Skocz do zawartości

ceny salonowych BMW - lekka kpina z klienta


adamjttk

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Przepraszam Cię Adam ale nie kupuję dużej części tego co piszesz.

Przykład pierwszy z góry.

Narzekasz na przyśpieszanie w mieście. 320 d ma ok.3 s do 60 km/h. To naprawdę dużo?

Sam przyznałeś, że jeżdżąc po Polsce dajesz radę. Mocniejsze auto pozwoli od czasu do czasu wyprzedzić szybciej. Jeśli akurat wysepka lub zwężenie będzie dostatecznie daleko.

320 d to jest auto naprawdę wystarczające. Motory 3 litrowe i benzynowe i diesle są bezsprzecznie lepsze. I to nie podlega dyskusji. Nie zgodzę się jednak z tym, że 320 d jest za wolne.

Ujmę to inaczej. Nie sprawdzałem, nie wiem. Ale jeśli ktoś wie niech mnie poprawi. Czy w tej klasie aut, w tej pojemności i mocy jest szybsze auto niż BMW 320 d?

 

Fajnie ze sie nie zgadzasz, po to jest forum zeby podyskutowac :)

Jedno sprostowanie tylko - piszac o 320d pisze tylko i wylacznie z mojego punktu widzenia i moich potrzeb mowiac ze "nie jedzie" (myslalem ze to oczywiste, jezeli zabrzmialo inaczej mea culpa).

Piszac ze 318d czy 316d nie jedzie - mowie juz o wszystkich, takie silniki to kpina jak i 2.0 w F10 ;)

Kupujac doposazone BMW za 200-250k PLN z salonu oczekuje od niego wiecej niz "wystarczajace". Wystarczajaca jest rowniez Octavia za 60k. Nie tedy droga wg mnie.

 

A co do tego co wujekwaldus pisal kilka postow wczesniej to rzeczywiscie trafne ale i oczywiste.

Nikt normalny nie kupuje 330d czy 335i po to zeby jezdzic po krajowkach 200km/h.. to tak jakby powiedziec ze ludzie chodza na silownie i boks po to zeby codziennie bic innych w okolicy. Raczej chodzi sie po to zeby byc w formie, chodzic z podniesiona glowa a jak kiedys nie daj boze zajdzie potrzeba to z tego skorzystac zamiast najesc sie wstydu (zupelnie jak z wyprzedzaniem :P)

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 771
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ja dzisiaj jadąc ekspresówką z czystej ciekawości pomierzyłem sobie czasy przyspieszenia od 120 do 160 i od 140 do 180.

Oczywiście wyniki traktuje zupełnie +/- bo mierzyłem zwykłym stoperem w zegarku, w trybie comfort,skrzynia w zwykłym trybie i poprostu gaz w podłogę... Chodziło mi wyłącznie o rząd wielkości. Pierwszy wynik oscylował w okolicy 8sek. a drugi w okolicy 10sek.

Dużo, mało... to oczywiście zależy od tego kto czym jeździ, jak jeździ i czego oczekuje.

Nie jest to z całą pewnością demon prędkości ale zarzut, że samochód nie jedzie jest mocno na wyrost. Przyspiesza sprawnie i czuć wyraźnie, że przez cały czas sprawnie nabiera prędkości a nie buja się. Tak naprawdę "puchnie" dopiero w okolicy 210-220 i tam faktycznie zaczyna się już bujanie.

Wielokrotnie w trasie ludzie zaczepiali mnie na CB pytając "jaki motor mam w tej BeMce, że tak szybko odchodzę od nich kiedy u nich na blacie jest 140-150" a gdy mówiłem, że tylko 2.0 diesel to nie mogli się nadziwić. Znowu - 320d nie jest potworem ale jest o wiele szybsza od 90-95% samochodów jakie poruszają się po drogach i więcej niż wystarczająca w kontekście tego w jakim tempie odbywa się ruch na naszych drogach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie, że Adam po pierwsze nie potrafi jeździć (tak wynika z jego posta), po drugie nie potrafi wybrać silnika do swojego auta.

