Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
najwazniejsze ze w tedeiku :norty:

 

Byłem prawie pewien, że zgodnie z aktualną modą będzie Passat, a tu niespodzianka :wink:

  • Odpowiedzi 771
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja nabyłem A8 kłatro na zime 3,0 w tedeiku także nowej tubki nie potrzebuje ;-)

 

Ale wam koledzy szczerze polecam, widać wam pomoże :mrgreen:

 

Ja podziękuje już za audi do 2012 roku nimi jeżdziłem (w benzynie są bezawaryjne) i ciągle walczyłem z tą oazą podsterowności .

 

Do spokojnej jazdy są super ale jak się je pogania do granic przyczpności zachowują się jak by ich przednia część auta ważyła 2tony .

 

Jedyne audi które pięknie jeżdzi to R8 , reszta Audi ryje przodem szczególnie na mokrym oraz na ubitym sniegu .

 

W nowej generacji a6/a7/a8 już nie ma takich problemów, są dużo lepiej wyważone. Nawet a6 2.0 fwd dałe łupnia w konkurencjach dynamicznych 520d. Parę miesięcy temu w Auto Zeitung było porównanie 535i, a6 3.0 tfsi, gs 450h i chyba xf i bmw w konkurencjach dynamicznych zajęło ostatnie miejsce. O ile f30 to nadal najlepiej prowadzące się auto w klasie, to f10 jest nastawione jednoznacznie na komfort. Jeżeli a8 3.0 tdi nie jedzie, to 530d f10 również, bo mają praktycznie identyczne osiągi(chyba że mówimy o poprzednim modelu, który rzeczywiście nie jechał).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
520d nie jedzie, A8 3.0d nie jedzie, no jak żyć panie premierze, jak żyć :mrgreen: :cool2:
Opublikowano (edytowane)

Z nowych większych audi jeżdziłem tylko A6 2.0tdi c7 w mutitroniku, to faktycznie była mniej podsterowna od 520d ale to miało związek że to FWD i ważyła 150kg mniej od 520d jak by miała quattro to możnaby było te 100kg do jej masy dodać.

 

Ale wole mieć bardziej podsterowne auto z RWD i z super skrzynią automatyczną , niż auto z przednim napędem jak w fiacie cinqecento oraz tragicznym multitronikiem który pod górke szarpie oraz zmienia biegi jak szuszarka do włosów.

 

Zreszto jeszcze w żadnych testach nikt nigdy nie wypowiedział się pozytwynie o tej skrzyni , powinna ona być opcją bezpłatną jako alternatywa dla super precyzyjnego manuala w audi.

Edytowane przez 530dat

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

Opublikowano
Z multitroniciem zgadzam się w 100%, Mój syn też narzekał na osiągi 520d e60, pojeździł tydzień firmowym punto 1.3 jtd i już jest bardzo zadowolony :D .
Opublikowano
hitch myśle ze nikogo tu nie przekonasz, wiesz audi ryje przedem, nie jedzie. Uzytkownicy bmw predzej kupia passka niż zdradzą marke z audi :wink:

 

nie chodzi o miłość tylko o kasę, passek to 50% ceny BMW i pewnie 50% ceny audi...jakbym był zmuszony wybierać pomiędzy 2.0 w BMW w "3" czy 2.0 w A4 to pewnie wybrałbym BMW, "nie jedzie" ale zimą można przynajmniej się pobawić i zapomnieć o maści, jednak gdybym miał brać auto dla żony to tylko AUDI nie trzeba byłoby się wstydzić za korki/zatory/wypychanie z parkingu...

 

nie dotyczy to klasy aut "F" (A8, BMW 7, merc S, ....) bo tania alternatywa jest nie dostępna i chyba dobrze, zbytnio nie wyobrażam sobie "poważnego" prezesa, który mówi, że kupił luksusową KIA bo zamiast zapłacić 600k za BMW kupił KIA za 400k...

 

wg mnie jak kupiłeś A8 bo chciałeś mieć "limuzynę" to zrobiłeś super i nie ma znaczenia czy jest to AUDI, MERC, LEX czy inny super samochód one "jadą" nawet jak "nie jadą"...a porównanie "kultury" aut możesz zrobić empirycznie i wypowiedzieć się czy "stojąc" w korku jest Ci lepiej w A8 czy w "5"....

znaczenie spalania jest bezsensu, A8 ma bak o tyle większy, że na wizytach na stacji pewnie jesteś w takich samych interwałach a czy zostawisz tam "X" czy "Y" PLN jest to pomijalne (chyba, że łapiesz się do tych ludzi, którzy nie pojadą bo nie ma ją na paliwo ale PREMIUM :mrgreen: jest w garażu :wink: )...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Powiem szczerze z w korku stoi mi sie o 300% lepiej w a8 :norty: Jak kupowałem to myślałem ze to zbedne bajery, ale jednak jasna alcantara na suficie robi diamentralną różnice :mrgreen: Jeszcze sie nie przyzwyczailem, ponton płynie po drodze i kompletnie nie czuje drogi przy małych prędkościach. Wczoraj jak sie zagapiłem bawiąc mmi na jakiejś wiosce to nie zauwazyłem kiedy "160" pękło

 

Musiałbym porównać do f01, a tym nie jezdzilem, f10 przy tym bydlaku to gokart

Hmmmm
Opublikowano

Kpina nie kpina,

Wracajac temat na zimie zobaczylem ze w konfiguratorze bmw pojawilo sie 420i.

