Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szkoda iz nie czytales wczesniej naszych wypocin na forum na temat 528i a tego jest naprawde duzo
Opublikowano
A ma to znaczenie co sądzimy? Jak napiszemy, że jest BE to kupisz inny? Silnik jest ok, bo nie łapie się pod akcyzę, było o nim kilka tematów w forach dotyczących F10 i F30.
Opublikowano

… z tego co widzę już kupił...

Gratulacje!!!

Oczywiście poczytaj co napisali inni właściciele 528i... aczkolwiek dużo więcej mieli do tej pory do powiedzenia w tym temacie użytkownicy wszystkich innych wersji silnikowych :D

Napisz co Ty sądzisz o tym czym obecnie się przemieszczasz.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sadzimy ze nie czytales jeszcze calego forum i tez nie wiesz, ze od chwalenia sie jest galeria ;)

 

Poza tym gratki, BMW to dobry wybor :cool2:

Opublikowano

Co mamy sądzić? gorsze jest tylko 520d, lepsze jest tylko 550i, co byś nie kupił i tak na forum cię zjadą albo napiszą co masz zmienić :mrgreen:

;) ;) ;)

Opublikowano
Dla mnie ten motor najlepiej nadaje się do serii 3 lub 4. W serii 5 ma jedną niepodważalną zaletę - pojemność akcyzową.
Opublikowano
Co mamy sądzić? gorsze jest tylko 520d, lepsze jest tylko 550i, co byś nie kupił i tak na forum cię zjadą albo napiszą co masz zmienić :mrgreen:

;) ;) ;)

 

A ja bym trochę ten ranking poprzestawiał po swojemu od najgorszego do najlepszego czyli: 520i,520d,525d,528i,530d,535d,535i,550d,550i,530i.

 

No ale po liftingu wycofali 3.0i , a jescze w zeszłym miesiącu miałem nieśmiały plan zakupu F11 530i przed końcem produkcji w manualu i w m-pakiecie.

 

Panowie kończą się prawdziwe BMW na 99% stanie się to bezpowrotnie ,jak ktoś posiada wolne 170 tyś zł i chce mieć 100% bmw opierające się na wzorcach z przeszłości te najlepszyj dla marki to został na placu boju jeden model E82 125i .

 

Hasła które do niedawna marka niosła na sztandarach "radość z jazdy" zostały zamienione na "radość z posiadania"

 

W najnowszym papierowym wydaniu top gear jest niezykle celnie opisany problem nowych bmw na przykładzie bmw 3 coupe F32.

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja uwielbiam te małe potwory. Czy to te 211 konne z koncernu VW czy te z BMW, wszystkie są genialne. BMW oczywiście ma lepszy silnik ale tu nie chodzi o detale tylko o możliwości tych jednostek. Jak na taką pojemność osiągi i elastyczność są fenomenalne zachowując przy tym naprawdę małe spalanie. Oczywiście zawsze lepiej mieć 535i albo 550i ale czy faktycznie wszyscy tego potrzebują? Czy każdy kto kupuje F10 kupuje je dla ekstremalnych osiągów? Myślę, że nawet większość, po prostu chce się przemieszczać komfortowo i bezpiecznie z punktu A do punktu B, zachowując przy tym dużo radości z jazdy. A 528i na pewno spełnia wszystkie te warunki. Zresztą obecnie 2 litrowce przewyższają osiągami rzędowe szóstki z E39 a nawet E60 więc jak można je źle oceniać.

 

A ja bym trochę ten ranking poprzestawiał po swojemu od najgorszego do najlepszego czyli: 520i,520d,525d,528i,530d,535d,535i,550d,550i,530i.

 

No ale po liftingu wycofali 3.0i , a jescze w zeszłym miesiącu miałem nieśmiały plan zakupu F11 530i przed końcem produkcji w manualu i w m-pakiecie.

 

 

Zabawny jesteś z tym 530i. :)

Opublikowano

a ja do "5", myślę ~podobnie jak MMW, "5" to szeroko rozumiany komfort (wygląd środka, cisza, jakość materiałów, wygoda siedzeń, bezpieczeństwo...) jazdy z punktu A do B...

