stole", na podstawie temperatury nie dowiesz się który jest do wymiany.

Temp. 70 stop. może i wstarczy do wypalania dpf, ale i tak jest za niska powinna być ~ 90 .

852c2d3fdc685c61m.png
Opublikowano
Taż tak "kombinowałem" jak ty, dopóki nie sprawdziłem termostatu głównego. Musisz wyjąć termostaty i sprawdzić je na "stole", na podstawie temperatury nie dowiesz się który jest do wymiany.

Temp. 70 stop. może i wstarczy do wypalania dpf, ale i tak jest za niska powinna być ~ 90 .

 

Właśnie wymieniłem termostat egr z dobrego na dobry.

:duh: :cool2: :cry2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli temperatura spada podczas spokojnej jazdy na trasie to przyczyną jest termostat główny.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Jeżeli temperatura spada podczas spokojnej jazdy na trasie to przyczyną jest termostat główny.

 

Stawiam na asb :mad2:

Może w tę sobotę znajdę czas i montuję dodatkowy termostat na pionowy wężu idącym do ASB ( pisałem z kris_k3 na priv ), u niego działa to rewelacyjnie - brak problemów z uzyskanie 90*C.

Jak zmienię to dam cynk jak to działa.

:cool2: :cool2:

Opublikowano

U mnie na 100% to kròćce na ASB. Dzisiaj zamontowałem dodatkowy termostat za Asb i temp. wròciła do normy. Spokojna jazda 12 km - temperatura 90*C.

Nie miałem za wiele czasu, ale za tydzień raczej wywale te kròćce z ASB całkowicie. Zostawie tylko termostat.

:cool2: :cool2: :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.