Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 771
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Normalny silnik czytaj wszystkie poza M według mnie można w nich spokojnie wymieniać olej co 20-25 tysięcy tak jak komputer pokazuje. U mnie zawsze tak wskazuje, tak wymieniam i wszystko jest cacy. Nie popadajmy w skrajności, każdy robi jak uważa ale nie ma też co przesadzać.

 

Czym innym są silniki sportowe, chociaż znam kilka osób którzy jeżdźą na codzień autami AMG czy Porsche i wymieniają zgodnie z komputerem mimo wypadów na tor czasami... i co ? I wszyscy się łapią za głowę jak to słyszą a auta jeżdźą dobrze i nie sprawiają problemów.

 

Waldek jak nie kupujesz auta nowego, i pierwszy nie pierdzisz w fotel to bezsensowne jest gadanie że takie auto z góry skreślasz albo takie. Bo pozory i opowieści sprzedającego często mocno mijają się z rzeczywistością. :roll:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zakladajac ze zaplacil bys 315 tys za te auto a po roku przy dobrych wiatrach dostal bys za nie 200 to masz strate 115 tys rocznie,

310 pln dziennie. (a gdzie paliwo? ubezpieczenie? - serwisu nie ma bo jest ultra pakiet serwisowy:D)

10 tys pln miesiecznie za 320d? niezle... wiecej niz u mnie ;)

 

To jest dobry przyklad.

310 PLN dziennej straty czyli okolo 100$. Czyli miesiecznie to auto traci na wartosci okolo 3000$ w 1szym-roku.

Po pierwszym i drugim roku juz mniej ale srednio i tak wyjdzie okolo 2000$ miesiecznej straty po 3 latach. Licze ze po 3 latach sprzeda sie je optymistycznie za 130 tys PLN. Mowimy o cherlawym 320d wciaz.

 

Teraz wezmy statystycznego amerykanskiego Smitha - idzie do salonu BMW, zamawia nowe topowe 335i ze _wszystkimi_ dostepnymi opcjami jakie sa w katalogu lacznie z cholernym Consierge :P (nie zadne stockowe czy premium sremium wypierdziane selection), bierze leasing na 3 lata nie martwiac sie o sprzedaz auta pozniejsza bo salon je odbierze. Rata miesieczna (lacznie z podatkiem itp) - 850-900$. Z pewnoscia da sie urwac wiecej bo sa w us rabaty lojalnosciowe, dla grup zawodowych itp itd. Za 3 lata robi to samo ale z wersja LCI juz.

 

Wiec reasumujac my kupujac nowe BMW z salonu placimy za nie ponad 2x wiecej niz w us. I jezdzimy w przeciwienstwie do nich cherlawym silnikiem nijak nie pasujacym do natury auta. Jezeli do obliczen podstawimy w PL 335i doposazone maksymalnie mysle ze roznica wyjdzie wtedy okolo 2,5x.

Oczywiscie jest Premium Selection i inne wynalazki ale idac tym tokiem rozumowania mozna kupic tez "prawie nowke" 3 letnia, a moze i 5 letnia albo w sumie z 2000r...

 

Dla mnie to jest kpina i robienie ludzi w przyslowiowe bambuko. I efektem jest to co jezdzi w 90% po Polsce czyli 318d i 320d w szmatach, manualu czy bez ringow - ma sie to tak do klasy premium jak piernik do wiatraka.

 

I pozniej wychodza takie kwiatki jak 316d, 518d czy nowa X5 bez xdrive (sic!). Premium pelna geba :D

 

A ta madra osoba co pisala o szalonych wzrostach sprzedazy BMW rok do roku to niech sprawdzi skad biora dane. Bo zapewniam ze w PL wyniki sprzedazy wygladaja zgola inaczej :P

.