Postanowilem sobie skonfigurowac auto "pod siebie" i wyszlo mi 230 tys pln (nie oszczedzajac, ale tez bez rewelacji) 428i z tym samym wyposazeniem (jedna czy dwie rzeczy wiecej ma w standardzie) wyszlo mi 246 tys pln.

 

16 tys pln drozej.

 

Pytanie czy jest sens brac w ogole 420i? Jak po doposazeniu za 16 tys drozej mozna miec o wiele bardziej dynamiczne auto?

Czy to nie kpina z klienta :D?

Opublikowano

dla "osiągów" nie ma sensu,

dla "kultury" jest sens,

 

Wujek jak możesz napisz "wszystkim" jakie czasy na prostej robi MULTIPLA po modyfikacjach (czy łapie się na kpinę czy nie???)...hamulce zrobiłeś, czy "gotujesz" serię :idea:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

hamulce na zime mi i tak nie potrzebne po zimie poleca tarcze dwuczesciowe tarox ktore sa o 8 kg lzejsze niz standardowa tarcza z multipli.

multipla obecnie 100-200 leci w okolicach 8.9s 100-200km/h 0-100 nie mierzone bo nie ma na to warunkow. Z M6 V10 robi wiatrak i jest 2-4 dlugosci z przodu przy 240km/h. (od 60)

 

Szkoda ze bmw nie ma takich ofert jak fiat w swojej multipli... KPINA:D

hehe, a tak serio, chodzi mi o to ze roznica cen miedzy 420i a 428i jest tak mala (na poziomie kilku dodatkow) ze dosc nienromalnym trzeba byc aby wziac 420i.

 

Z poczatku myslalem ze roznica wyniesie 30-40 tysiecy, a tu 16...

a takie 428i fajne auto do jazdy na co dzien gdy w garazu stoi multipla ;p

Opublikowano

8,9s :mad2: :mad2: :mad2:

 

tylko ~3 długości przed M6 :mad2: :mad2: :mad2:

 

kpina na maksa, pisz do producenta niech oddaje kasę :8) w końcu masz fiata :cool2: , co marka to marka

 

fajnie jak spotkasz kogoś "szybkiego/premium" na drodze ale będzie zong :mrgreen: :mrgreen:

 

na powsińskiej parę razy widziałem pomarańczowego aventadora może warto go zweryfikować :?: :?:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Co to za akcja z tą multiplą?

 

Taka akcja zebys dal piataka ;)

co by kpiny nie bylo ;)

hehe

reszta info dostaniesz na pw jak wroce do domu bo juz ziemnioki na polu zaoralem, zarobilem na chlebek i miske ryzu i soltys pozwala mi wyjsc do domu... zatem lecem pedzem biegnem... heheh...

 

Ten temat jest tak glupi ze i mi iloraz inteligencji tu spada ;)

Opublikowano

Jak mnie syn denerwuje to mówię mu ze kupie mu Multiple :-D

Oczywiscie z fiatowskim sercem a nie M3 jak u wujkawaldusia ;)

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

Opublikowano

Druga strona medalu jest taka, ze 420i i 428i to ten sam silnik N20, znajac zycie wkrotce bedzie mozna za 2-3 tys.zl podkrecic 420i by jechalo jak 428i.

 

Shared engine components between F30 320i and 328i

 

Cylinder head - PN 11127624778

Connecting rods - PN 11247624616

Crankshaft - PN 11212212762

Intake manifold - PN 11617588126

Air box - PN 13717597589

Air filter - PN 13718507320

Intercooler - PN 17517618809

Radiator - PN 17117600520

Throttle body - PN 13547588625

HPFP - PN 13517584461

MAF - PN 13627602038

DME/ECU - PN 12148604210

Exhaust manifold/turbo - PN 11657642469

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
watek (glownie dzieki tubkowiczom z F10) zrobil sie juz takim smietnikiem ze pisze do moderatora o zamkniecie bo patrzec sie juz na to nie da :)

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
watek (glownie dzieki tubkowiczom z F10) zrobil sie juz takim smietnikiem ze pisze do moderatora o zamkniecie bo patrzec sie juz na to nie da :)

 

Ja tam cały czas jestem zdania, że to głównie Twoja zasługa :cool2:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.