Skocz do zawartości

E34 porady przed kupnem, pytania,rozterki...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam koledzy poradzcie prosze .Chciałem kupić sobie 34-kę.Co prawda posiadam jedną bmk-ę -jak widać w podpisie ale planuję zakup benzynki R6 :D Która wersja silnikowa w/g was jest najbardziej godna uwagi? najmniej awaryjna? na co zwracać szczególna uwagę przy zakupie? Będę wdzięczny za wszystkie uwagi które pomogą dokonać trafnego wyboru
Człowiek uczy się przez całe życie i głupi umiera
  • Odpowiedzi 161
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam koledzy poradzcie prosze .Chciałem kupić sobie 34-kę.Co prawda posiadam jedną bmk-ę -jak widać w podpisie ale planuję zakup benzynki R6 :D Która wersja silnikowa w/g was jest najbardziej godna uwagi? najmniej awaryjna? na co zwracać szczególna uwagę przy zakupie? Będę wdzięczny za wszystkie uwagi które pomogą dokonać trafnego wyboru

 

M50B25 zwracać uwagę na pracę silnika od odpalenia na zimnym do końca pracy na ssaniu czy przechodzi płynnie.Plus ocena blacharki zwłaszcza pod stopami kierowcy i doły drzwi!!

No risk No fun...

http://imageshack.us/a/img51/6193/kbua.jpg

Opublikowano
m50b25 sa trochę młodsze niż m20b25 pomijając juz inne kwestie jak rozrząd czy moc etc.To tyle teori co wyczytałem a jak z usterkowoscią ?wybierać z vanosem czy bez?Macie troche praktyki to podpowiedzcie proszę :shock:
Człowiek uczy się przez całe życie i głupi umiera
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
m50 najlepiej brać bez vanosa - przynajmniej takie jest moje zdanie :wink:
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
Bez vanosa. Prostsza budowa-mniejsza awaryjnosc. Poza tym vanosy chodza zawsze na siemensie, a do niego czesci sa drozsze.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Na siemensie jest tylko 2.0 na vanosie. Po drugie vanosy w R6 sie nie sypia. Po trzecie w PL nie ma M50B25 godnych uwagi, a jak juz to w cenach M60B40.
Opublikowano

Nie kieruj się czy vanos czy nie tylko stanem technicznym.

Vanos w tych silnikach i jego następców jest bardzo wytrzymały pod warunkiem stosowania dobrej oliwy a w razie usterki to remont jednego vanosa nie jest wysoki

Opublikowano
zdecydowanie silnik m50 jest zywotniejszy oszczedniejszy i szukaj m50b25 pali tyle samo co m50b20 a radoche z jazdy daje wieksza przy blacharce obadaj progi zwlaszcza koncowki przed tylnimi kolami ranty drzwi i podloge pod fotelami przednimi tam jak zgnija lub sie pogubia takie okragle zaslepki to woda laduje do srodka i lubi gnic silnik tak jak juz ktos ci pisal od zimnego do pelnego rozgrzania i zobacz jak sie zachowuje ale przed zapaleniem go na zimnym odkrec korek chlodnicy i zobacz czy nie ma w wodzie oleju itd.PS:a naj lepiej wez ze soba goscia co jest kumaty w temacie naj lepiej BMW i niech ci ja obada :cool2:
Opublikowano
Co do blacharki rdza lubi tez wyłazić przy klapce od wlewu paliwa jeśli z zewnątrz w porządku nie znaczy że od spodu tak wiec lepiej zaglądać od spodu nie będzie rdzy to ok będzie zawsze to jakiś element przetargowy a łatwe do usunięcia :lol: Co do silnika jak koledzy wyżej piszą dodatkowo przy kupnie można poprosić sprzedawce o podjechanie do byle jakiego warsztatu i sprawdzić ciśnienie sprężania zawsze to daje pogląd na stan sinika.
Opublikowano
Patrząc po moim do okolice wlewu paliwa i doły drzwi są bardzo narażone na korozję. Jak miałbym kupować E34 to brałbym M50B25 z Vanosem, niby im więcej części tym jest większa szansa że się zepsuje ale sądzę, że jakoś często Vanosy nie padają. Zawsze lepiej mieć ten moment maksymalny przy niższych obrotach.
Opublikowano
Jeśli chodzi o to jaki silnik to bym proponował największą r6 czyli m30b35 po prostu pancerna jednostka wiem bo mam najlepiej bez gaza a jeszcze lepiej za zachodniej granicy. Jeśli zaś chodzi o kaste to zwróć uwagę progi czy nie są pozaginane ,podłoga z przodu i tylne błotniki,oraz drzwi od strony wewnętrznej lubią się wysypać,tylna klapa w miejscu podświetlenia tablicy, zerknąć na podłużnice przednie czy przygód nie miała lub nie skakała przez rowy, bagażnik dobrze obejrzeć czy nikt w nim już czasem nie parkował,oppatrzeć czy szczeliny między elementami są takie same.
I NEED A DOLLAR !!!
Opublikowano
Dzięki za wszelkie porady głownie chodziło mi o to, jaki silnik byłby najbardziej odpowiedni i niezawodny. Co do stanu technicznego pozostałych elementów -wiadomo jak w kazdym aucie które ma swoje lata zawsze wraca sie uwagę na to samo czyli ewentualną przeszłośc powypadkową ,stan powłoki lakierniczej ,zawieszenie korozja itd itd tak że wyruszam na poszukiwanie i pewnie droga przez mękę przede mną :D
Człowiek uczy się przez całe życie i głupi umiera
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cześć koledzy,