 

Ja natomiast mam wrażenie, że kupił okazyjnie 320d od Turka i mu "nie jedzie" :mrgreen:

 

Adam, może na serwisie pomoga i naprawią :cool2:

 

Dodatkowo jak dla mnie posiadanie szybkiego auta sprawia mi przyjemnosc po przez "uczucie" ze "MOGE ale nie musze", (dokladnie odwrotne niz kierowcy passatow, skod itp w stylu NIE MOGE, ale wam pokaze jak SKODA/PASSAT jezdzo! (...))

 

Tak masz racje, ogólnie to jest dobre samopoczucie + szpan (w pozytywnym tego słowa znaczeniu :cool2: ), laski na 520d nie lecą :mrgreen: :wink:

 

Bawiłem sie taką multiplą jak Twoja niedawno, tylko bez przeróbek, też się "godnie toczy" jak to adamjttk określił :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mam wrażenie, że Adam po pierwsze nie potrafi jeździć (tak wynika z jego posta)

Mozesz rozwinac teze?

 

, po drugie nie potrafi wybrać silnika do swojego auta.

Nie mialem 3 miesiace auta (szukalem), przyznalem wczesniej ze zakupilem to co bylo pod reka, zbyt pochopnie. Dlaczego? Wejdz na otomoto, zaznacz E90 LCI, R6, automat i bezwypadkowe - zobaczysz 2 sztuki w tym 1 z USA.. ot przyczyna zlego wyboru :) W 3-miescie byla swego czasu ladna 318d, dzieki bogu ze tego nie wzialem ;P

Nie lamentuje kolego, ot sprzedam, wezme mocniejsze (pewnie sprowadze) i tyle. Lamentowalbym jakbym kupil z salonu za 250k a po roku bym musial oddac za 150k.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja natomiast mam wrażenie, że kupił okazyjnie 320d od Turka i mu "nie jedzie" :mrgreen:

Adam, może na serwisie pomoga i naprawią :cool2:

 

Jakze smutny i nudny bylby ten watek bez szyderstw kolegi Zodiac i thestructor :)

Pozdrawiam chlopaki :cool2:

 

Ps. Turek jak sprzedawal to plakal i gonil mnie az do granicy :P

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adamjttk mam pytanie.

Pewnie nie tylko do Ciebie. No ale Ty wyartykułowałeś tak niepochlebną recencję na temat 320d więc Cię podpytam.

Powiedz mi gdzie i w jakich okolicznościach brakuje Ci mocy?

Masz problemy z wyprzedzaniem?

Jeździsz tylko po niemieckich autobahnach?

Pytam bez złośliwości. Po prostu chcę wiedzieć.

 

Ja jeżdżąc po polskich drogach trzymam prędkość około 130-140 i narażam się na patrole policji. Z rzadka ktoś mnie wyprzedza i uważam się raczej za tego "wiecznie pędzącego".

Trasy szybkiego ruchu i autostrady to prędkości odpowiednio wyższe.

Na żadnej z powyższych dróg nie zauważyłem by Traktorek miał za mało mocy.

Może jestem jakiś dziwny. A może tak wygląda styl emeryta według super rajdowców :?: :roll:

 

I jeszcze pytanie dodatkowe. adamjttk czy mi się zdaje czy mieszkasz w Norwegii? Czy mylę Cię z innym użytkownikiem forum?

 

Chendo - też się nad tym zastanawiam...ja mam E90 328i z 234 HP - i samochód sprawia mi ciągle ogromną frajdę (zrobiłem nim już dziesiątki tysięcy km). Mocy brakuje tylko powyżej 200 - tylko wtedy samochód przestaje odczuwalnie przyspieszać, ale wyścigi po publicznych drogach z 200 km/h ++ to tylko w DE - choć i tak jest to ryzykowne. Nie trzeba mieć 300-400 HP żeby mieć dużą przyjemność z jazdy i prowadzenia.

Jak widzę na forum natomiast te wszystkie chipowane 335i, 330d, 335d (czyli bardzo dobre i bardzo szybkie samochody w stanie "stock") to naprawdę czasami jestem mocno zdziwiony.

 

Oczywiście niektórzy zabierają samochody na track day itp itd ale normalna jazda to zupełnie inna bajka.

Edytowane przez vystelior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie, że Adam po pierwsze nie potrafi jeździć (tak wynika z jego posta)

Mozesz rozwinac teze?

 

, po drugie nie potrafi wybrać silnika do swojego auta.

