Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Kilka dni temu byłem na wgraniu mapy wtrusków do swojego bmw, na chwile obecną auto ma około 155km, zuważyłem że od tej chwili zaczęło mi się ślizgać sprzęgło. Czy da się je jakoś ustawić czy definitywnie czeka mnie wymiana sprzęgła na nowe? Jeżeli muszę kupić nowe sprzęgło to czy też muszę zmieniać koło pasowe dwumas?

Pozdrawiam

Opublikowano

koła pasowego nie musisz zmieniać jeśli jest dobre

dwumasu również nie musisz zmieniać jeśli jest dobre ale pewnie przebieg masz wiekszy sporo niż to co ci pokazuje licznik wiec i dwumas nada się do wymiany.

 

Nic już raczej ze sprzęgłem nie poprawisz jak się slizga znaczy że już tarcza mocno zmęczona. Niestety taki urok starego diesla że czeka cie teraz spory wydatek :)

szukam
Opublikowano
U mnie po mapie też zaczęło ślizgać sprzęgło i wymieniłem cały komplet razem z dmumasem :) koszt nie mały bo 2100zł z robocizną za komplet z LUKa,ale znów spokój na dłuzszy czas :P
Opublikowano
zawsze mozna wzmocnic stare sprzeglo :)) na dluzej posluzy i na wieksze mody jakbys tam cos potem zmienial :P
Opublikowano

Kolego,

 

Jesli obecna moc Tobie wystarczy to wkladasz ORI sprzeglo, ewentualnie dwumas, jak bedzie zmeczony. Jesli chcesz isc wyzej z moca to na pewno ORI nie podola i bardzo szybko je zajedziesz.

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
u mnie moby prawie zrobiony juz wyglad auta takze z czasem zaczne Ci spamowac co robiles dokladnie aby 200 kucy zrobic :P
Opublikowano

Brawo :cool2:

 

Szykuje sie najmocniejszy Touring M47 w PL :cool2:

 

A tak powaznie to skalkuluj dobrze, czy Ci sie to oplaca, nie zebym nie chcial zeby ktos poszedl w moje slady, ale te mody kosztuja i to wcale nie malo...

 

Jak bedziesz potrzebowal jakiejkolwiek pomocy jestem do dyspozycji.

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

mi też po programie zaczęło się mocno ślizgać sprzęgło - nie dało się wyprzedzać.

 

U mnie obyło się bez wymiany dwumasy, dosick też był w porządku. Wymieniłem samą tarczę (uwaga tutaj trzeba pamiętać o odciągnięciu - cofnięciu docisku). Jeżdze już 2 miesiące i nic się odpukać nie ślizga :)

Opublikowano
to juz takie przyzwyczajenie powinni ludzie miec ze jak zmieniac to komplet :D zawsze jak robilem sprzeglo to kompletne (nigdy nie wymienialem jeszcze dwumasy takze po kieszeni nie dostalem)i jestem tego zdania co kolega wyzej ze jak wymieniac to komplet... no oczywiscie jak dwumasa dobra to mozna zostawic. Są ludzie co klocki z jednej strony zmieniają albo 1 amorek to juz jest tragedia :DD
Opublikowano
Nie napisaliście żeczy najważniejszej to jest docisk który kompensuje zużycie tarczy sprzęgła ,jak załorzy to jakiś pseudo mechanik źle to za pół roku zacznie się ślizgać znowu :duh:
Opublikowano
Ja również zostałem zmuszony do działań z powodu ogromnego uślizgu sprzęgła. Zamontowałem samą tarczę LUK SAC 228 z tym że z okładzinami kevlarowymi w nominalnym rozmiarze LUKa. Do tego nowe łożysko wyciskowe SACHSa oraz zestawy naprawcze wstecznego i piątki. Po wymianie auto idzie jak petarda :twisted: Koszt znikomy bo okucie nośnika okładzinami kevlarowymi to 150zł.
Opublikowano
Dziękuje za odpowiedzi. a mam jeszcze jedno pytanie czy może po wgraniu programu Wasze auta zaczęły brać olej? Bo mam wrażenie że u mnie jest troche mniej oleju niż było.
Opublikowano

U mnie spory przebieg auta bo 400 tys km dlatego zalewam Valvoline 10W60 VR1 Racing. To już 3ci serwis olejowy na tym produkcie i od wymiany do wymiany nie bierze nawet kropli oleju, co w przypadku lepkości 5W30 było niewykonalne. Zawsze musiałem mieć dodatkową butelkę zapasową.

Moje auto jeździ na możliwie mocnym programie dlatego zdecydowałem, że ten olej będzie jak najbardziej OK w przypadku mojej jednostki, tj z dużym przebiegiem + silna modyfikacja ECU. Uszczelnia i zapewnia bezpieczeństwo przed przegrzaniem. Tak jak wspomniałem to już 3cia wymiana i obeszło się bez najmniejszych usterek jednostki i bez dolewania oleju. Serwis olejowy co 15tys km.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.