 

"5" ma się wygodnie "toczyć",

 

"4" z założenie powinna "skręcać i zasuwać" a tu 2 literki i turbo burbo nie spełni oczekiwań (przynajmniej moich)...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Ja uwielbiam te małe potwory. Czy to te 211 konne z koncernu VW czy te z BMW, wszystkie są genialne. BMW oczywiście ma lepszy silnik ale tu nie chodzi o detale tylko o możliwości tych jednostek. Jak na taką pojemność osiągi i elastyczność są fenomenalne zachowując przy tym naprawdę małe spalanie. Oczywiście zawsze lepiej mieć 535i albo 550i ale czy faktycznie wszyscy tego potrzebują? Czy każdy kto kupuje F10 kupuje je dla ekstremalnych osiągów? Myślę, że nawet większość, po prostu chce się przemieszczać komfortowo i bezpiecznie z punktu A do punktu B, zachowując przy tym dużo radości z jazdy. A 528i na pewno spełnia wszystkie te warunki. Zresztą obecnie 2 litrowce przewyższają osiągami rzędowe szóstki z E39 a nawet E60 więc jak można je źle oceniać.

 

A ja bym trochę ten ranking poprzestawiał po swojemu od najgorszego do najlepszego czyli: 520i,520d,525d,528i,530d,535d,535i,550d,550i,530i.

 

No ale po liftingu wycofali 3.0i , a jescze w zeszłym miesiącu miałem nieśmiały plan zakupu F11 530i przed końcem produkcji w manualu i w m-pakiecie.

 

 

Zabawny jesteś z tym 530i. :)

 

Silnik 28i jest najlepszy w klasie ma super osiągi i super eleastyczność to fakt , sam pierwotnie miałem zamiar jak już nie raz pisałem 328i E91 , ale jeśli chodzi o dzwięk silnika , linjowość oddawania mocy oraz trwałość to nigdy nie dorówna silnikom N/A.

 

A co do mojej zabawności i silnika 3.0i, to tacy jak ty cieszą się że każdy nowy model staje się coraz bardziej miekki,podsterowny,układ kierowniczy dogonił ten z audi.

 

Dla takich jak ty firma BMW rozmienia się na drobne i robi coraz większy rozkrok i rozwalają ją od środka tak aby dogodzić tym co mają w d.... genialne zawieszenie ,bardzo komunikatywny układ kierowniczy, oraz piękny dzwięk silników N/A .

 

Jeśli BMW się nie opamięta to jeszcze 5 lat i firma dogoni nijakością Audi ,ta degrengolada dotkneła mode 5 oraz 7.

 

Ale dla 7 można to wybaczyć to 100% limuzyna , ale że zrobili z 5 siódemke to już przegięcie wielkie, z E60 można było zrobić deske były dostępne trzy typy twardości zwykłego zawieszenia.

 

Od lekko twardego 225, po twarde 226 , oferte zamykało bardzo twarde 704.

 

W f11 są już tylko dwa zawieszenia zwykłe 225 które miekkością dogoniło Citroena c6, oraz niby sportowe M 704 które jest tak twarde jak zwykłe 225 w E60.

 

Można by było jeszcze tak wymieniać z 5 przykładów żę stare było lepsze.

 

Dla mnie 100% BMW kończy się na E9. ,E6. , E8. dla ciebie zapewne zaczyna się od F10 oraz F01.

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

Opublikowano

@530dat

zapomnij, szkoda klawiatury, trzeba jeździć beemkami od lat '90 żeby wiedzieć o co chodzi, teraz motoryzacja idzie w stronę...

 

http://bi.gazeta.pl/im/6d/4e/df/z14634605Q.jpg

 

ps

śliskich rondek życzę, akurat sezon się zaczyna :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
"4" z założenie powinna "skręcać i zasuwać" a tu 2 literki i turbo burbo nie spełni oczekiwań (przynajmniej moich)...

 

Zgadza sie, pisalem w kontekscie planowanego zakupu nówki. Ze względu na akcyze, pojemnosci powyzej 2.0 dla mnie odpadaja.