Nie mialem 3 miesiace auta (szukalem), przyznalem wczesniej ze zakupilem to co bylo pod reka, zbyt pochopnie. Dlaczego? Wejdz na otomoto, zaznacz E90 LCI, R6, automat i bezwypadkowe - zobaczysz 2 sztuki w tym 1 z USA.. ot przyczyna zlego wyboru :) W 3-miescie byla swego czasu ladna 318d, dzieki bogu ze tego nie wzialem ;P

Nie lamentuje kolego, ot sprzedam, wezme mocniejsze (pewnie sprowadze) i tyle. Lamentowalbym jakbym kupil z salonu za 250k a po roku bym musial oddac za 150k.

Gdyż autem które masz w sygnaturze można się rozpędzic do prędkości wymaganej do wyprzedzania jeszcze przed zmiana pasa. Rozwijanie jakichś kosmicznych prędkości na zwykłej drodze jest skrajną głupota że względu na ryzyko jakie to ze sobą niesie. Podejrzewam że 330i wcale nie przyniesie w tym względzie poprawy.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Gdyż autem które masz w sygnaturze można się rozpędzic do prędkości wymaganej do wyprzedzania jeszcze przed zmiana pasa. Rozwijanie jakichś kosmicznych prędkości na zwykłej drodze jest skrajną głupota że względu na ryzyko jakie to ze sobą niesie. Podejrzewam że 330i wcale nie przyniesie w tym względzie poprawy.

 

Przepraszam ale zupelnie Cie nie rozumiem. Jedziesz zwykla krajowka, powiedzmy 80-100km/h, przed Toba 15m zawalidroga, za Toba 15m kolejny chetny do wyprzedzania a na przeciwleglym pasie co chwila jezdza TIRy badz sa wysepki. Jak mozna sie rozpedzic przed zmiana pasa do bezpiecznego wyprzedzania? :shock:

Mowiac o kosmicznych predkosciach masz na mysli elastycznosc 2.0d i 3.0d/i w zakresie powiedzmy 80-140? :shock:

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyż autem które masz w sygnaturze można się rozpędzic do prędkości wymaganej do wyprzedzania jeszcze przed zmiana pasa. Rozwijanie jakichś kosmicznych prędkości na zwykłej drodze jest skrajną głupota że względu na ryzyko jakie to ze sobą niesie. Podejrzewam że 330i wcale nie przyniesie w tym względzie poprawy.

 

Przepraszam ale zupelnie Cie nie rozumiem. Jedziesz zwykla krajowka, powiedzmy 80-100km/h, przed Toba 15m zawalidroga, za Toba 15m kolejny chetny do wyprzedzania a na przeciwleglym pasie co chwila jezdza TIRy badz sa wysepki. Jak mozna sie rozpedzic przed zmiana pasa do bezpiecznego wyprzedzania? :shock:

Mowiac o kosmicznych predkosciach masz na mysli elastycznosc 2.0d i 3.0d/i w zakresie powiedzmy 80-140? :shock:

Przy wyprzedzaniu nikt kto potrafi jeździć nie wykorzystuje elastyczności silnika, ale jego moc. A jeśli się nie potrafi lub nie chce korzystać z ręcznej skrzyni to się kupuje automat. Jeszcze mi się nie zdarzyło by mnie wyprzedził ktokolwiek jeśli sam miałem zamiar wyprzedzić. Nawet jak jechałem panda 1,1 55KM. I jak widzę nie pomyliłem się. Nie potrafisz jeździć, a sugestie jak to powinno prawidłowo wyglądać są dla ciebie szokujące.

Edytowane przez K8v8M

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia 2.0d to jedno, pamiętaj że jeszcze jest temat skrzyni. Ja mam porównanie 4.4 benzyna 333 KM ze skrzynią 6-biegową automatyczną, ktorym jeździłem parę lat do nowej 8 biegowej w 520d. Różnica jest kolosalna, szczególnie w 2.0d to widać. W 320d jeździłem przez jakis czas automatem i to jest zamułka niezła, w F10 niby trochę więcej koni, ale zupełnie inne wrażenia.

