Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Jezdzilem Focusem ST 225KM ponad 1,5 roku, na takie auto mowi sie ze to hot hatch (och ach) on mial 6,7 s do 100 km/h. BMW ma 6,1s a jest limuzyna wiec....macie odpowiedz czy jest to wolne auto.

 

528i sedan ma realnie 6,8 do 100km/h , a touring 7,1sek , proszę się nie sugerować danymi katalogowymi bo to pokarm dla naiwnych(z.paliwa,osiągi ,waga,co2 itp), tak jak i branie dosłownie mocy katalogowej auta .

70% aut nie trzyma deklarowanej mocy na kołach.

Edytowane przez 530dat

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jakkolwiek uważam ten motor za całkiem niezły, to muszę zgodzić się z Przedmowcą odnośnie wartości przyspieszeń. W testach właśnie podobne dane się pojawiają.

Z moim motorem jest podobnie, nikomu jeszcze nie udało się osiągnąć deklarowanych 4,8sek, najwyżej 5,0.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to z jednym autem mam kursa widzę do ASO. :) Ciekaw jestem czy N26 to też dotyczy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli każde 528i / 328i trzeba oddać na grubszy remont silnika i wymiane wadliwej częsci, czy cos źle przeczytałem (nieludzki język dla mnie)?
Opublikowano
Jakkolwiek uważam ten motor za całkiem niezły, to muszę zgodzić się z Przedmowcą odnośnie wartości przyspieszeń. W testach właśnie podobne dane się pojawiają.

Z moim motorem jest podobnie, nikomu jeszcze nie udało się osiągnąć deklarowanych 4,8sek, najwyżej 5,0.

 

No bez kitu. w 535xd to 5,8-5,9sek. Także te 5,5sek katalogowe to mrzonka.

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dawid a co ma 5,5 s do setki?

 

co do akcji serwisowej, to wynika, że dotyczy silników od czerwca 2012 do sierpnia 2013, poniżej wrzuciłem tłumacza

 

W Niemczech wpływa na szczęście tylko 6800 klientów i powinny stosunkowo dostać kilka odpowiednie pismo również z naszych czytelników, w Austrii i Szwajcarii, obecny BMW czterocylindrowy wycofanie w 2013 dla producenta samochodów monachijski ale nadal kosztownym przedsięwzięciem: to świat według Spiegel online jest nie mniej niż 176.000 pojazdów, których dotyczy.

 

Z 76.200 jednostek najbardziej dotkniętych pojazdy w USA są w podróży. Podobnie, wielu klientów ma zostać uruchomiony w Chinach w warsztacie, ponieważ wadliwe złącze o BMW serii 5 może czasem prowadzić do problemów z tylnych świateł.

 

BMW Z4 sDrive28i-NY2011-Atacama 17

 

W przypadku wycofania pojazdów z czterocylindrowym benzyny N20 chodzi o możliwych problemach z dostaw ropy do wspomagania hamulców, które są z powodu wadliwego wałka rozrządu. Nie jest to jednak wada projektu ze strony BMW, ale problemem jakości w ramach jednego dostawcy jest.

 

Klienci z odpowiednim pojazdem motorowym wkrótce napisane osobiście i poprosił, aby zaplanować spotkanie. Odpowiednie modele są pojazdy o 1, 3 i 5 serii i serii X1, X3 i Z4 z turbodoładowaniem N20B20 czterocylindrowym.

 

Teoretycznie może mieć wpływ, w zależności od modelu BMW 125i (F20, F21) 320i, 328i (F30, F31, F34) 520i, 528i (F10, F11), X1 sDrive20i, xDrive20i oraz xDrive28i (E84), X3 sDrive20i, xDrive20i oraz xDrive28i (F25) i Z4 sDrive18i, sDrive20i i sDrive28i (E89), kiedy zostały zbudowane od czerwca 2012 do sierpnia 2013 roku.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakkolwiek uważam ten motor za całkiem niezły, to muszę zgodzić się z Przedmowcą odnośnie wartości przyspieszeń. W testach właśnie podobne dane się pojawiają.

Z moim motorem jest podobnie, nikomu jeszcze nie udało się osiągnąć deklarowanych 4,8sek, najwyżej 5,0.

