Skocz do zawartości

E34 porady przed kupnem, pytania,rozterki...


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 161
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam Ziomka z mojej rodzinnej miejscowości :))

Żonka nawet e46 boi się jeździć tu gdzie mieszkam, jak jesteśmy u rodziców i teściów, właśnie w Kętrzynie, to śmiga bez problemu..

Zamarzyła się jej tigra i tyle, a wiadomo jak to jest z kobietami, nie wygrasz z nimi :wink:

 

 

PS. Dzięki za dobre słowo, ale autko potrzebuje dużo mojego serca i z dwóch tysiaków, żeby była idealna. Do wiosny mam czas :D

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

2tys to i tak nie duzo. Ja jak swoja kupilem to tez tak myslalem ze 2tys i bedzie git, a juz sie nabieralo ze 6tys i jeszcze by sie cos przydalo :)

A dlaczego wyemigrowal z Ketrzyna? :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wiadomo, że da rady wsadzić i z dyszkę, ale żeby wróciła stanu przynajmniej na 4+, to podliczyłem sobie wszystkie koszty, co muszę zrobić, wymienić, dołożyć i po cenach z allegro wyszło niecałe 2000, już zaoszczędziłem z 300, bo dostałem aku od kumpla :D

 

Z Kętaki wyemigrowałem 10 lat temu, jak większość za chlebem, ale często tam bywam, może kiedyś wrócę....

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

 

Z Kętaki wyemigrowałem 10 lat temu, jak większość za chlebem, ale często tam bywam, może kiedyś wrócę....

Nie ma do czego :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, Sąsiad ma na oku 2.4td tylko nie wie jak wygląda ten silnik i resztę mechanicznych rzeczy, jak się sprawuje, na co uważać itp. Ma też na oku 2.5tds, i teraz też się zastanawia co lepsze, starszy technologicznie 2.4td czy 2.5tds? Co byście doradzili? Czy 2.4td nie jest tańszy wrazie napraw? jak wygląda spalanie w mieście i trasie? Ogólnie wszelkie info mile widziane :)
Opublikowano
2.4 td to pancerna jednostka, jednak i tds przy odpowiednim traktowaniu nie sprawi problemów. Jak kupisz zajeżdżonego tds-a to będziesz klął jak szewc, z dobrej ręki nie będziesz narzekał. Tds fajnie współgra z automatem - wiem, bo miałem :-) Spalanie obu silników podobne, z tego co pamiętam to palił mi 7-8 w trasie i koło 11 w mieście. Sprawdź czy dobrze pali na zimnym i rozgrzanym, czy nie falują obroty, kulturę pracy, oczywiście obejrzyj pod kątem wycieków. Przebiegiem się nie sugeruj bo na pewno kręcony - min. 500.000 to raczej norma :-)

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
Witam Panowie, potrzebuje też waszej opinii w sprawie e34 którą mam okazję wziąć. Przybliżę wam temat. Silnik 2litrowy 150konny, biała 92rok. Samochód stał u mnie na osiedlu z półtora roku nie ruszany aż w końcu ktoś go kupił i ruszył. Doprowadził do stanu że odpala, odświeżył, i jeździ. Nie mniej jednak ma duuuużo drobiazgowych mankamentów. Kot w worku ze względu na długi postój. Trzeba wrzucić zegary, konsole z nawiewami, szyba od kierowcy elektryczna się nie otwiera, gałkę zmiany biegów wraz z mieszkiem, wymienić tarcze z klockami plus amortyzatory przód, zrobić rozrusznik bo odpala za 3-4 razem, coś z przepływką nie tak bo gaśnie (pytanie czy problem nie poważniejszy), wycieków nie ma bo zapewne uszczelki stwardniały i możliwe że zacznie puszczać soki jak się rozjeździ, dojdzie przegląd całego zawieszenia plus odświeżenie tylnych hamulców, do tego koleżka mechanik mówił że coś może być z układem napędowym wał/most i pytanie czy głupota czy kompletna wymiana. Ogólnie może być milion dupereli albo totalnie wpierdolony hajs. Za to w środku czyściutko ładniutko, nic nie poprzecierane, lakier do odświeżenia i drobne zaprawki bo wychodzi rudy. Ogólnie egzemplarz do konkret odrestaurowania. Na wyposażeniu szyberdach i przednie szyby w elektryce tak samo lusterka. Brak OC i przeglądu. Typek chce za niego 2300zł. Co sądzicie ? Mój budżet to 8000zł
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poczekaj kolego z dwa tygodnie, to za tą kasę oddam Ci w ręce moją e34 520i 1995r w idealnym stanie. Zdjęcie jak wyglądała gdy kupiłem jest w tym temacie kilka postów wyżej.. Myślę, że to będzie lepsze dla Ciebie niż biała niepewność...

