Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja już wiele razy pisałem ... nie ma dobrych 330d 204km.

Zawsze coś jest nie ok. A 320d od zatrzęsienia ...

Opublikowano

To policzek

wiem co mówię bo jechałem takim wszystkie tedeiki z VW poczynając od 110KM "robią" go jak chcą

Hm... Mam obydwa manuale E83 2.0D z 2005 na liczniku 160 Kkm i Passata 2.0 z 2007 w benzynie na liczniku 85 Kkm ,na obydwa nie narzekam ale każdy daje mi swoją satysfakcję a z naprawami to zobaczymy WV mam od ponad 2 lat i tylko lać i jeździć a E83 dopiero od Kwietnia.

Ja jeżdżąc nie szpanuję ale widzę że jest konkurencja sportowa pomiędzy posiadaczami tych marek bo jadąc np Bmką to ktoś obok z WV próbuje się dowartościować i pokazuje co potrafi i podobnie jest jak jadę Pasatem to Bemki mi pokazują środkowy palec, no może nie dosłownie.

Psychicznie sie nastawiam że Bemka w naprawach będzie droższa.

Po 10 latach to wam powiem jak to wypadło ;-)

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Dla mnie mitem jest, ze BMW oznacza drogie naprawy i ogromne wydatki. Kupujac kazde inne, na pewno nowsze auto trzeba sie liczyc, ze naprawy beda drozsze niz w autach starszych.

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
faliszewice ja nie uważam że jak ktoś ma słabsze auto to jest gorszy itp.tylko po co kupuje słabe auto a potem chce niewiadomo jakiej mocy.Masz takie auta i jesteś zadowolony no i bardzo dobrze a E46 z silnikiem M47 to naprawdę powolny pojazd tym bardziej że to auto ma sporą masę i te 136KM to za mało do tej budy,już o wiele lepiej zbiera się wersja 2.0D 150KM ale to nadal są tylko 4 cylindry.Jak dla mnie BMW to tylko R6.Może wielu się ze mną zgodzi ale znajdą się tacy którzy będą mnie też krytykować.Ja nie jestem małolatem który pali gumę albo ściga się spod świateł bo nie o to chodzi,ale wiem że mając zapas mocy i Nm wiem że kiedy trzeba będę mógł szybko i sprawnie wyprzedzić inne pojazdy.
Opublikowano

Niektorzy sa madrzejsi po fakcie.

 

Faktem jest, ze kultura pracy 6-cylindrowki jest zupelnie inna, nie wspominajac juz o samym dzwieku przy wkrecaniu na obroty...

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
nie kupiłbym w życiu M47 bo to auto to jest porażka jeśli chodzi o osiągi i tuning niewiele tu pomoże i wiem co mówię bo jechałem takim wszystkie tedeiki z VW poczynając od 110KM "robią" go jak chcą.Jeśli chodzi o benzynę 3.0i to też myślałem o zakupie ale jak poczytałem o problemach z braniem oleju przez ten motor to sobie odpuściłem.Poza tym M57 zdobywał przez bodajże 3 lata z kolei nagrody jako najlepszy silnik diesla.I tylko M57 a tym bardziej M57N nadaje się do tuningu także mechanicznego ale to już zabawa która niestety kosztuje

 

 

A czy to jest temat "CZY KUPIŁBYŚ M47?"

Guzik mnie obchodzi, czym Ty jeździsz i co byś sobie kupił. Stał pod domem już i R6 i M47n i nie przeżywam tego, jak Ty i teraz po prostu potrzebuję pomocy z M47, a Ty pisząc 3 posty w temacie nie napisałeś ani jednego na temat.

Jest taki i tyle, trafił się pewniak, to sobie sprowadziłem. Spytałem, jak poprawić osiągi, a ludzie zaczynają mi opowiadać już nawet Volkswagenach. Nie macie nic do dodania NA TEMAT, to idźcie się dalej ścigać z tedeikami. Jak się da coś zrobić, to zrobię, jak nie to pojeżdżę i po zimie kupię M57, ale to już też nie na temat. Teraz potrzebuję pomocy z tym silnikiem i to tylko i wyłącznie moja sprawa, czy będę jeździł słabym wg Ciebie M47, czy M57, czy R6. Jeśli nie potrafisz pomóc, to nie rób syfu.

 

Dziękuję wszystkim, którzy potrafią czytać i rzeczowo się wypowiedzieć na temat.

Auto poleci na diagnostykę i będę myślał, wyczyszczone zostaną kolektory i IC, wywali się katy i będę myślał, co dalej robić.

 

I jeszcze pytanie odnośnie tego katalizatora. Czy usunięcie nie powoduje żadnych szkód, poza smrodem?

