Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zgadzam sie z Malym :) Cieszmy sie z tego co mamy teraz, a przy odrobinie szczescia, motywacji do pracy i dobrym zdrowiu na pewno dojdzie sie do poziomu auta, ktore usatysfakcjonuje nas pod kazdym wzgledem :)
  • Odpowiedzi 771
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mały zdolowales mnie na caly dzien negatywną energią. Nie wiem jak sobie teraz z tym poradzę

Idź do najbliższej apteki po kolejną tubkę kremu :norty: :mrgreen: :norty: :mrgreen: :nana:

pozdrawiam

Paweł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rozrosl sie nam watek na 40+ stron w ciagu 2 miesiecy, ciesze sie (znaczy sie ze temat jednak byl wart poruszenia i wzbudza spore zainteresowanie).

 

Z innej beczki, dla odmiany od narzekania na ceny lokalne - niezmiernie cieszy mnie wprowadzenie jednostki R4 28i w BMW, szczegolnie z 8-b ZF.

Juz 2.0 TFSI z DSG byl super wynalazkiem w koncernie VW (chociaz borykal sie z bolaczkami wieku dzieciecego jak "branie" oleju) ale to co zrobilo BMW to mistrzostwo, podnioslo moc z 210 do 245 KM, osiagami deklasuje zdecydowanie rywala, na naszym rynku uwalnia od akcyzy i pasuje idealnie do F30 (dla ludzi ktorzy nie klepia x dziesiat tys km rocznie).

Imho nadal do F10 pasuje bardziej 3.0 (kultura, szeroko pojety prestiz, predkosci autostradowe blizsze 180-200km/h) ale do F30 jest po prostu idealny w codziennym uzytkowaniu, w przeciwienstwie do 2.0d ktory "nie jedzie" :P

 

Doposazony konkretnie osiaga nadal absurdalne ceny w salonie ale auta z PS za okolo 150-160 sa realna konkurencja dla salonowych Insignii czy Passatow dla ludzi ceniacych frajde z jazdy.

.

Opublikowano

Dodatkowo przełożenia są tak zestopniowane, że F30 328i na "kik dałnie" od 40-50 do 160 wręcz dupsko urywa :).

 

Chociaż według mnie ten "motór" (2,0) nie pasuje rzeczywiście do F10...natomiast do F30 jest ok.

Opublikowano (edytowane)

A ja jako ortodoksyjny miłośnik marki nie zaprezentuje tak liberalnego podejścia w opisaniu BMW które jest OK.

 

Prawdziwe 100% BMW powinno spełniać 3 warunki

 

1. Silnik ma mieć min 6 cylindrów (zasilanych benzyną oczywiście).

2. skrzynia biegów manualna.

3. napęd ma być przekazywany tylko na TYŁ.

 

Reszta kombinacji typu 328i i genialna zf8 oraz RWD to opcja na 85%.

 

A żeby nie było że się czepiam innych aut, a swoje chwale to swoje 520d RWD opisuje na 50% , z koleji x3 2.0d na 30% .

 

A co do 2.0d to on nie pasuje do niczego w szczególności przez swoje klepanie , a już najmniej do F10.

Edytowane przez 530dat

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

Opublikowano

Do F10 to akurat pasuje najbardziej. To auto to krowa, która nawet z mocnym silnikiem daje relatywnie mało radości z jazdy. Ale do długich podróży autostradą jak najbardziej. Auto jest całkiem wygodne, diesel dość dobrze wyciszony, z automatem nieuciążliwy, a w wersji 2.0 218 KM osiągi są komfortowe.

Natomiast zgodzę się, że prawdziwe BMW to RWD + 6 cylindrów w benzynowym silniku, ale na boga nie w dwutonowym cielsku. Obecna jedynka ma rozmiary w zasadzie większe niż kiedyś seria 5. Do czego to wszystko dąży? Wrażenia z jazdy X6 M50d miałem fatalne mimo relatywnie świetnych osiągów. Najlepsze wrażenie jeśli chodzi o radochę z jazdy (ale tylko na suchym asfalcie) zrobiło na mnie mini cooper S mimo, że to FWD... Choć myślę, że R6 w jedynce też by był dobry.