 

Polecam sprawdzić w salonie :cool2:

 

PS. Jak sie przesiadłem z multipli miałem doła :mrgreen: od razu w ASO padło pytanie o ten ich box z m-performance :wink: ale po kilku dniach jazdy z powrotem się przyzwyczaiłem do "mocy" mojego potwora :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Mowiac o kosmicznych predkosciach masz na mysli elastycznosc 2.0d i 3.0d/i w zakresie powiedzmy 80-140? :shock:

Przy wyprzedzaniu nikt kto potrafi jeździć nie wykorzystuje elastyczności silnika, ale jego moc. A jeśli się nie potrafi lub nie chce korzystać z ręcznej skrzyni to się kupuje automat. Jeszcze mi się nie zdarzyło by mnie wyprzedził ktokolwiek jeśli sam miałem zamiar wyprzedzić. Nawet jak jechałem panda 1,1 55KM. I jak widzę nie pomyliłem się. Nie potrafisz jeździć, a sugestie jak to powinno prawidłowo wyglądać są dla ciebie szokujące.

 

Masz racje, jestem zszokowany. Jak teraz o tym pomysle to musiales byc Ty w tej Pandzie 55KM ktorej przez 2h nie moglem wyprzedzic.. :duh: Porownaj czasy 80-140 dla E90 2.0d 177 KM i 3.0 245KM, oba automaty. Tylko z krzesla nie spadnij "specjalisto" z Pandy.. :duh:

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

To proszę przeprowadzic dokładne co i kiedy mozna wyprzedzać.

Ale bez przesady 320d też się nadaje do wyprzedzania.

 

http://www.prawko-kwartnik.info/kalku/wyprzedzanie.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To proszę przeprowadzic dokładne co i kiedy mozna wyprzedzać.

Ale bez przesady 320d też się nadaje do wyprzedzania.

 

http://www.prawko-kwartnik.info/kalku/wyprzedzanie.html

I to bardzo dynamicznego. Wystarczająco dynamicznego, by pasażerowie protestowali.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wracajac do meritum watku - wlasnie ogladam cennik BMW Kanada.

Dla ludzi upierajacych sie jeszcze odnosnie zasadnosci polityki dealerow u nas w kraju (Europie)

Cennik F30 Kanada:

http://www.f30post.com/forums/attachment.php?attachmentid=871887&d=1370296787

 

F30 335i - cena sugerowana 51.200$ + podatek (5-15%) (153k PLN+podatek)

 

Wyposazenie wersji 335i:

 

STANDARDOWE WYPOSAZENIE:

skora Dakota

sportowa skrzynia biegow z lopatkami

M-pakiet

swiatla Bi-xenonowe

18" felgi

szyberdach

elektryczne siedzenia z pamiecia

sportowe podgrzewane siedzenia

durna skladana kanapa w PL za ponad 2k..

wykonczenie na wysoki polysk Shadow Line

DCC

pakiet oswietlenia

pakiet schowkow

zestaw audio HIFI ze wzmacniaczem

USB+Bluetooth

deska o rozszerzonym zakresie

zawieszenie M-sport

kierownica M-pakiet, podgrzewana!

podsufitka antracytowa

 

Wyposazenie dodatkowe:

 

pakiet premium - 4.500$ (13.500PLN) - alarm, dostep komfortowy, kamera cofania, fotochromowe lusterka, ledzwie, PDC p/t, refl. adaptacyjne, nawigacja, audio Harman Kardon, DAB - u nas taki zestaw ile, 35-40k PLN?

pakiet executive - 2500$ (7.500PLN) - roleta elektr tylna, rolety boczne, podgrz siedzenia, asystenci swiatel, martwego pola, zjazdu z pasa, Head-Up, surround view

pakiet M-performance - 1500$ (4500PLN) - hamulce M, 19'' kola, zawieszenie M, zmienny sportowy uklad kierowniczy

 

Czyli reasumujac - topowy model 150k PLN

wszelkie dodatki wlacznie z pakietem Performance - 25k PLN (17% ceny bazowej auta)

 

W Polsce tak zestawione auto kosztowaloby ponad 350k PLN bo dodatki stanowilyby jakies 80% bazy auta.

 

I tak powinien byc wyposazony samochod premium a nie ten zalew zalosnych wypierdzianych 320d z PS po 200k PLN :duh:

Jezeli chodzi o nasze lokalne potwory 316, 318 itp nie musze mowic ze tam takie pokraki nie wystepuja wogole.

