Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak w temacie.

Po podłączeniu INPY, niczego innego się nie doczytałem, jak tego:

 

http://imageshack.us/a/img13/4168/cxfj.jpg

 

 

Pytanie: co się popsuło?

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano
Niech zgadnę, kontrolka abs i dtc są na desce. Te dwa błędy razem oznaczają że coś przy pompie będzie do roboty, ale tutaj to już inny level i nie wiem. Pytanie czy mechanicznie czy elektronicznie ? Raczej to drugie.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niech zgadnę, kontrolka abs i dtc są na desce. Te dwa błędy razem oznaczają że coś przy pompie będzie do roboty, ale tutaj to już inny level i nie wiem. Pytanie czy mechanicznie czy elektronicznie ? Raczej to drugie.

 

Tak, zgadza się!

Żółte kontrolki... ponoć częsty problem, a w necie co użytkownik, to inne sądy.

 

Po zamieszczeniu tego posta, nie zasypywałem gruszek w popiele, tylko dalej węszyłem.

Okazuje się, że czeka mnie kupno zestwu naprawczego do pompy ABS, lub całej pompy. Ciekawostką jest, że zestaw naprawczy jest droższy od używanej pompy. I to kilkakrotnie.

I już mnie dręczą pytania... bo ponoć beemka dostrzegła swój błąd w tych pompach i w ASO ponoć za zestaw naprawczy się nie płaci, tylko za robociznę. Ale to żadna pociecha, bo i tak drogo. Być może zestawy naprawcze są z lepszego materiału. Ale czy na pewno? :(

Kupno używki jest bardziej opłacalne wg. mnie. Tyle, że chyba trzeba szukać pompy o identycznym numerze, jak macierzysta.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niech zgadnę, kontrolka abs i dtc są na desce. Te dwa błędy razem oznaczają że coś przy pompie będzie do roboty, ale tutaj to już inny level i nie wiem. Pytanie czy mechanicznie czy elektronicznie ? Raczej to drugie.

 

Tak, zgadza się!

Żółte kontrolki... ponoć częsty problem, a w necie co użytkownik, to inne sądy.

 

Po zamieszczeniu tego posta, nie zasypywałem gruszek w popiele, tylko dalej węszyłem.

Okazuje się, że czeka mnie kupno zestwu naprawczego do pompy ABS, lub całej pompy. Ciekawostką jest, że zestaw naprawczy jest droższy od używanej pompy. I to kilkakrotnie.

I już mnie dręczą pytania... bo ponoć beemka dostrzegła swój błąd w tych pompach i w ASO ponoć za zestaw naprawczy się nie płaci, tylko za robociznę. Ale to żadna pociecha, bo i tak drogo. Być może zestawy naprawcze są z lepszego materiału. Ale czy na pewno? :(

Kupno używki jest bardziej opłacalne wg. mnie. Tyle, że chyba trzeba szukać pompy o identycznym numerze, jak macierzysta.

 

 

Pewnie sam muszę sobie odpowiadać na pytania...

Prawdopodobnie w takich przypadkach walnięty jest sterownik. Na Allegro nie chcę pytać, czy coś podejdzie do mojej, bo odpowiedź będzie z góry wiadoma. Każdy chce sprzedać...

 

Jest firma w PL, która regeneruje i pompy i sterowniki. Ogłaszają się na Allegro. Nie jest tanio, ale po regeneracji jest gwarancja i być może znów będzie spokój na kilka lat.

 

Ale czy na pewno mam problemy z ABS, skoro hamuję z całej siły i nie "piszę" oponami po asfalcie?

DTC nie da się włączyć. To fakt.

Aha... i średnia spalania jest zmienna. Przedtem pokazywało poniżej 6l/100km. Teraz 16l/100km i więcej. Oczywiście pali tyle co wcześniej.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • 3 lata później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zawsze miałem pretensje (pewnie nie tylko ja), że jak ktoś ma problem, to ratunku! A jak problem rozwiązany, to już gość zapomina podzielić się szczegółami. :oops:

 

Już daaawno jestem po usunięciu usterki.

Sterownik kupiłem na Allegro. Trafiło się baaardzo tanio i nr. się zgadzały. :D Po prostu cud!

Tyle dni co się wysiedziałem szukając tego jedynego. :roll:

A czy sprawny? Tego sprzedawca nie był pewien. Nawet nie wiedział, czy z automatu,

czy manuala, czy wersja europejska, czy USA.

Po zamontowaniu okazało się, że... miał błędy. :( Tyle, że inne niż mój.