Natomiast wracając do F30 328i xdrvie - totalnie posłuszne auto (dopóki się nie przekroczy granic). Niezwykle skuteczne i łatwe w prowadzeniu w codziennej jeździe, ale znowu mocno wyprute z emocji, aż nazbyt poprawne.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
A ja jako ortodoksyjny miłośnik marki nie zaprezentuje tak liberalnego podejścia w opisaniu BMW które jest OK.

 

Prawdziwe 100% BMW powinno spełniać 3 warunki

 

1. Silnik ma mieć min 6 cylindrów (zasilanych benzyną oczywiście).

2. skrzynia biegów manualna.

3. napęd ma być przekazywany tylko na TYŁ.

 

Reszta kombinacji typu 328i i genialna zf8 oraz RWD to opcja na 85%.

 

A żeby nie było że się czepiam innych aut, a swoje chwale to swoje 520d RWD opisuje na 50% , z koleji x3 2.0d na 30% .

 

A co do 2.0d to on nie pasuje do niczego w szczególności przez swoje klepanie , a już najmniej do F10.

 

Kurcze dat530 wygrałeś dyskusje, kupiłeś dwa auta które ci nie odpowiadają

 

http://imgx.doz.pl/image/preparaty_zdjecie/119096

Hmmmm
Opublikowano

:cool2: :cool2: :cool2:

Mały zdolowales mnie na caly dzien negatywną energią. Nie wiem jak sobie teraz z tym poradzę

Idź do najbliższej apteki po kolejną tubkę kremu :norty: :mrgreen: :norty: :mrgreen: :nana:

:cool2: :cool2:

A ja jako ortodoksyjny miłośnik marki nie zaprezentuje tak liberalnego podejścia w opisaniu BMW które jest OK.

 

Prawdziwe 100% BMW powinno spełniać 3 warunki

 

1. Silnik ma mieć min 6 cylindrów (zasilanych benzyną oczywiście).

2. skrzynia biegów manualna.

3. napęd ma być przekazywany tylko na TYŁ.

.....

A co do 2.0d to on nie pasuje do niczego w szczególności przez swoje klepanie , a już najmniej do F10.

 

:cool2:

chyba też "stary" :mrgreen: jesteś, ja bym dopisał jeszcze punkt 4.:

- szpera mechaniczna i sterowa mechanicznie.

 

...

Doposazony konkretnie osiaga nadal absurdalne ceny w salonie ale auta z PS za okolo 150-160 sa realna konkurencja dla salonowych Insignii czy Passatow dla ludzi ceniacych frajde z jazdy.

 

dla mnie argument do bani, tak porównywać możesz dowolnie, przysłowiowe "180k"

- nowy passek 3,6 4x4,

- E92 LCI M3 z 2010,

- 996 turbo pierwszy wypust,

- F10 550i z 2010r,

- F30 320d PS z 2012/2013...

 

jak równasz to nowe do nowego, używane "x" roczne do używanego "x" rocznego ...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

testowałem i mi tam nie przeszkadza strasznie dynamika 320d czy 320xd , 320xd b.fajnie jeździło na zakrętach i fajnie przyśpieszało do 120. Potem jest niestety średnio.

 

To co mi przeszkadzało to cena: 248 tyś za wóz testowy która zniechęciła mnie do zakupu. Kłuł w oczy chociażby brak regulacji długości siedziska oraz brak wentylacji foteli , przeszkadzał niedziałający internet oraz ogólnie mało miejsca z przodu i szpary na 4 mm w wykończeniu plastików w środku. To wszystko za 248 tyś zeta ceny demówki :P .

Plastik z przemiału z jakiego wykonano konstrukcję tunelu jeszcze bym zaakceptował, i tak o niebo lepszy niż w CLA.

Ale ogólnie cenowo jakoś odczucia miałem na nie a pieniądze sobie ostatecznie zostawiłem na GPW i lokatach. Ponoć cierpliwość " popłaca " :idea:

 

Czy jestem wymagający, biedny, skąpy czy marudny to pal diabli. Pytanie czy taka cena zasadna czy nie, ćwierć bańki za dieselka 4 cyl i 7.5 do setki.

To o tym jest ten temat. Nie o maści dla bogatych. :)

Ktoś może zapytać - po diabła wogóle się interesujesz bmw - to chyba jedyny wóz z takim wygląd zewnętrznym przodu , zwłaszacza w mpaku + b.dobry tzw "handling" wozu, no i automat. No ale to nie na temat znowu.