Mam do Was pytanie.

Rozmawiałem dziś z kolegą z Niemiec, jego sąsiad, prawdziwy Niemiec, ma do sprzedania idealne e34. Pierwszy właściciel, w wieku... jeszcze bił Polaków na westerplatte :D

Od razu do mnie zadzwonił wiedząc, że kocham tą markę.

Bmw jest z 1995 roku, sedan, czarny kolor, 60kkm za jedyne 1000 eurusów.

Zapytałem o silnik, mówił, że 2.0 140 koni, ale Niemiec mu powiedział, że to model 518....

 

No i teraz moje pytanie: było coś takiego, wychodziły 518 z dwulitrowym silnikiem i z taką mocą. Czyżby to silnik "is", który był montowany w trójkach, choć on miał pojemność 1,8ccm... Ile to ma cylindrów?

Wieczorem ma mi przysłać fotki autka i skan "briefu", to może będę mądrzejszy, ale może Wy coś mi powiecie

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wątpię żeby silnik był zmieniany. Tu raczej chodzi o barierę językową lub nieświadomość tego dziadka z wermachtu. Okaże się jak zobaczę dokumenty.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Lipa... Jakiś rusek ją wczoraj zabrał, a już chciałem w najbliższy weekend po nią lecieć..

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam Ponownie,

Troszkę się napaliłem na posiadanie jakby nie było już klasyka i zacząłem poszukiwania e34, ale jak najmniej awaryjnego, z małym spalaniem i w jak najlepszym stanie. Nie potrzebuję rakiety, ale autka na niedzielne spacery. Naczytałem się sporo i wybór padł na 518.

Rozpuściłem plotkę wśród znajomych i coś tam znalazłem, ale człowiek nie ma pojęcia jaki ma silnik, twierdzi, że to m44, nie znam się, w środę jadę ją zobaczyć, ale dostałem takie zdjęcia, podpowiedzcie co to za motor, wiem, że rocznik 95.

 

http://img822.imageshack.us/img822/7976/1xpt.jpg

http://img404.imageshack.us/img404/1996/np5d.jpg

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
M43. Tylko szkoda że E34 nie pojedzie na takim silniku bo on ma 115KM. Ja bym w życiu nie brał tak sałbego silnika do tak dużego auta.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie spodziewam się wariata, ale potrzebuję autka żeby w słoneczną niedzielę pojechać z żoną i córcią na lody i do lasu na spacer, no i żeby w razie awarii poradzić sobie samemu i zbyt dużo nie wydać na części. Do w miarę dynamicznej, codziennej jazdy mam e46..

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.