Skocz do zawartości

ceny salonowych BMW - lekka kpina z klienta


adamjttk

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko waga pojazdów różni się znacząco, rzecz jasna na korzyść F30 :duh:

Nie dyskutujemy o wadze tylko o osiągach.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 771
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

adamjttk,

Rozumiem, tez co masz na mysli pisac 'premium'. Fakt, teraz Ford Fiesta ma czujniki zjechania z pasa ruchu, Komfort Access, czy Hyundai'e aktywne tempomaty. Po prostu inni producenci oferuja juz wyposazenie na poziomie 'premium'.

Ale nie oferują konstrukcji premium. Tj wyważonego auta z napędem na tył. Premium to także możliwość indywidualizacji. Że nie musisz brać w pakiecie czegoś czego nie chcesz. Nie każdy chce mieć każdy możliwy gadżet. Mnie już wkurza, że nie mogę już mieć czystej kierownicy bez gó wnianych przycisków jak było to możliwe w seriach E. Idealna jak dla mnie klima to właśnie podstawowa klima z E60. Gdzie automat trzyma temeprature, a ja mam wygodna możliwość sterowania nawiewem. Też już nie ma takiej opcji

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mowic o osiagach i podawac dane tylko do setki....

a do 200?

a dla skrzyni automatycznej (4biegowej vs manualna 6 biegowa...?)

co za ograniczony punkt widzenia.....

 

Golf R po "czipie" (360km - 4.4s0-100) z DSG ma lepszy czas do setki niz ja :( cholera... nie mam z nim szans:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mowic o osiagach i podawac dane tylko do setki....

a do 200?

a dla skrzyni automatycznej (4biegowej vs manualna 6 biegowa...?)

co za ograniczony punkt widzenia.....

 

Golf R po "czipie" (360km - 4.4s0-100) z DSG ma lepszy czas do setki niz ja :( cholera... nie mam z nim szans:(

Masz podane wszystkie dane w linkach nie tylko czas do setki, ale też do 180. Jest prawie 4s na korzyść 328i z automatem. Masz porównanie wersji z automatem, a nie manualem. Myślę, że 328iA nie da żadnych szans 850iA nie tylko na prostej, ale i na torze. Ba, mogę się nawet o to założyć.

Edytowane przez K8v8M

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się że straciłeś kontakt z meritum dyskusji w tym wątku. Dajemy odpór twierdzeniom, że jakoby 320d nie nadaje się do normalnej jazdy. Zestawienie z supersportowym autem sprzed 20 lat jest tylko przykładem na to jak wielką bzdurą jest takie twierdzenie. Prawda jest bowiem taka, że 320d z automatem zapewnia komfortowe osiągi, a 328i z automatem dużo więcej ponad to. Sięganie do silników 3,0 jest tak naprawdę kwestią bardzo indywidualnych i wyszukanych potrzeb a nie koniecznością by sprawnie i komfortowo poruszać się po drogach

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie neguje, 20d, 28i sa autami, wystarczalnymi.

Mi samemu podczas 95% jazdy wystarczylo by 20d, 28i...

 

Pozostaje te 5%... :norty:

No i w pełni się zgadzamy. Chodzi tylko o to, żeby nie robić z tych 5% nie wiadomo czego, szczególnie, że wiele osób nawet tych 5% nie potrzebuje. A jeśli ktoś potrzebuje te 5% to je sobie w ten czy inny sposób zapewni. Naturalnym dla mnie wyborem za 200k jest nie 520d tylko M135i/235i

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Obawiam się że straciłeś kontakt z meritum dyskusji w tym wątku. Dajemy odpór twierdzeniom, że jakoby 320d nie nadaje się do normalnej jazdy. Zestawienie z supersportowym autem sprzed 20 lat jest tylko przykładem na to jak wielką bzdurą jest takie twierdzenie. Prawda jest bowiem taka, że 320d z automatem zapewnia komfortowe osiągi, a 328i z automatem dużo więcej ponad to. Sięganie do silników 3,0 jest tak naprawdę kwestią bardzo indywidualnych i wyszukanych potrzeb a nie koniecznością by sprawnie i komfortowo poruszać się po drogach

 

Ciekawe i trafne spostrzezenia :cool2:

Pamietaj jednak o tym ze punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia, gdybysmy rozmawiali teraz na forum skody fabii to uzytkownicy piszac o komfortowych osiagach mieliby na mysli 70-80KM i mieliby absolutna racje ze taka moc takze wystarczy w 90% do normalnej eksploatacji. Tylko ze my znajdujemy sie na forum F30, mowimy o aucie "premium" 320d ktore dobrze doposazone kosztuje cwierc miliona PLN.