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Witam Panowie, potrzebuje też waszej opinii w sprawie e34 którą mam okazję wziąć. Przybliżę wam temat. Silnik 2litrowy 150konny, biała 92rok. Samochód stał u mnie na osiedlu z półtora roku nie ruszany aż w końcu ktoś go kupił i ruszył. Doprowadził do stanu że odpala, odświeżył, i jeździ. Nie mniej jednak ma duuuużo drobiazgowych mankamentów. Kot w worku ze względu na długi postój. Trzeba wrzucić zegary, konsole z nawiewami, szyba od kierowcy elektryczna się nie otwiera, gałkę zmiany biegów wraz z mieszkiem, wymienić tarcze z klockami plus amortyzatory przód, zrobić rozrusznik bo odpala za 3-4 razem, coś z przepływką nie tak bo gaśnie (pytanie czy problem nie poważniejszy), wycieków nie ma bo zapewne uszczelki stwardniały i możliwe że zacznie puszczać soki jak się rozjeździ, dojdzie przegląd całego zawieszenia plus odświeżenie tylnych hamulców, do tego koleżka mechanik mówił że coś może być z układem napędowym wał/most i pytanie czy głupota czy kompletna wymiana. Ogólnie może być milion dupereli albo totalnie [bAD] hajs. Za to w środku czyściutko ładniutko, nic nie poprzecierane, lakier do odświeżenia i drobne zaprawki bo wychodzi rudy. Ogólnie egzemplarz do konkret odrestaurowania. Na wyposażeniu szyberdach i przednie szyby w elektryce tak samo lusterka. Brak OC i przeglądu. Typek chce za niego 2300zł. Co sądzicie ? Mój budżet to 8000zł

Nie wchodź w to... za darmo bym takiego nie wziął. Skarbonka bez dna...