Opublikowano (edytowane)

http://tnijurl.com/wynikibmwpolska 2012

 

http://tnij.org/wyniki2013bmw 2013

 

 

macie pretensje do korporacji oto ze socjalne państwo karze zamożnych podatkami i akcyzami od towarów luksusowych np aut z silnikami powyżej 2.0 czy tam 2.5 :mad2:

gdzie USA a gdzie Polska :mad2: :duh:

 

Co do 518d jest autem dla korporacji przynajmniej oficjalnie.

 

 

Dane oficjalne.

 

 

pozdrawiam

Edytowane przez siwyoscar
Opublikowano

 

Na przykladzie polskiego rynku 80% z tych sukcesywnych sprzedazy to... golasy ;)

Gole bmw sa tanie, dlatego ludzie je "bioro" jak bulki w "bjedronce" ;)

 

A co do serwisowania:

Fakt, te auta jezdza, wymieniasz olej co 30/50 tys i auto bedzie jezdzic bo MUSI jezdzic... MUSI przeciez przejechac caly okres gwarancji ;)

I jesli kupuje sie auto na 3 lata a potem wymienia sie na nowe to faktycznie bez sensu jest brac i wymieniac olej co 15 tys bo traci sie niepotrzebnie na to czas.

 

Czestszy serwis to pewniejszy rynek wtorny, czyli 97% uzytkownikow tego forum.

Moje ex 335i bylo kupione od pasjonata ktory wymienial olej na wlasna reke po 10/15 tys km, auto kupil w DE i mial je od nowosci.

Jaki tego wynik? sprzedalem auto majac 200 tys km, auto po chipie, <12s 100-200, jezdzone po torze poznan, nurburgringu i raz w tygodniu przekraczajace 280km/h, teraz nowy wlasciciel ma juz 220 czy wiecej nalatane i auto dalej jezdzi, seryjne graty, zadna turbina nie padla, nic w skrzyni... no auto tip top.

 

Bo wlasnie bylo porzadne serwisowane. To jest tego efekt wlasnie. Zobacz jak tutaj na forum, poczytaj w dziale E9x, ktos kupuje uzywane E90 i przy 130/140/170 pada turbina w 320d? WTF?! a no TF poprzedni wlasciciel mial auto w leasingu na 3 lata i wymienial olej co np: 40 tys i mial to gdzies. No ale polaczek patrzy "serwisowane w ASO" i podjarany... kupuje auto "serwisowane" , "polski salon" , "bla bla bla".....

 

no i bjeda potem ;)

 

Ale to moje zdanie ;)

Opublikowano
Kiedyś jeszcze w innej marce zmieniałem olej co 10tyś km ale nie uchroniło mnie to od awarii więc w końcu przestałem i zacząłem robić to tak jak wskazuje auto... przy moim stylu jazdy to jakieś 20 - 25tyś km, moim zdaniem wystarczy ale 30 - 40 tyś to już zdecydowanie za bogato... zresztą niech każdy robi jak chce... Waldek jest jeden problem o ile Tobie, Michałowi czy komuś ze znajomych z forum jestem w stanie zaufać w kwestiach deklaracji o częstym serwisowaniu to w przypadku zakupu auta od innej osoby serwisującej we własnym zakresie miałbym spore wątpliwości i dlatego wybieram te serwisowane w ASO.
Opublikowano

wiadomo, mentalnosc ludzi jest jaka jest i nie kazdemu nalezy ufac...

Ryzyko jest i tu i tu, awarie tez beda sie zdarzac... niektorzy kupilo nowe wtedy M6 V10 i po 5-10 tys km musieli silniki wymieniac..

 

W sumie temat rzeka ;)

Opublikowano

Kiedyś jak szukałem X5, to byłem zdecydowany zakupić egzemplarz od pewnego majętnego człowieka który zakupił je ślicznie wyposażone jako demo w DE.

Jak pytałem go o serwis gdzie robi to mówi że wszystkie auta serwisuje u swoich mechaników "nie-autoryzowanych".