Opublikowano
Jak katy nie sa przypchane to po ich wycieciu nie poczujesz roznicy...na pewno sciezka odzyskiwania mocy w m47 i pozniej dobry soft i juz jakos jedzie...

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
nie kupiłbym w życiu M47 bo to auto to jest porażka jeśli chodzi o osiągi i tuning niewiele tu pomoże i wiem co mówię bo jechałem takim wszystkie tedeiki z VW poczynając od 110KM "robią" go jak chcą.Jeśli chodzi o benzynę 3.0i to też myślałem o zakupie ale jak poczytałem o problemach z braniem oleju przez ten motor to sobie odpuściłem.Poza tym M57 zdobywał przez bodajże 3 lata z kolei nagrody jako najlepszy silnik diesla.I tylko M57 a tym bardziej M57N nadaje się do tuningu także mechanicznego ale to już zabawa która niestety kosztuje

 

 

A czy to jest temat "CZY KUPIŁBYŚ M47?"

Guzik mnie obchodzi, czym Ty jeździsz i co byś sobie kupił. Stał pod domem już i R6 i M47n i nie przeżywam tego, jak Ty i teraz po prostu potrzebuję pomocy z M47, a Ty pisząc 3 posty w temacie nie napisałeś ani jednego na temat.

Jest taki i tyle, trafił się pewniak, to sobie sprowadziłem. Spytałem, jak poprawić osiągi, a ludzie zaczynają mi opowiadać już nawet Volkswagenach. Nie macie nic do dodania NA TEMAT, to idźcie się dalej ścigać z tedeikami. Jak się da coś zrobić, to zrobię, jak nie to pojeżdżę i po zimie kupię M57, ale to już też nie na temat. Teraz potrzebuję pomocy z tym silnikiem i to tylko i wyłącznie moja sprawa, czy będę jeździł słabym wg Ciebie M47, czy M57, czy R6. Jeśli nie potrafisz pomóc, to nie rób syfu.

 

Dziękuję wszystkim, którzy potrafią czytać i rzeczowo się wypowiedzieć na temat.

Auto poleci na diagnostykę i będę myślał, wyczyszczone zostaną kolektory i IC, wywali się katy i będę myślał, co dalej robić.

 

I jeszcze pytanie odnośnie tego katalizatora. Czy usunięcie nie powoduje żadnych szkód, poza smrodem?

ok tomix156 to było faktycznie nie na temat każdy jeździ taki autem jakie posiada i na jakie go stać i chciałby zawsze coś poprawić w nim a z tym M57 niepotrzebnie się wtrąciłem aczkolwiek na pewno będziesz zadowolony jeśli kiedyś zakupisz auto z tym motorem,powodzenia w poprawianiu osiągów :)

Opublikowano

Już miałem 3.0d E90 (aut), E39 w benzynie (2.0i jeszcze słabszy od E46 2.0d), X3 w M47N, więc to nie jest tak, że po prostu kupiłem M47 nie mając jakiegokolwiek pojęcia o marce. Moc rzeczywiście nieporównywalna z 3.0d, ale teraz po prostu potrzebuję pomocy z tym samochodem, bo potrzebuję i już :mrgreen:

 

Katy trzeba wywalić, bo żadnego wymiernego pożytku z nich nie ma z tego, co wyczytałem.

 

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=102938 - Co myślicie o tym?

Opublikowano
Ja postąpiłem według tej instrukcji. Co prawda robiłem zawór żaluzji i nie ma on wpływu na osiągi jako takie, ale faktycznie zawór który był "martwy" w pozycji otwartej, czyli żaluzja mi się nie zamykała w ogóle - ożył i steruje żaluzją bez problemu. Zrobiłem tylko inny myk z przeciętym okuciem łączącym korpusy zaworu - dałem majstrom na produkcji i zacisnęli mi na prasie taki sam pierścień metalowy. Nie wygląda jak OE, ale działa. Podejrzewam, że patent z cybantem też by się sprawdził.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zacznij od wyczyszczenia samego filtra. Ewentualnie zamień zawór od turbo z tym od egr i zobacz czy jest różnica.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Może troszkę odkopię temat, ale...

Udało mi się w dużym stopniu z problemem uporać. Tzn nie mi, a dobremu mechanikowi. Przegląd wszystkiego, egr wyczyszczony, filterki omawiane przez rogera również + te w środku. Wymienione wszystkie wężyki, część była popękana, jeden dziurawy. Największym problemem okazał się łącznik elastyczny wydechu, który po prostu był zgnieciony w jednym miejscu i jego przelot wynosił... UWAGA! 20mm... Po tych zabiegach pierwszy bieg od 2do 4tys obrotów to dosłownie moment, w porównaniu do kiedyś. Obecnie osiągi samochodu są dla mnie wystarczające, jak na moją jazdę.

 

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.