Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie co z tego że ceny wyjściowe są wysokie jak już można znaleźć auta nowe kilkadziesiąt procent taniej... szukajmy okazji a nie własnej konfiguracji i tym sposobem da się zaoszczędzić sporo pieniędzy.

Dealerzy mają mnóstwo stocków, trzeba pytać... Mi zaprzyjaźniony sprzedawca co jakiś czas przesyła okazyjne oferty rabaty sięgają 40% auta nowe tylko przeleciał im rok lub dwa na parkingu dealera.

Niemcy już tak mają że strasznie zawyżają ceny aby potem mieć z czego rabatować, przykład z rynku gastronomicznego

piec RATIONAL jeden z najlepszych na rynku takie BMW w autach zresztą produkowany w tym samym landzie.

Cena wyjściowa netto 39700zł cena jaką może uzyskać klient 25000zł netto - tylko częściej jest rabatowany niż samochody ze względu na wszechobecną konkurencję i przesyt rynku a BMW wciąż jest w PL obiektem pożądania co wykorzystują dealerzy. Napiszę tylko tyle... jeśli raz poznasz możliwości swojego dealera - sprzedawcy to później nie otrzymujesz już beznadziejnych ofert z rabatami 5-10 %...

 

P.S. tylko dlaczego AMG jest tak nisko rabatowane ;)

  • Odpowiedzi 771
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
aby dostac dobry rabat trzeba byloby dorzucic kilka np. 1-series do zamowienia. Cena nie ma wplywu na rabat, liczy sie ilosc aut
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
Ja w ogóle nie rozumiem pojęcia przepłacanie. Kupując maserati też przepłacasz, bo w chevy camaro za 200k również dostajesz cudowny silnik, a samo wykończenie włoskiego auta jest na poziomie skody, choć na pierwszy rzut oka tego nie widać ze względu na luksusowe materiały w środku. Kupując torbę Louis Vuitton przecież nie dostajemy produktu 200 razy lepszego niż porządna markowa torba z sieciówki. Za markę się płaci i tak samo jest z BMW. Ludzie chcą to kupować i jest ok.
Opublikowano

no to jak wszyscy tacy bogaci i kupuja topowe BMW full wypasione to ciekawe czemu przegladajac ogloszenia widzi sie same golasy... hmmm?

95% wlascicieli aut SZCZYCI sie tym ze ma ksenony (!)

60% aut na allegro nie ma navigacji (albo i wiecej)

80% aut to 20d i ponizej. (bo wystarcza... wiem...., taaa....)

70% aut nie ma mpakietu albo ma dokladany "czesciowo"

wciaz panuje moda na "full opcja oprocz skory i navi"

 

I tak mozna w kolko.

Co mozna wywnioskowac?

Ze wiekszosc ludzi kupuje BMW aby sie pokazac? ze ma nowy model?

Czemu skoro "cena jest ok, nic sie nie przeplaca" to czemu 30-40% "dwulitrowych trojek" nie wyjezdza z salonu z konfigiem z 270-280+ tys pln ?

czemu ulamek sprzedanych aut to modele R6? (bo akcyza wysoka? raptem 18,6%... co to jest, +40Tys do bazowych 200... ceramiki do R8 sa drozsze w opcji....)

 

Ostatnio "znajomy znajomego" konfigurowal sobie F30, cieszyl sie ze 328i w podstawie ponizej 180 kupi i jeszcze rabat dostanie, myslal sobie "do 220 tys bede mial MPakiet i mnostwo zarabistych opcji" - jakie bylo jego zdziwienie gdy mial 270 tys a jeszcze nie mial wszystkiego co chcial... Niestety zrezygnowal z zakupu bmw bo bylo ZA DROGIE.

 

Zreszta BMW? Marka premium?... no, moze, ale seria 3 to co to za premium? chyba "premjum bjedronka!".

Troche sie komus w glowach poprzewracalo jesli serie 1,3 stawia w czele aut "premium". To sa family daily cary i tak powinny kosztowac.

300 tys nie kosztuje familly daily car (z dwulitrowym dieslem...) tylko sportowe auto, do zabawy...

Albo ja zatrzymalem sie w poprzedniej epoce...

 

 

No i wyjasnienie, nie to zeby mi to przeszkadzalo, sam bede bral pod uwage nowe M4 ktore zapewne tez bedzie w kosmicznych pieniadzach, ale tu roznica jest taka ze takie auto kupuje sie sercem i pieniadze "ma sie gdzies;p"...

 

A kto kupuje sercem 320d?! ;)

Opublikowano

Widze ze na forum sami milionerzy :) wiec kto bogatemu zabroni?

 

Sa ludzie, ktorzy nie chca navi, sa tacy ktorzy nie chca Xenonow. A auta wystawione to w wiekszosci brokerzy, demowki.

Opublikowano

elastyczność oferty... słyszał ktoś?

 

Po co mi 35d? skoro nie chce i nie mam potrzeby. Moge kupić 16d 18d 20d 23d 25d

Po co navi? skoro jeżdze wkoło macieju

Po co mi skóra? kiedy jej nie lubie...