Opublikowano
Kurcze dat530 wygrałeś dyskusje, kupiłeś dwa auta które ci nie odpowiadają

 

No wiesz przynajmniej nikt mnie nie posądzi o brak obiektywizmu.

 

Tak to jest z wyborami w życiu czasami trzeba iść na kompromis i wybrać najmniejsze zło gdy trzeba pogodząć ogień z wodą.

 

To nie jest tak że jestem bardzo niezadowolony z wyboru poprostu mam wysokie wymagania i tyle , a zawsze można by było wybrać jeszcze gorszą opcje jak np:

 

518d,520D xdrive czy 520i :lol:

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

Opublikowano
a pieniądze sobie ostatecznie zostawiłem na GPW i lokatach. Ponoć cierpliwość " popłaca " :idea:

 

 

Abyś się nie zdziwił 2 lata temu pierwszy raz umoczyłem na giełdzie kupiłem akcje JSW po 135zł , teraz kosztują 65zł czekam już dwa lata ale już moja cierpliwość się kończy.

 

Pracownicy ciągle strajkują bo chcą 13 oraz 14tki dostawać, i iść po 10 latach na emeryture , a związkowcy zarabiają po 200000zł rocznie.

 

Może jeszcze cena się odbije jak pani merkel całkiem zakaże nam palić węglem , i w naszym kraju powstanie 10000 elekrowni wiatrowych. :evil:

 

A co do demo 320d za 248k to tylko osoba która postradała totalnie zmysły mogła by na takie auto się zdecydować.

 

Nowe BMW 3 nie powinno kosztować wiecej niż 200k , 5tka 300k , a 7mka 450k.

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

Opublikowano
Wiem, swoje na szulerni przerobiłem , ale ostatecznie nie straciłem. Powodzenia z JSW , ja bym siedział na dobrym stop lossie z tymi papierami albo dogadał brokera by to mi wywalił jakby wyszedł wniosek o upadłość.
Opublikowano
a pieniądze sobie ostatecznie zostawiłem na GPW i lokatach. Ponoć cierpliwość " popłaca " :idea:

 

 

Abyś się nie zdziwił 2 lata temu pierwszy raz umoczyłem na giełdzie kupiłem akcje JSW po 135zł , teraz kosztują 65zł czekam już dwa lata ale już moja cierpliwość się kończy.

 

Pracownicy ciągle strajkują bo chcą 13 oraz 14tki dostawać, i iść po 10 latach na emeryture , a związkowcy zarabiają po 200000zł rocznie.

 

Może jeszcze cena się odbije jak pani merkel całkiem zakaże nam palić węglem , i w naszym kraju powstanie 10000 elekrowni wiatrowych. :evil:

 

A co do demo 320d za 248k to tylko osoba która postradała totalnie zmysły mogła by na takie auto się zdecydować.

 

Nowe BMW 3 nie powinno kosztować wiecej niż 200k , 5tka 300k , a 7mka 450k.

 

oj tam

 

polecam DSS wszyscy zarobili :mrgreen:

 

http://www.money.pl/gielda/spolki_gpw/dss;sa,dss,informacje.html

Hmmmm
Opublikowano

Mimo bolących oczu przeczytałem cały wątek i jedyna moja prośba to nie zamykajcie go bo uśmiałem sie z niektórych komenatrzy co niemiara :D

 

Chyba wszystko zostało powiedziane, dodam tylko że ja widzę 2 grupki pasjonatów: w JAKIMKOLWIEK BMW wyznających Freude am fahren i tych pokroju zastaw sie&postaw się, czyli byle drożej, byle znaczek, byle muza....A to że ktoś kupi 320d za 300k to mozę go stać, jego problem, kto myśli to zostawi te 100 000 kosztem "wypierdzianego stołka" i dokupi sobie jakieś M.

 

Chciałbym mieć problemy jak niektórzy, marzę żeby napisać tu że kupiłem 320d z PS bo nie stać mnie na nic mocniejszego i nowego, maść wtedy będzie tylko dodatkiem w hurtowej ilości :wink:

Opublikowano

Co to za 320d demo za 248tys :roll:

Wiem z bliskiego otoczenia że można strasznie grube 328i demówkę dopaść za nieco 180tys... jest nawet świeży egzemplarz opisany w dziale F30.