 

Facet mi mówił że nasłuchał się historii o tym jak zmieniają olej do połowy, czy nie zmieniają filtra powietrza na tych akcjach olejowych bo w 35d ponoć jest ciężej dostępny i braknie czasu im na takie pierdoły... Podpierał się argumentami pewnego ASO w Polsce które znał dokładniej, a o którym nie będę naturalnie mówił gdyż potraktujmy to jako plotę.

Po tych różnych zagwozdkach faktycznie chyba lepiej bym spał gdybym widział że olej był zmieniony, filtr również... ale to już zupełnie inna dyskusja naturalnie.

Co by nie mówić trudno mi się z tym człowiekiem było nie zgodzić, auta od niego nie kupiłem tylko dlatego bo nie mógł zamknąć od ręki leasingu i musiałbym czekać za długo, a był "fajny grubasek" :mrgreen:

Generalnie faktycznie ASO serwisy zbyt się nie starają, serwis odpowiada na moje maile wręcz sporadycznie gdy coś rzucę, za to dział sprzedaży nowych aut stale o mnie pamięta i przysyła jakieś fajne oferty: co oni tam nie mają - chyba jestem dla nich "wporzo" :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kwiatki z rzucenia okiem na cenniki PL i na US na przykladzie 335i.

 

Skrzynia automatyczna:

US - w standardzie.

PL - 11.000 PLN

 

M-pakiet:

US - 3.500$ czyli 11.200 PLN, do tego tax czyli okolo 12.500 PLN.

PL - 20.800 PLN.

 

Pakiet nawigacji:

US - 2150$ czyli 7000 (+tax) - 8000 PLN. (zawiera juz pakiet Connected Drive Advanced Plus!!!)

PL - p. Business ZP9 14.600 PLN i oddzielnie (sic!) Connected Drive Adv. Plus 4400 PLN czyli razem 19.000 PLN !!!!

 

Imho jezeli dla kogos to jest normalne i nie wydaje sie kpina to ja takich ludzi naprawde nie rozumiem.. (my chyba po prostu lubimy byc dymani czasem mi sie wydaje po niektorych komentarzach w watku)

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
siwyoscar - wlasnie o tym samym mowie co Ty. Po to w BMW jest konfigurator, aby wybrac to co sie chce (...) jak ktos wczesniej napisal - skoro sa chetni na auta w tej cenie to BMW je robi. Jesli komus sie to nie podoba/nie stac go - sa inni producenci :)

 

Haha przypomina mi to kabaret po prostu takie myslenie.

Przychodzi klient do salonu BMW z 200 tys gotowki w reku i mowi ze chce nowe auto skonfigurowac. Mowi ze wypasiona Insignia/Passat kosztuje 150, to on chce dorzucic 50 i miec premium.

A sprzedawca ktory sam jezdzi 10 letnim golfem i zarabia 2-2,5k netto (ale za to w gajerku Sunset Suits) mowi ze za tyle to co najwyzej 316d albo 318i w miare wyposazone bo 320d to juz tylko najwazniejsze rzeczy a 325d to bedzie golas. I mowi ze klient to golodupiec jak ma tylko 200 tys bo go nie stac i powinien jezdzic Fabia. No i zgaszony klient bierze 318d ze wstydem albo wychodzi z salonu idac do psychoanalityka bo sprzedawca okaleczyl mu psychike :PP

 

A wlasciciel salonu po 5 latach buduje 3ci dom pod miastem i jezdzi M5 co roku kolejnym. Co tam, fani marki na forum mowia ze jak chcesz sie bawic to plac odpowiednio i navi jest warta 19k PLN ;)

.

  • Moderatorzy
Opublikowano

adamjttk przestań już płakać. Nie stać Cię na nowe BMW (mnie też nie) to się z tym pogódź i albo kup używkę, albo zmień markę, a nie biadolisz od tygodni.