:mad2:

 

 

Co wy macie z tymi golasami.... każdy bierze co chce.

 

 

To jest jakaś ideologicznie bezsensowna dyskusja

320D za 300k zł złe... ale 330D gdzie większość różnicy to akcyza juz spoko

Opublikowano

siwyoscar - wlasnie o tym samym mowie co Ty. Po to w BMW jest konfigurator, aby wybrac to co sie chce (zamiast np wybierac poziomy wyposazenia). Nawet w BMW NA Launch Event byly prezentowane 4er bez navi i jakos BMW nie mialo problemu z postawieniem aut bez pelnej opcji.

 

Kazdy bierze to co chce. Nie wiem czemu w PL jest takie cisnienie na pelna opcje. Zastanawia mnie ile BMW sprzedalo globalnie 3er wyposazonych maksymalnie - sadze, ze sa to ulamki procenta. Producent daje wybor, a decyzja nalezy do kupujacego. Gadanie i gdybanie o cenach jest zupelnie bez sensu - jak ktos wczesniej napisal - skoro sa chetni na auta w tej cenie to BMW je robi. Jesli komus sie to nie podoba/nie stac go - sa inni producenci :)

Opublikowano

Popieram dwa powyższe wpisy.

Ja swojego konfigurowałem tylko i wyłącznie pod swoje potrzeby i wybierałem co chcę, a co mi jest zbyteczne (nie miałem limitu to tak dla wyjaśnienia żeby ktoś mi nie zarzucił że to był powód :))

I dlatego mam cały czas fun z jazdy, a o to chyba chodzi.

PS. A co to właściwie jest full wypas? Pojęcie nie do zdefiniowania. Dla jednego np. będzie to łącznie z ceramiką a dla innego nie.

Opublikowano

:cool2: przeciez nikt nikomu nie zabroni.

Ja wiem jedno, do opcji czlowiek szybko sie przyzwyczaja i tak wiem ze nie mogl bym kupic gorzej wyposazonego auta niz mam. Co za tym idzie w konfiguratorze bmw sprawia ze OPCJE do mojego auta nie kosztuja nigdy mniej niz 120 tys pln. To 50% ceny auta. (np: F30 335i)

 

Macie wybor, ale to tylko marketingowe pozory, stwarzanie zludzenia ze ma sie wybor, bo nie kupisz gorszego auta niz masz, a opcje kosztuja i kosztuja nie malo.

Chcesz bmw w podstawie? placisz normalne (no bo w sumie sa to normalne kwoty) no i masz.

Ale nie daj bog jak sie czlowiek przyzwyczail do skladanych lusterek, dobrego audio, navigacji, climatroniku, grzanych foteli, elektrocznych foteli z pamiecia, szyberdachu, automatycznej skrzyni, doswietlania zakretow, sportowych foteli, bluetooth czy chociazby do podlokietnika przesuwanego (pomijam wzgledy estetyczne, lakier, mpakiet, felgi) a jak komus zalezy na osiagach i prowadzeniu: hamulce ///M, zawieszenie adaptacyjne ///M, zmienny sportowy uklad kierowniczy.... eh, duzo by wymieniac. No i cena sie robi. Masz wybor? Masz.

Mozesz miec 'przyjemnosc z jazdy' oraz 'PRZYEJMNOSC Z JAZDY' i zrozumie to ten kto jezdzil BMW z malym silnikiem slabo wyposazonym i tym lepiej wyposazonym z mocniejszym silnikiem. Bo idac tym tropem, To mozna kupic dacie logan... tez dojedziesz z punktu A->B... a przeciez nie zalezy na przyjemnosci z jazdy... ?

 

Kiedys mialem E90 320d, prawie 'golasa'... niskie spalanie :cool2: fun z jazdy :roll:

Takze ja tez sie zgadzam ze "kazdy bierze co chce i jest roznorodnosc ofert", ale spece od marketingu dobrze wiedza co robia....

 

 

Ale widze ze nie tylko BMW ma taka piekna polityke cenowa, w konfiguratorze audi R8 opcje kosztowaly mnie prawie tyle co auto:d (450 tys pln)

Opublikowano

Wg mnie warto wybrać tylko te opcje z ktorych naprawde sie korzysta/ lubi sie.

W poprzednim BMW mialem szyberdach, skorzana tapicerke, porzadne audio. Kupujac nastepne wzialem pod uwage, ze z szyberdachu korzystalem moze z 4-5 razy przez 3 lata a i tak sie zacial i 500zl w plecy :P, czarna skora nie sprawdzala sie ani w upal, ani w mroz, z pelni mozliwosci audio tez rzadko korzystalem, wiec w X3 nie mam tych "udogodnien" :)

Opublikowano
Wg mnie warto wybrać tylko te opcje z ktorych naprawde sie korzysta/ lubi sie.