 

O czym Wy piszecie? Co to demo za 248tys ma? Napewno nie jest to cena z rabatami ... Jakoś dziwnie kupujecie te demówki.

Ja wziąłem swojego X-a jako demo z przebiegiem 2800km i rabatem 20% dlatego nie uważam że mnie oskubali, wręcz przeciwnie - coraz bardziej sympatyzuje z tym wozem, a następne BMW kupie w ten sam sposób. Określę budget i będe szukał ciekawej opcji bez presji. Jak ktoś szuka po konfiguratorze to fakt ceny klepią po tyłku.

Wydaje mi się że na silniki benzynowe dają większe rabaty bo ponoć mniej chodliwe bo każdy teraz chce diesla co pali 4.5 litra i jedzie 200 :norty: bo przecież oszczędzamy.

 

To tak z moich przemyśleń bo już nie mogę... W każdym razie z zakupu jestem zadowolony, ubezpieczenie mam dalej po bardzo niskich kosztach, a jak pytałem o przedłużenie gwarancji o kolejny rok to uwaga... cena 890zl!

Przestańcie narzekać, jak by mnie nie było ten stać na ten wóz to kupiłbym wypasioną skode yeti, passka albo superba przykładowo... w każdym razie byłbym zapewne szczęśliwy z tego co posiadam... takie narzekanie na siłe. My Polacy generalnie mamy coś zryte te czosnki, jakiś kompleks komunizmu i braków za Nami się ciągnie i nawet Święto Niepodległości obchodzimy z naparzanką a nie radością ... Obciach na maxa

Miłego wieczoru wszystkim!

Opublikowano (edytowane)

ano kombi 320xd, estoril ,mpak z adaptacją i hamulcami ,navi i sporo innych opcji, tyle było za nowy oczywiście , tamten był przeceniony na 220 pare tyś. Okazja ?

co passata to chyba (jeszcze) nie.

Edytowane przez josephm
Opublikowano
Co tam 320d czy wszystkie inne, 114i o wybitnie wysokiej mocy 100 koni z zaznaczeniem wszystkich opcji w konfiguratorze wychodzi 200k i zawsze można tą cene odrobinę zwiększyć o komplet kół zimowych.
Opublikowano
A zapomniałem dodaćże gdyby cos takiego kupić w najdroższej konfiguracji 114i za 200k to byłby najdroższy kompakt na rynku o takiej mocy na całym świecie a moze i we wszechświecie. Ciekawe za ile można go by było sprzedac załóżmy po 3 latach z przebiegiem 40tys km.
Opublikowano
A zapomniałem dodaćże gdyby cos takiego kupić w najdroższej konfiguracji 114i za 200k to byłby najdroższy kompakt na rynku o takiej mocy na całym świecie a moze i we wszechświecie. Ciekawe za ile można go by było sprzedac załóżmy po 3 latach z przebiegiem 40tys km.

Kilka osób twierdzi, ze opcje BMW warte są swojej ceny. Więc może ktoś z nich kupiłby dla celów testowych i po 3 latach sprzedał :?: :mrgreen:

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w tym kraju są chore ceny, podobno teraz passat kosztuje 230k :wink:

 

:mrgreen:

Opublikowano
Co tam 320d czy wszystkie inne, 114i o wybitnie wysokiej mocy 100 koni z zaznaczeniem wszystkich opcji w konfiguratorze wychodzi 200k i zawsze można tą cene odrobinę zwiększyć o komplet kół zimowych.

I pakiet rozszerzonej gwarancji...spokojnie sie uzbiera 250 koła . No i co z tego? Co to za chore podejście ? Czy trzeba miec wszystkie opcje?

A tak BTW to 114i w podstawowej wersji kosztuje dokładnie tyle co lanos 1,6SX z prawie maksymalnym wypasem z początków produkcji. Oczywiscie z uwzględnieniem wartości pieniądza zmienionej przez inflacje. Wtedy 43 tysiące to dzisiaj 90. Realnie auta premium kosztują dzis tyle co wtedy koreańskie najtańsze wynalazki.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
poniosło cie z tym lanosem :D

Sobie sprawdź. Skumulowana inflacja wyniosła od 1997 roku blisko 90 procent. Oczywiscie oficjalna, bo wszyscy twierdza ze faktyczna jest wyższa.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.