Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 771
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
adamjttk,

Rozumiem, tez co masz na mysli pisac 'premium'. Fakt, teraz Ford Fiesta ma czujniki zjechania z pasa ruchu, Komfort Access, czy Hyundai'e aktywne tempomaty. Po prostu inni producenci oferuja juz wyposazenie na poziomie 'premium'.

Ale nie oferują konstrukcji premium. Tj wyważonego auta z napędem na tył. Premium to także możliwość indywidualizacji. Że nie musisz brać w pakiecie czegoś czego nie chcesz. Nie każdy chce mieć każdy możliwy gadżet. Mnie już wkurza, że nie mogę już mieć czystej kierownicy bez gó wnianych przycisków jak było to możliwe w seriach E. Idealna jak dla mnie klima to właśnie podstawowa klima z E60. Gdzie automat trzyma temeprature, a ja mam wygodna możliwość sterowania nawiewem. Też już nie ma takiej opcji

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

mowic o osiagach i podawac dane tylko do setki....

a do 200?

a dla skrzyni automatycznej (4biegowej vs manualna 6 biegowa...?)

co za ograniczony punkt widzenia.....

 

Golf R po "czipie" (360km - 4.4s0-100) z DSG ma lepszy czas do setki niz ja :( cholera... nie mam z nim szans:(

Opublikowano (edytowane)
mowic o osiagach i podawac dane tylko do setki....

a do 200?

a dla skrzyni automatycznej (4biegowej vs manualna 6 biegowa...?)

co za ograniczony punkt widzenia.....

 

Golf R po "czipie" (360km - 4.4s0-100) z DSG ma lepszy czas do setki niz ja :( cholera... nie mam z nim szans:(

Masz podane wszystkie dane w linkach nie tylko czas do setki, ale też do 180. Jest prawie 4s na korzyść 328i z automatem. Masz porównanie wersji z automatem, a nie manualem. Myślę, że 328iA nie da żadnych szans 850iA nie tylko na prostej, ale i na torze. Ba, mogę się nawet o to założyć.

Edytowane przez K8v8M

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

niech sobie objezdza... super wyczyn objechac auto sprzed 20 lat ;)

Mozna sie chwalic....:)

 

Ba, 320d ma lepsze osiagi niz najdrozsze ferrari ktore poszlo za 15 mln funtow chyba? hehe....

Mozna sie bic w piers, 2.0 to szybkie auta ;)

Bravo!

Opublikowano
Obawiam się że straciłeś kontakt z meritum dyskusji w tym wątku. Dajemy odpór twierdzeniom, że jakoby 320d nie nadaje się do normalnej jazdy. Zestawienie z supersportowym autem sprzed 20 lat jest tylko przykładem na to jak wielką bzdurą jest takie twierdzenie. Prawda jest bowiem taka, że 320d z automatem zapewnia komfortowe osiągi, a 328i z automatem dużo więcej ponad to. Sięganie do silników 3,0 jest tak naprawdę kwestią bardzo indywidualnych i wyszukanych potrzeb a nie koniecznością by sprawnie i komfortowo poruszać się po drogach

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
nie neguje, 20d, 28i sa autami, wystarczalnymi.

Mi samemu podczas 95% jazdy wystarczylo by 20d, 28i...

 

Pozostaje te 5%... :norty:

No i w pełni się zgadzamy. Chodzi tylko o to, żeby nie robić z tych 5% nie wiadomo czego, szczególnie, że wiele osób nawet tych 5% nie potrzebuje. A jeśli ktoś potrzebuje te 5% to je sobie w ten czy inny sposób zapewni. Naturalnym dla mnie wyborem za 200k jest nie 520d tylko M135i/235i

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Obawiam się że straciłeś kontakt z meritum dyskusji w tym wątku. Dajemy odpór twierdzeniom, że jakoby 320d nie nadaje się do normalnej jazdy. Zestawienie z supersportowym autem sprzed 20 lat jest tylko przykładem na to jak wielką bzdurą jest takie twierdzenie. Prawda jest bowiem taka, że 320d z automatem zapewnia komfortowe osiągi, a 328i z automatem dużo więcej ponad to. Sięganie do silników 3,0 jest tak naprawdę kwestią bardzo indywidualnych i wyszukanych potrzeb a nie koniecznością by sprawnie i komfortowo poruszać się po drogach

 

Ciekawe i trafne spostrzezenia :cool2:

Pamietaj jednak o tym ze punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia, gdybysmy rozmawiali teraz na forum skody fabii to uzytkownicy piszac o komfortowych osiagach mieliby na mysli 70-80KM i mieliby absolutna racje ze taka moc takze wystarczy w 90% do normalnej eksploatacji. Tylko ze my znajdujemy sie na forum F30, mowimy o aucie "premium" 320d ktore dobrze doposazone kosztuje cwierc miliona PLN.

