Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Numer podwozia WBADE51040BR91459

Kod typu DE51

Typ 540I (EUR)

Typoszereg E E39 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M62

Pojemność skokowa 4.40

Moc 210

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor ORIENTBLAU METALLIC (317)

Tapicerka SONDERPOLSTERUNG (Z1XX)

Data prod. 1998-03-25

 

Składanie Wyposażenie

 

S299A LM RAEDER MIT MISCHBEREIFUNG Obr. BMW, st. le. z ogumieniem mieszanym

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S339A SHADOW LINE Shadow-Line

S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel.

S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Fotel komfort z pamięcią

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S469A KINDERSITZE IM FOND, INTEGRIERT Wbudowane foteliki dla dzieci

 

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S629A AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN Tel. sam. sieci D z czytn. kart z przod.

S666A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD RDS

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP

S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe

S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

 

Składanie Wyposażenie seryjne

 

S260A SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER Poduszka boczna dla kierowcy/pasażera

S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S555A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem

 

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S464A SKISACK Worek na narty

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

Składanie Indywidualne dane pojazdu

 

---- Processing Individual

Sign "BMW individual"

 

Z1XX Upholstery

Innenausstattung erweiterte Lederausstattung Nappa marineblau,

(Nr. 8 174 059), wie Schl.Nr. N9DL

 

Plastic parts of seats in navy blue

 

Seam of front and rear seats according to standard option

leather Montana

 

Restliche Innenausstattung analog Stoff Wollvelours marineblau,

wie Schl.Nr. B7DL

Opublikowano
Lampy przód i tył się nie zgadzają. Dla mnie tragiczny gust I właściciela jeśli chodzi o dobór koloru wnętrza.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

Fajnie że ma tylne zawieszenie, most i szpere od M5. To drogie zabawki i nie łatwe do dostania. Ciekawe jak stan tego mostu... łatwo go zniszczyc.

 

Ciekaw jestem tej mocy i momentu, jak zostały osiągnięte. I czy są potwierdzone na hamowni :) Bo normą dla 4.4 jest raczej nie trzymanie mocy, niż moc wyzsza niz seryjna...

 

Wnętrze robi słabe wrażenie, ale co tu oceniac po tak słabych fotkach.

 

Ogólnie warto chyba autem sie zainteresowac, choć rewelacji pewnie nie bedzie... na pewno autem jezdził fan BMW, chocby przeróbka na szpere od M5 o tym swiadczy. Pytanie tylko jak mocno te auto eksploatował. Takie samochody nieraz maję bardzo ciężko....

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

w linku zdjęcia które przesłał mi właściciel. Na prawym tylnym błotniku podobno pojawiły się jakieś "purchelki "(jeszcze bez rdzy). Ja na zdjęciu tego nie widzę.

 

https://plus.google.com/photos/111735449559582111546/albums/5925237030727553073?authkey=CMfwnrTY6t_pUg

Pozdrawiam Jaro

http://s7.postimg.org/ipwn696zr/2014_05_17_23_34_29.png

ex e39 525i

ex e38 735iA

ex e39 540iA

Opublikowano

Purchelki w e39 to norma, te auto ma swój wiek i BMW niestety lubią rdzewiec. W mojej e46 od 4 lat walczyłem z rdzą, mimo ze auto było zimą garażowane. Teraz przed sprzedażą mialem rdzę na 5 elementach.

 

Także małym purchelkiem bym się nie sugerował. Bo inne e39 też będą je miec, albo będą po zrobieniu blachy (lepszym lub gorszym).

 

W wypadku tego auta nawiekszą uwagę zwrócilbym na ewentualną wypadkową przeszłosc. Potem na stan skrzyni, dwumasu, mostu i silnika. Skrzynia 6b manual to droga zabawka i deficytowa na rynku, tak samo dyfer od M5.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano (edytowane)
Może ja coś pomogę. Właściciel to młody chłopak (w marcu jeszcze nie miał prawka). Edytowane przez siwek330
Opublikowano

Na pewno kupno takiego auta jak 540i w Polsce jest problemem. Nawet z większym budżetem niż 22 tys zł.

 

Ja przez ponad rok szukałem 540i w manualu. Budżet mialem 30 tys zł, potem nawet zwiększylem. Obejzałem z 10 sztuk - zadna nie nadawała się do zakupu. Te auta były masakrycznie zmęczone , często po mocnych wypadkach. Moje e46 mając 200 tys km na liczniku wyglądało przy nich jak nowe auto z salonu.

 

O ile 520i, 525i da się znaleźć bez problemu w Polsce zdrowe, nawet diesla da sie kupić ładnego, to z 540i jest problem. Pewnie dlatego ze te auta jako nowe były baaardzo drogie. W Niemczech ładne i zadbane e39 540i potrafi cały czas kosztowac więcej niż diesel e60. :)

W Polce nikt tyle nie da za takie auta i dlatego do nas do kraju trafiaja tylko zniszczone i bardzo zmęczone auta. Niby dotyczy to wszystkich marek i modeli, ale zauwazyłem ze aut typu premimum (M3, M5, 540i) w szczególności.

 

Sorry za przydługi OFF-TOP

 

jak sie skończyła moja historia?

Potem odpuściłem poszukiwania, dołożylem do budzetu kilkanascie tys. i zakupiłem ładniutkie M5. :)

 

Życze powodzenia w poszukiwaniu 540i, to super auta!

Dużo bardziej wolałbym zadbane e39 540i od tych gniotów e60 jakie nieraz widzę wystawione na sprzedaz.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
O :D A to ciekawe czemu do usunięcia? Takie decyzje to podejmuje moderator albo ewentualnie autor tematu może poprosić o zamknięcie tematu. Pierwszy post na forum i od razu takie herezje, wygląda na to że obecnemu właścicielowi nie podoba się to co tutaj napisano, zapraszamy do dyskusji ;)

to że ktoś nie napisał postów na forum to znaczy że są herezje?

chyba troszeczkę ktoś się tutaj zapędził więc najpierw zorientowanie później oczernianie...

oglądałem podobną E39 lecz po napisaniu postu zorientowałem się że to jednak nie tą oglądałem, w czym problem?

 

do usunięcia post a nie temat więc po co ma prosić autor tematu o zamknięcie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.