A wlasciciel salonu po 5 latach buduje 3ci dom pod miastem i jezdzi M5 co roku kolejnym

To wymyśl swój bizes i sam zacznij zarabiać takie pieniądze. Nikt Ci nie broni.

Opublikowano
Kwiatki z rzucenia okiem na cenniki PL i na US na przykladzie 335i.

 

Skrzynia automatyczna:

US - w standardzie.

PL - 11.000 PLN

 

M-pakiet:

US - 3.500$ czyli 11.200 PLN, do tego tax czyli okolo 12.500 PLN.

PL - 20.800 PLN.

 

Pakiet nawigacji:

US - 2150$ czyli 7000 (+tax) - 8000 PLN. (zawiera juz pakiet Connected Drive Advanced Plus!!!)

PL - p. Business ZP9 14.600 PLN i oddzielnie (sic!) Connected Drive Adv. Plus 4400 PLN czyli razem 19.000 PLN !!!!

 

Imho jezeli dla kogos to jest normalne i nie wydaje sie kpina to ja takich ludzi naprawde nie rozumiem.. (my chyba po prostu lubimy byc dymani czasem mi sie wydaje po niektorych komentarzach w watku)

:duh: :duh: :duh:

Ty serio nie wiesz ile wynosi akcyza w polsce od auto >2L jak 335i ?:duh: i ze to państwo Cie dyma?

Sprawdź jeszcze inflacje.

 

gość nas Troluje po Audi też jechał

 

viewtopic.php?f=158&t=211612&p=1560658#p1560658

 

niech ktoś zamknie ten temat. albo przeniesie do hydeparku

Opublikowano

:duh:

 

A słyszałeś o polityce zmniejszania emisji spalin UE?

 

Nawet Aston wypuścił dziwadło Cygneta zeby Gramy na 100km sie zgadzały....

 

:duh: :duh: orka na ugorze....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
adamjttk przestań już płakać. Nie stać Cię na nowe BMW (mnie też nie) to się z tym pogódź i albo kup używkę, albo zmień markę, a nie biadolisz od tygodni.
A wlasciciel salonu po 5 latach buduje 3ci dom pod miastem i jezdzi M5 co roku kolejnym

To wymyśl swój bizes i sam zacznij zarabiać takie pieniądze. Nikt Ci nie broni.

 

///Michal po co te osobiste wycieczki?

Na nowe BMW mnie "stac" (114i to i dwa bym lyknal :P) natomiast na co mnie "nie stac" to niczym nieuzasadnione lokalne roznice w cenach dodatkow (pomijam akcyze w rozumowaniu) czy zenujaca utrata wartosci doposazonych i przewartosciowanych modeli z salonu. Zbyt szanuje swoja kase.

 

Co do "placzu i biadolenia" to myslalem ze od tego jest forum zeby wymieniac opinie, skoro watek rozrosl sie na 10 stron i wzielo w nim udzial z 15-20 osob to znaczy ze jednak jest ciekawy. Jezeli Ci przeszkadza - nie musisz przeciez brac w nim udzialu.

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To nie jest kpina, w PL mówią na to VAT i akcyza...

 

Jezeli dla Ciebie roznice: skrzynia (darmo - 11k) albo navi (8k - 19k) da sie wytlumaczyc 19% akcyza badz 23% VAT to ok, nie mam innych argumentow ;)

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ceny w USA są takie a nie inne, bo jest to rynek USA, który rządzi się swoimi prawami. Gdyby cała Polska nie miała sprzedazy aut na poziomie miasteczka na prowincji USA, to moglibyśmy mówić że nas dymają, ale jednak rzeczywistośc jest zgoła odmienna i niestety jesteśmy w tej niekomfortowej sytuacji, że to właśnie my klienci, a nie sprzedający (tutaj BMW) musi się do tejże sytuacji dostosowac.
Opublikowano
Mysle, ze jak komuś nie pasuje salon to zawsze można kupić u brokera, ceny są jakie są, bicie piany na forum nic nie da ;)
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.