Ja tez mam 320d (E90 zrobione na 200KM), dzisiaj sie zagapilem na 5 sekund w miescie, troche za mocno nacisnalem gaz i kosztowalo mnie to 400 PLN i 8 punktow. Czy to sprawia, ze moje auto zapewnia komfortowe osiagi? Osobiscie uwazam ze nie, nie w przypadku ''sheer driving pleasure'' :)

.

Opublikowano
thestructor ogarnij się z tym bawieniem w pana przez te twoje durne komentarze bo to twoje 2.0 samo wieje biedą i nie jedną tubkę tej maści musialeś zużyć patrząc z ilu dodatków musisz zrezygnować przez to że są chyba dla ciebie za tanie ...
Opublikowano

Zapominasz o tym ze osiągi maja ograniczony wpływ na przyjemność z jazdy.

Swego czasu dzień po dniu jeździłem 123d mini cooperS i 525d xdrive F10. Osiągi identyczne a przyjemność i frajda z jazdy kompletnie inna. Najfajniejsze było mini. Nawet po chipie na 270KM moje 123d nie daje takiej frajdy.

Jeździłem tez x6 m50d 380KM i tu tez frajdy prawie zero.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
thestructor ogarnij się z tym bawieniem w pana przez te twoje durne komentarze bo to twoje 2.0 samo wieje biedą i nie jedną tubkę tej maści musialeś zużyć patrząc z ilu dodatków musisz zrezygnować przez to że są chyba dla ciebie za tanie ...

 

az mnie skręca ze nie mam kamery cofania, audio banga, lodówki w bagażniku itd

Hmmmm
Opublikowano
wyluzowałbyś, przecież 520d jest lepiej cenowo pozycjonowane niż 320d, inna jakość i gabaryty. Temat jest o 320d i cenie przecie, nie o silniku 2.0d , co chwilę wpada tu jakiś obrońca tego diesla a przecież nikt tego silnika nie "obraża" tylko cennik dilerów w PL. A lodówkę w tej cenie i kilka szampanów to przy tej marży u dilera winieneś raczej otrzymać. Gratis.
Opublikowano
Ja osobiśćie nic nie mam do 2.0 a nawet 1.6 niech każdy jeżdzi czym może ale thestructor pisze jak by był oligarchą z pełną opcją w swojej 5 i to w wersji M i ceny mu podobno odpowiadają
Opublikowano

uwielbiam irytować internetowych napinaczy :wink: Kupiłem to co mi było potrzebne, nie mam problemu z ceną, produkt premium musi kosztować i tyle w temacie.

Wszyscy wiedzą ze navi za 12k to kpina, ale jeszcze większą kpiną jest jazda bez ori navi :roll:

 

 

Ostro was chłopaki strollowałem, aż niektórym żyłka pękła :norty:

Hmmmm
Opublikowano
Widzę że koledzy faktycznie spięci. Najlepiej wiedzą co kto potrzebuje za silnik i wyposażenie. Jak tak drogo to lepiej się zabrać do pracy a nie wmawiać komuś że ma biedną wersję albo tatuś auto kupił :duh:
Opublikowano
Kupiłem to co mi było potrzebne, nie mam problemu z ceną, ....

Wszyscy wiedzą ze navi za 12k to kpina, ale jeszcze większą kpiną jest jazda bez ori navi :roll:

 

 

Ostro was chłopaki strollowałem, aż niektórym żyłka pękła :norty:

 

:cool2: :cool2:

auto masz :wink: jakie chciałeś ale podejścia do życia masz rewelacyjne :cool2: :cool2: pozazdrościć :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Nie wiem czemu ludzie mają kompleksy na punkcie "full opcji", dużo osób nie lubi np. skóry, lubią jezdzić na welurach itd.

Osobiście jestem kompletnym ignorantem jeżeli chodzi o audio.

W sobote piłem z kumplek który mi opowiadał o "macintoshach" monitor audio itd, kompletnie nie wiem o co chodzi i kompletnie mnie to nie interesuje tak jak kamera cofania w aucie :mrgreen: Wcześniej śmigaliśmy po mieście nowym s8 i też nasłuchałem sie o bang&olufsen i szczerze powiedziawszy nie słuszałem różnicy w porównaniu do mojego zwykłego audia.

 

Możecie mi wierzyć, tubki z tego powodu nie zuzyłem :wink:

Hmmmm
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.