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Żeby nie zaśmiecać tematu, napiszę Ci na PW.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Witam podepnę się pod temat jeśli można, oglądałem wczoraj 34 silnik 2.5(192)+sekwencja, jestem studentem i nie miałem czasu zabrać ze sobą jakiegoś mechanika tutaj daję http://otomoto.pl/bmw-525-alpina-sekwencja-alu-drewno-C32281615.html link do aukcji (nie wyłapałem w reg, zakazu wrzucania ofert z alledrogo itp jeśli jest inaczej to przepraszam) wracając auto było lakierowane niestety było już po 17 dużo nie widziałem linia prosta maska trochę lipnie spasowana, silnik pracował równo nie krztusił się falował, podczas zmiany biegów dwójka wchodziła bez żadnego oporu nie czuć było jej wgl zaniepokoiło mnie to rozrusznik nie łapał wiem że po zdjęciach ciężko jest ocenic to auto ale czy warto sobie głowę zawracać nim (cena jakieś 6900-800 myślę). Wiem że w tej kasie cudów nie ma znalazłem po prostu ofertę blisko domu no i to e34 :roll: .
Opublikowano
Okropność. Skarbona. Podzwonna.
Nic nie stuka nic nie puka...
Opublikowano
Liczyłem na konkretniejsze odpowiedzi : / , co do zmiany biegów to pewnie cięgna na co zwracać uwagę przy M50B25 w gazie (bez vanosa) . Kolega po czym poznaje że bity :wink:
Opublikowano
Kolega sam stwierdził, że malowana. Nie maluje się chyba aut bezwypadkowych. Oczywiście dopuszczam przerysowany, albo puknięty błotnik, ale w tym modelu to raczej mocno wątpliwe. Długo szukałem mojej e34. Podczas ostatecznej podróży do Niemiec okazało się że 3 z 4 oglądanych były ze szpachlem. A cena niemiecka, a nie polska... Radzę uzbroić się w miernik, albo dobre oko fachowca. W aucie było dużo grzebane. Widać to na pierwszy rzut oka. Koła, lampy, pomieszana tapicerka (zniszczone fotele z przodu, ładna skóra podobno z tyłu). Poza tym mam wrażenie,że strona kierowcy jest bardziej matowa niż pasażera... Ale to może złudzenie. W każdym razie jak chcesz to doprowadzić do dobrego stanu to szykuj grube tysie. Nikt Tobie nie sprzeda za 7 patyków dobrej e34 z supersilnikiem jakim jest 2.5. Ja szukałem pół roku i nie znalazłem. Nawet w De. Znalazłem Tadka. NA STARCIE OK. 10 000. i PRAWIE DRUGIE TYLE PRZEZ NAST. ROK. i DOPIERO MAM PRAWDZIWE E34.
Nic nie stuka nic nie puka...
Opublikowano
Odpuściłem sobie tą 34 :cry: , za dużo rzeczy do zrobienia sprzedawca miał opory aby podnieść auto i sprawdzić spód kręcił ("a podświetlenia przy pokrętłach nawiewu nie powinno być ? odp; a nawet nie wiem chyba nie. -,- twierdził że robi BMW , drugie pytanie odnośnie nawiewu żeby dał na zimne odp. no jest , ale ciepłe wieje dosyć odp; a bo nowa nagrzewnica jest) pukanie na boki w tylnym zwieszeniu lampy z przodu swoim życiem świecą . Odradzam .
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witajcie moge kupic e34 TDSa za 400 stowki bez oc i przegladu auto od znajomego stoi pod blokiem juz 3 lata i on chce go na zlom oddac. wczesniej bylo na chodzie lecz teraz nawet z innym akusiem nie odpala a kreci nie chce tego auta do jazdy po miescie tylko na zabawe na jakich drogach wylaczonych z ruchu. myslicie ze za ta cene sie oplaca? i jaka moze byc przyczyna ze nie chce odpalic.. Mimo wszystko auto nie jest pognite ani nic wyglada jak na swoje lata dosyc zdrowo
Opublikowano
Witajcie moge kupic e34 TDSa za 400 stowki bez oc i przegladu auto od znajomego stoi pod blokiem juz 3 lata i on chce go na zlom oddac. wczesniej bylo na chodzie lecz teraz nawet z innym akusiem nie odpala a kreci nie chce tego auta do jazdy po miescie tylko na zabawe na jakich drogach wylaczonych z ruchu. myslicie ze za ta cene sie oplaca? i jaka moze byc przyczyna ze nie chce odpalic.. Mimo wszystko auto nie jest pognite ani nic wyglada jak na swoje lata dosyc zdrowo

Za 400 zł to bierz chociażby na części... bardzo dużo czynników może wpłynąć na to, że nie odpala. Czemu przestał jeździć?

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
Autko jest w automacie ktory nie wiem czy bedzie dzialal po takim postoju. Liczylem ze jak po zalaniu nowego paliwa i dobrego pradu nie bedzie chcial odpalic to plak lub lina ale automatu juz na line nie wezme... Za alko mu zabrali prawko. I auto stoi pod blokiem usufione z zewnatrz mega w srodku jest nawet ok. Smierdzi tylko stechlizna bo 3 lata nikt go nie wietrzyl nawet...
Opublikowano
Sprawdz czy paliwo dochodzi itp. Filtr paliwa moze byc zasyfiony po takim czasie lub jakies szkodniki przewody pogryzly. U mnie w dzien tem. dochodzi do 15-20 stopni i tobie tez radze jak juz to przy takiej tem. palic bo nie wiadomo jak tam swiece itp. wiec rano po przymrozku nocnym moze byc lipa. Najgorszym scenariuszem bedzie to uszkodzona pompa, ale skoro auto jezdzilo normalnie itp to moze pompa jest ok, lecz czas mogl swoje zrobic.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.