 

Błędów nie dało się wykasować, a i wycieraczek nie wiedzieć czemu, nie dało się wyłączyć. :shock:

Normalnie załamka! :mad2:

Ale nic to... ochłonąłem, i pomyślałem by przełożyć mój sterownik do nabytej pompy.

Ryzyko żadne, a nóż widelec pomoże.

I o dziwo pomogło! :D

 

Wygląda na to, że w mojej ori. pompie walnięte były tylko zawory.

Oczywiście przy okazji podpięcia INPY wykasowałem co było do wykasowania. Wszystko wróciło do normy. :wink:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • 1 rok później...
Opublikowano

MI dzisiaj również wywaliło te błędy, tylko że dodatkowo check engine. Po zgaszeniu nie chciał już zapalić. Po kilku próbach się udało, ale błędy oczywiście zostały. Tak się zastanawiam, czy ABS może mieć jakiś związek z tym check engine.

Dzisiaj się podepnę pod inpe i zobaczymy co pokaże...

  • 3 lata później...
Opublikowano

NO witam, witam.


Kupiłem E87 120i.


Na desce po odpaleniu w miejscy zegara pojawiają się pomarańczowe błędy kody 24 i 35. Jakieś propozycje co to może być i od czego zacząć ?


dodam że na przycisk DTC nie ma żadnej rekacji.

Opublikowano
czemu kupiles popsuty?

 

Bo w 100% bezwypadkowy i z potwierdzonym małym przebiegiem.


Wszystkie inne co oglądałem to albo malowane albo przebiegi około 250 - 320 tys.


A wiem że każdą usterkę mechaniczną da się naprawić... musi się dać...



Jestem już po diagnozie (czujnik ciśnienia pompy ABS) - mam już też umówioną naprawę. Zboczymy co będzie.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam ponownie - odpowiem sobie sam lub inaczej dopowiem do końca to co zacząłem


Zgodnie z oczekiwaniami w samochodzie uszkodzony czujnik ciśnienia w pompie ABS.


W piątek usunąłem usterkę w specjalizującej się w tym firmie w Rumii. Samochód podstawiłem o 8 rano o 13:30 był do odbioru.


Naprawa wykonana profesjonalnie, diagnostyka - demontaż pompy - naprawa - ponowny montaż - diagnostyka.


Koszt 1000 zł , przy cenach używanych i nakładzie pracy jaki należy wykonać (lub zlecić), chyba nie opłaca się pchać w używki, zwłaszcza, że na naprawę mamy rok gwarancji... przy używce max 3 dni gwarancji rozruchowej.


Pozdrawiam. :D

Opublikowano

http://[/url]Witam ponownie.


Dziś podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka opony żółta a zaraz po niej kontrolka ABS ? co może być tego przyczyna ? czy ta druga zapaliła się ze względu na pierwsza czy nie należy łączyć tych dwóch rzeczy ?


Dodam że jakieś 150km temu wymieniłem opony na zimowe a jakieś 500 km temu miałem naprawę pompy ABS (czujnik ciśnienia) - mam to na gwarancji ale nie wydaje mi się że to powtórka awarii.


Po wejściu w menu CHECK widać teraz takie błędy.


a46a27d92632.jpg


e9478857d0b7.jpg


986d35168c41.jpg


Od czego powinienem zacząć ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No niestety niedopompowanego koła w aucie przez internet ci nie sprawdzę :)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No i dziś nowa niespodzianka....


dziś na liczniku pojawiły się :


CC-ID 24

CC-ID 50

oraz nowość CC-ID 40 Naciśnij hamulec, aby rozpocząć


Co taka kombinacja może oznaczać i jak można spróbować to skasować?


najpierw pojawiła mi się kontrola przebitej opony potem reszta ... zrobiłem reset ruszyłem i wszystkie znikło a po chwili znów pojawiło się to co podałem poniżej...


Sprowadzę po pracy ciśnienie w oponach - bo ostatnio miałem z tym problem w tylnym prawym kole ale uszkodzony kominek wentyla został wymieniony... więc to raczej nie to (ale sprawdzę)


Jakieś porady od czego zacząć jak to nie będzie ciśnienie w oponach ?



A i pytanie uzupełniające czy taki interfejs : https://allegro.pl/oferta/interfejs-icar-pro-bt-3-0-obd2-elm327-vgate-id48-8086088896 i do tego aplikacja w wersji podstawowej Bimmer-Tool wystarczy do szybkiej diagnozy takich podstawowych awarii ? nie mam czasu na jeżdżenie co chwila na komputer....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.