Ja tez mam 320d (E90 zrobione na 200KM), dzisiaj sie zagapilem na 5 sekund w miescie, troche za mocno nacisnalem gaz i kosztowalo mnie to 400 PLN i 8 punktow. Czy to sprawia, ze moje auto zapewnia komfortowe osiagi? Osobiscie uwazam ze nie, nie w przypadku ''sheer driving pleasure'' :)

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapominasz o tym ze osiągi maja ograniczony wpływ na przyjemność z jazdy.

Swego czasu dzień po dniu jeździłem 123d mini cooperS i 525d xdrive F10. Osiągi identyczne a przyjemność i frajda z jazdy kompletnie inna. Najfajniejsze było mini. Nawet po chipie na 270KM moje 123d nie daje takiej frajdy.

Jeździłem tez x6 m50d 380KM i tu tez frajdy prawie zero.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

thestructor ogarnij się z tym bawieniem w pana przez te twoje durne komentarze bo to twoje 2.0 samo wieje biedą i nie jedną tubkę tej maści musialeś zużyć patrząc z ilu dodatków musisz zrezygnować przez to że są chyba dla ciebie za tanie ...

 

az mnie skręca ze nie mam kamery cofania, audio banga, lodówki w bagażniku itd

Hmmmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyluzowałbyś, przecież 520d jest lepiej cenowo pozycjonowane niż 320d, inna jakość i gabaryty. Temat jest o 320d i cenie przecie, nie o silniku 2.0d , co chwilę wpada tu jakiś obrońca tego diesla a przecież nikt tego silnika nie "obraża" tylko cennik dilerów w PL. A lodówkę w tej cenie i kilka szampanów to przy tej marży u dilera winieneś raczej otrzymać. Gratis.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwielbiam irytować internetowych napinaczy :wink: Kupiłem to co mi było potrzebne, nie mam problemu z ceną, produkt premium musi kosztować i tyle w temacie.

Wszyscy wiedzą ze navi za 12k to kpina, ale jeszcze większą kpiną jest jazda bez ori navi :roll:

 

 

Ostro was chłopaki strollowałem, aż niektórym żyłka pękła :norty:

Hmmmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem to co mi było potrzebne, nie mam problemu z ceną, ....

Wszyscy wiedzą ze navi za 12k to kpina, ale jeszcze większą kpiną jest jazda bez ori navi :roll:

 

 

Ostro was chłopaki strollowałem, aż niektórym żyłka pękła :norty:

 

:cool2: :cool2:

auto masz :wink: jakie chciałeś ale podejścia do życia masz rewelacyjne :cool2: :cool2: pozazdrościć :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.youtube.com/watch?v=8PQ4VGMDMQU&feature=c4-overview&list=UUAl8a5FALYxgtfZwVh-3HRw

 

Czekam na komentarze:

 

ma 2 Ferrari, a:

a) na podwórku bałagan

b) lepiej by kostke polozyl

c) budynki otynkowal

d) bo pewnie na Bugatti go nie stac

e) pewnie na kredyt

 

:lol: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu ludzie mają kompleksy na punkcie "full opcji", dużo osób nie lubi np. skóry, lubią jezdzić na welurach itd.

Osobiście jestem kompletnym ignorantem jeżeli chodzi o audio.

W sobote piłem z kumplek który mi opowiadał o "macintoshach" monitor audio itd, kompletnie nie wiem o co chodzi i kompletnie mnie to nie interesuje tak jak kamera cofania w aucie :mrgreen: Wcześniej śmigaliśmy po mieście nowym s8 i też nasłuchałem sie o bang&olufsen i szczerze powiedziawszy nie słuszałem różnicy w porównaniu do mojego zwykłego audia.

 

Możecie mi wierzyć, tubki z tego powodu nie zuzyłem :wink:

Hmmmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.