A u nas w cenniku dealer robi spis tresci cennika bo cennik ma ponad 20 stron i sie chwali ze w aucie bazowym za 200k jest juz w standardzie klimatyzacja, poduszki powietrzne dla kierowcy czy dwutonowy klakson..

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tych głupot to sie nawet nie da czytać.

 

Adamtt - po pierwsze geniuszu po to są wysepki itd żeby utrudnić wyprzedzanie, bo bez nich wiele osób by próbowało na trzeciego, ale i tak widze takich ludzi jak próbują ominąć wysepke z lewej strony

 

Po drugie - piszesz ze jak jedziesz po polskich drochach 110-120 to brakuje mocy w paździerzu 320d do bezpiecznego wyprzedzania. Otóż brakuje ponieważ i tak już jedziesz za szybko a jeszcze próbujesz wyprzedzać i masz jeszcze pretensje do tirów z naprzeciwka, w takiej sytuacji to czysta głupota i nawet m3 nie pomorze.

 

Co do siłowni, boksu i chodzeniem z podniesioną głową :mad2: :mad2: :mad2: Gadasz jak gimnazjalista

 

Zodiac - jak to laski na 520d nie lecą? ? ? Ja musze z zamknietymi szybami jezdzić bo inaczej same wskakiwały na pasach przy czerwonym świetlne :wink: hmmm masz chyba nieodpowiedni kolor, czarny robi robote :mrgreen:

Hmmmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie ze sie nie zgadzasz, po to jest forum zeby podyskutowac :)

Jedno sprostowanie tylko - piszac o 320d pisze tylko i wylacznie z mojego punktu widzenia i moich potrzeb mowiac ze "nie jedzie" (myslalem ze to oczywiste, jezeli zabrzmialo inaczej mea culpa).

Piszac ze 318d czy 316d nie jedzie - mowie juz o wszystkich, takie silniki to kpina jak i 2.0 w F10 ;)

Kupujac doposazone BMW za 200-250k PLN z salonu oczekuje od niego wiecej niz "wystarczajace". Wystarczajaca jest rowniez Octavia za 60k. Nie tedy droga wg mnie.

 

Nie wiem czy to dostrzegasz ale zaczynasz irytować większość forumowiczów.

 

Wszyscy już wiedzą że 2.0d dla ciebie nie jedzie ale nie potrzeba abyś co 24h na nowo to publikował na forum swoje rozterki nastolatka.

 

Ale jesteś w mniejszości bo 98% właścicieli 2.0d jest zadowolonych ze swojego wyboru.

 

A co do kpiny zwanej 520d to powiem ci że ma 0,5sek do 100km/h gorsze przyśpieszenie od twojej e90 jest 3x lepiej wykonczona 3x bardziej komfortowa , a przy 170km/h poziom hałasu jak taki jak u ciebie przy 120km/h . Bo to jest średnia rodzinna limuzyna i w niej nie są potrzebne super osiągi.

 

Za ponad 200k mogłem kupić roczne M3 ale tego nie zrobiłem bo mam inne priorytety dla auta rodzinnego.

 

JA jestem zadowolony w 90% z 520d dopiero pewnie 550i by mi w 100% stykło ale na chwile obecna 550i nie jest w moim zasięgu.

 

A jak nie mieści ci się w głowie że BMW za 250k może być tylko z silnikiem 2.0d to zdecydowanie BMW ani żadna inna marka premium NIE JEST DLA CIEBIE.

 

Najbardziej do twoich wymagań zdaje się pasować skoda oraz kia bo tam za mało kasy np za 110k dostajesz 220KM a autach klasy premium trzeba zapłacić 220k.

 

Aut naprade miałem wiele aut i o kpinie to widać nie masz pojecia bo w porywach może bym tak nazwał e92 320d xdrive w automacie ale tylko wtedy jak by ktoś się upierał że to sportowe BMW.

 

Pojade trochę po bandzie ale analogicznie porównując to tak jakby zajść do ALMY i powiedzieć że wasze ceny to kpina bo w biedronce za te same pieniądze dostane 2x więcej.