 

wg bmw.pl 550i xDrive ma 4,4 s do setki !!!

 

http://www.bmw.pl/pl/pl/newvehicles/5series/sedan/2013/showroom/technical_data/index.html

Opublikowano

Tak Przyjacielu, ale to poliftowe ma już 449KM i tyle w papierach mu dają.

Moje ma 408KM i na papierze 4,8 sek do 100km/h. Na testach wyciagali z niego 5,0.

Opublikowano
Przepraszam ale czy możecie przełożyć z polskiego na polski bo nie zrozumiałem tłumaczenia artykułu :duh: Mój ma wbite w dowodzie 30.04.2012 to się łapie czy nie ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wg tego opisu nie, jest napisane od czerwca 2012, a poza tym w dowodzie to masz datę pierwszej rejestracji a nie produkcji
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak Przyjacielu, ale to poliftowe ma już 449KM i tyle w papierach mu dają.

Moje ma 408KM i na papierze 4,8 sek do 100km/h. Na testach wyciagali z niego 5,0.

 

Fakt zapomniałem o tej mocy

Opublikowano
Kriss dzięki za odpowiedź ,ale co wtych silnikach jest nie tak -bo zrozumiałem tylko że ta wada nie zależy od BMW tyko od podwykonawcy .... . :oops:
Opublikowano

Po przetłumaczeniu na nasz:

Dwa problemy. Jako pierwszy (pewnie dla obniżenia powagi sytuacji) wymieniają wadliwe złącze powodujące problemy z działaniem tylnych reflektorów a jako drugi: problemy z dystrybucją oleju do pompy wspomagania układu hamulcowego. Ten drugi problem, ku mojemu zaskoczeniu, spowodowany jest wadliwym wałkiem rozrządu (?). Oczywiście nie wynika to z błędów projektowych samej jednostki napędowej tylko z fuszery odwalonej przez dostawcę części.

Nie napisali, ale pewnie wymieniają te wałki rozbierając pół auta...

 

A gdzie kontrola jakości się pytam? Zobaczymy, czy dostanę zaproszenie.

 

 

Pzdr,

 

--

Tomek

Opublikowano (edytowane)

Rozwiązaniem problemu jest ( ponoć ) założenie na wałek rozrządu pierścienia, który ma spowodować że dostarczanie oleju do pompy wspomagania nie będzie utrudnione. Domyślam się, że chodzi o pogubienie istniejącej, lub stworzenie nowej krzywki na wałku, która otwierałaby szerzej zawór zamykający kanał olejowy, który prowadzi do pompy wspomagania. Orientacyjny czas naprawy ok. 2 godziny.

Ciekawe, na ile to rozwiąże sprawę...? :?

Edytowane przez Pemek
Opublikowano
Rozwiązaniem problemu jest ( ponoć ) założenie na wałek rozrządu pierścienia, który ma spowodować że dostarczanie oleju do pompy wspomagania nie będzie utrudnione. Domyślam się, że chodzi o pogubienie istniejącej, lub stworzenie nowej krzywki na wałku, która otwierałaby szerzej zawór zamykający kanał olejowy, który prowadzi do pompy wspomagania. Orientacyjny czas naprawy ok. 2 godziny.

Ciekawe, na ile to rozwiąże sprawę...? :?

 

Dorażna naprawa

 

 

Widac ze przechodza na cos co nazwa sie "produkt jednorazowy" jak chusteczka higieniczna czy sztućce.....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No to super drutowanie w wykonaniu producenta. Wiadomo, wymienić elementy na nowe wolne od wad to spora strata dla firmy, wiec stawia sie na rozwiązania doraźne...

 

Niestety, posiadacze nowych modeli, czy to auto czy też silnik, są niestety testerami. Potwierdza się teza, że dopiero kolejne fazy produkcji w przypadku BMW są (w miarę) wolne od wad.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
A podobno 2.0L miały być bezawaryjne :mrgreen:

 

Są, 2.0d :mrgreen:

 

Oczywiście żart, wiadomo jakie problemy były w N47 w wersji o małej mocy (143KM), z którego wywodzi się silnik aktualnie montowany w 520d.

 

 

Trzeba dziś sporo zapłacić za bycie testerem :wink:

Edytowane przez Zodiac
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.