Opublikowano
Nie wiedziałem że temat tak gorący, ale cieszę się że dyskusja się rozwija. Dla mnie 528i to pierwsza beemka, do tej pory był SAAB 9-3 i Alfa159 .Jestem pod wielkim wrażeniem śmigiełka . Wczytuję sie w wypowiedzi "starych wyjadaczy" , bo ciekaw jestem opinni doswiadczonych. Dla mnie to przeskok w XXI wiek od silnika rozpoczynając a na całej masie elektoniki kończąc.. Choć z tą elektronika to czasami mam wrażenie że gdzieś zagubino prawdziwy samochód... Napisałem o silniku bo jak tak masywny samochód ma małą pojemność choć osiągi bardzo dobre ( jak dla początkującego w tej klasie aut) --zbiera się nieźle ,spalanie też nie jest wielkie -średni 10,3 , dźwięk bardzo sympatyczny gdy wchodzi na obroty ,ale czasami na luzie potrafi wstrząsnąć samochodem. :D Denerwuje mnie system start stop i parę jak dla mnie dziwnych pomysłów konstrukcyjnych np. nieodbijanie kierunkowskazu po powrocie kierownicy do położenia neutralnego :?: , albo słabe podgrzewanie lusterak zewnętrznych i szyby tylnej ... Ale to bzdury w porównaniu z całą resztą . :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Silnik 28i jest najlepszy w klasie ma super osiągi i super eleastyczność to fakt , sam pierwotnie miałem zamiar jak już nie raz pisałem 328i E91 , ale jeśli chodzi o dzwięk silnika , linjowość oddawania mocy oraz trwałość to nigdy nie dorówna silnikom N/A.

 

A co do mojej zabawności i silnika 3.0i, to tacy jak ty cieszą się że każdy nowy model staje się coraz bardziej miekki,podsterowny,układ kierowniczy dogonił ten z audi.

 

Dla takich jak ty firma BMW rozmienia się na drobne i robi coraz większy rozkrok i rozwalają ją od środka tak aby dogodzić tym co mają w d.... genialne zawieszenie ,bardzo komunikatywny układ kierowniczy, oraz piękny dzwięk silników N/A .

Dla mnie 100% BMW kończy się na E9. ,E6. , E8. dla ciebie zapewne zaczyna się od F10 oraz F01.

 

Uwielbiam jak ktoś nie mając o kimś pojęcia i o jego opiniach wali cały elaborat bzdur. :) I nawet mimo pierwotnego zamiaru nie będę tych bzdur komentować bo szkoda na to tzw prądu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kierunkowskaz Ci się nie wyłącza po wyprostowaniu kierownicy? jeśli tak to coś jest nie tak
Opublikowano

Witam,

 

ponieważ jeżdżę takim samochodem, to czuję się uprawniony do zabrania głosu.

 

Zbyt dużo konkretów, wbrew temu co pisali koledzy, o tym silniku na forum nie widziałem. Silnik jest bardzo przyjemny, elastyczny, a ponieważ nie cierpię silników wysokoprężnych w samochodach osobowych, praktycznie jest jedynym możliwym do wybrania, chyba, że się ma możliwość dołożenia 1000 zł/KM bez szkody na wyposażeniu to wtedy 535i. Osobiście wolałem zainwestować trochę więcej w wyposażenie.

Samochodem podróżuje się komfortowo. Płynnie i cicho. Silnik malutki, więc łatwy dostęp do wszystkiego w okresie poserwisowym. Niestety osiągów specjalnych to on nie ma. Być może jestem trochę nieobiektywny, bo dotychczas jeździłem RS6, ale cudów z 1,9 l nie można oczekiwać.

 

Co do trwałości - kompletnie mnie to nie interesuje. Jest okres gwarancyjny, po którym samochód zostanie sprzedany i wymieniony na inny. Pewnie nie będzie to model tak łatwy do sprzedania jak diesle, ale nie lubię zapachu ropy i już.

 

W każdym razie po przejechaniu 16 tys. km praca bez zarzutu. 0 wizyt w serwisie, 0 jakichkolwiek problemów. Jedyne czego żałuję, to że nie dołożyłem kilku pozycji wyposażenia,a le to inna bajka.

 

Życzę dobrego wyboru i pozdrawiam, w razie rozterek pisz.

 

--

Tomek

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kolega wyzej bardzo ladnie opisal :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja tylko dodam od siebie, że samochód, który ma dobry dół i niewiele ponad 6 sekund do 100 km/h ciężko nazwać słabo przyśpieszającym. Oczywiście jak porównamy do uturbionych 300 konnych modeli, to jest różnica, ale ile tak naprawdę samochodów jeżdżących po ulicach ma chociaż 7 sekund do paki. :)
Opublikowano
Jezdzilem Focusem ST 225KM ponad 1,5 roku, na takie auto mowi sie ze to hot hatch (och ach) on mial 6,7 s do 100 km/h. BMW ma 6,1s a jest limuzyna wiec....macie odpowiedz czy jest to wolne auto.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.