 

A co ceny z kanady czy usa mają do polskich cen kogo to wali że tam jest taniej , sądzisz że odkryłęś ameryke i otworzyłęś oczy dla ludzi że polsce auto od 2000cm3 są strasznie drogie , jak jest tam tanio to wsiadaj jutro w samolot na zakupy aha wklej tylko fotki w galerii chętnie sobie popatrzymy jaki jesteś sprytny jak będziesz miał 335i w cenie 320d :duh:

Edytowane przez 530dat

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zodiac - jak to laski na 520d nie lecą? ? ? Ja musze z zamknietymi szybami jezdzić bo inaczej same wskakiwały na pasach przy czerwonym świetlne :wink: hmmm masz chyba nieodpowiedni kolor, czarny robi robote :mrgreen:

 

Tak, to musi byc zdeydowanie nie ten kolor :mrgreen:

 

Co do naszego forumowicza wyżej to pasuje do kawałów o kierowcach BMW jak ulał :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie wiem czy to dostrzegasz ale zaczynasz irytować większość forumowiczów.

Dostrzegam, na pewno wiekszosc z F10 2.0 ;))

 

Wszyscy już wiedzą że 2.0d dla ciebie nie jedzie ale nie potrzeba abyś co 24h na nowo to publikował na forum swoje rozterki nastolatka.

Forum jak to forum, kazdy pisze co chce dopoki sie ludzie nie obrazaja wzajemnie jak np. kolega thestructor. Ale masz racje, dlatego prosilem 2 moderatorow zeby zamkneli w koncu ten watek. Bez odpowiedzi niestety.

 

Ale jesteś w mniejszości bo 98% właścicieli 2.0d jest zadowolonych ze swojego wyboru.

Oczywiscie :)

 

A co do kpiny zwanej 520d to powiem ci że ma 0,5sek do 100km/h gorsze przyśpieszenie od twojej e90 jest 3x lepiej wykonczona 3x bardziej komfortowa , a przy 170km/h poziom hałasu jak taki jak u ciebie przy 120km/h . Bo to jest średnia rodzinna limuzyna i w niej nie są potrzebne super osiągi.

I kosztuje relatywnie niewiele wiecej niz F30. Zgadzam sie, z dwojga zlego F10 jest zdecydowanie lepszym wyborem za $ :cool2: Jezeli nie mozna czerpac frajdy z silnika to mozna chociaz podrozowac dostojnie z klasa.

 

JA jestem zadowolony w 90% z 520d dopiero pewnie 550i by mi w 100% stykło ale na chwile obecna 550i nie jest w moim zasięgu.

"A żeby nie było że się czepiam innych aut, a swoje chwale to swoje 520d RWD opisuje na 50% , z koleji x3 2.0d na 30% ." Jakbys nie wiedzial kto to pisal - to Twoj post sprzed 6 dni. Zdecyduj sie w koncu czy 50% czy 90% bo jestes niekonsekwentny.

 

Najbardziej do twoich wymagań zdaje się pasować skoda oraz kia bo tam za mało kasy np za 110k dostajesz 220KM a autach klasy premium trzeba zapłacić 220k.

klasyk :cool2:

 

Pojade trochę po bandzie ale analogicznie porównując to tak jakby zajść do ALMY i powiedzieć że wasze ceny to kpina bo w biedronce za te same pieniądze dostane 2x więcej.

Pewnie dlatego Bomi zbankrutowalo ostatnio :) Na Alme tez przyjdzie szybko czas jak bedzie sprzedawac bardzo podobne produkty do biedronkowych. (nie wiem, nie robie w tych sklepach zakupow)

 

A co ceny z kanady czy usa mają do polskich cen kogo to wali że tam jest taniej , sądzisz że odkryłęś ameryke i otworzyłęś oczy dla ludzi że polsce auto od 2000cm3 są strasznie drogie , jak jest tam tanio to wsiadaj jutro w samolot na zakupy aha wklej tylko fotki w galerii chętnie sobie popatrzymy jaki jesteś sprytny jak będziesz miał 335i w cenie 320d :duh:

Jezeli caly post o roznicach sprzedazy w polsce/kanadzie puentujesz polska akcyza na auta >2000cm2 (w 90% post byl o wyposazeniu) - to masz racje, nie ma sensu pisac..

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Forum jak to forum, kazdy pisze co chce dopoki sie ludzie nie obrazaja wzajemnie jak np. kolega thestructor. Ale masz racje, dlatego prosilem 2 moderatorow zeby zamkneli w koncu ten watek. Bez odpowiedzi niestety.

 

I ten czas właśnie nastał.

Koniec seansu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.