W poprzednim BMW mialem szyberdach, skorzana tapicerke, porzadne audio. Kupujac nastepne wzialem pod uwage, ze z szyberdachu korzystalem moze z 4-5 razy przez 3 lata a i tak sie zacial i 500zl w plecy :P, czarna skora nie sprawdzala sie ani w upal, ani w mroz, z pelni mozliwosci audio tez rzadko korzystalem, wiec w X3 nie mam tych "udogodnien" :)

 

Gorzej jak sie do wszystkiego przyzwyczaisz... ;) i wszystkiego uzywasz w mniejszym/wiekszym stopniu. Mnie na przyklad po 335i brakuje automatu, ale na rynku wtornym sie nie wybrzydza... ;) To co mam u siebie a nie korzystam to na przyklad Roleta w bagazniku...

Opublikowano
Popieram dwa powyższe wpisy.

Ja swojego konfigurowałem tylko i wyłącznie pod swoje potrzeby i wybierałem co chcę, a co mi jest zbyteczne (nie miałem limitu to tak dla wyjaśnienia żeby ktoś mi nie zarzucił że to był powód :))

I dlatego mam cały czas fun z jazdy, a o to chyba chodzi.

PS. A co to właściwie jest full wypas? Pojęcie nie do zdefiniowania. Dla jednego np. będzie to łącznie z ceramiką a dla innego nie.

 

Full wypas masz wtedy kiedy w konfiguratorze nie możesz juz więcej "ptaszków" zaznaczyć :lol: :lol:

Opublikowano
A zauwazyliscie, ze np w konfiguratorze amerykanskim nie mozna wybierac opcji jak w europejskim? tam jest do zaznaczenia 3-4 pakiety i to wszystko. Klient chyba jest inny niz europejski
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano

W japońskie w europie też tak mają dlatego ze robią serie aut żeby było szybciej poza tym auta płyną statkami nie które można by sie nie doczekać. a tak mniej więcej maja juz skonfigurowane auto. i nie bawią sie w detale i opcje

 

Moze tam jest podobnie.

Opublikowano
Wg mnie warto wybrać tylko te opcje z ktorych naprawde sie korzysta/ lubi sie.

W poprzednim BMW mialem szyberdach, skorzana tapicerke, porzadne audio. Kupujac nastepne wzialem pod uwage, ze z szyberdachu korzystalem moze z 4-5 razy przez 3 lata a i tak sie zacial i 500zl w plecy :P, czarna skora nie sprawdzala sie ani w upal, ani w mroz, z pelni mozliwosci audio tez rzadko korzystalem, wiec w X3 nie mam tych "udogodnien" :)

 

Ano właśnie. Ja do F30 nie zamiawiałem z premedytacją tempomatu, z którego w poprzednim aucie skorzystałem może ze 2 razy przez 5 lat..

Primator
Opublikowano

 

Full wypas masz wtedy kiedy w konfiguratorze nie możesz juz więcej "ptaszków" zaznaczyć :lol: :lol:

 

No właśnie o tym piszę że to full wypas to pojęcie względne. W niektórych modelach zaznaczysz wszystkie "ptaszki" :D i masz pojazd klasy "wozu drabiniastego"

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zakladajac ze zaplacil bys 315 tys za te auto a po roku przy dobrych wiatrach dostal bys za nie 200 to masz strate 115 tys rocznie,

310 pln dziennie. (a gdzie paliwo? ubezpieczenie? - serwisu nie ma bo jest ultra pakiet serwisowy:D)

10 tys pln miesiecznie za 320d? niezle... wiecej niz u mnie ;)

 

Auto się kupuje chyba po to żeby jeździć albo żeby pracowało a nie zastanawiać ile będzie kosztowało za rok.

 

To nie od BMW zależy ile auto będzie kosztowało za rok

 

Wydaje mi sie kolego ze bardzo sie mylisz. Wartosc rezydualna auta po kilku latach jest jednym z podstawowych kryteriow przy wyborze samochodu, ma wplyw na ceny ubezpieczen, rat leasingu, ogolnych calosciowych kosztow za 1km etc. Nikt teraz nie kupuje nowego auta zeby nim jezdzic 15 lat wiec naturalnym jest ze kazdego interesuje wartosc auta za 3-5-7 lat.

 

BMW serii 3 to nie komfortowa limuzyna do lykania km na autostradzie i reprezentacyjnym wozeniu VIPow (przy takich autach kosmiczna utrata wartosci nikogo nie interesuje, takie auta kupuje sie bardziej dla prestizu ktory musi kosztowac) a miejska kompaktowa limuzyna dla Kowalskiego (ot taka 1er w sedanie z bagaznikiem - z podobna ''jakoscia'' wnetrza), taka lepsza Octavia - chore jest imho to, ze rozsadne doposazenie tego auta winduje cene podstawy o 70-80% a czasem 100% ceny. Cena bazowa 150k (jest rozsadna) nijak sie ma jednak do prawdziwej ceny tego auta ktore naturalnym jest ze chcac byc premium musi byc dobrze wyposazone (szmaty, manual, 4 glosniki 50W, czy 316d chyba nikt trzezwo myslacy nie nazwie ''premium''). A pozniej rynek brutalnie weryfikuje ''naturalna'' i odpowiednia cene tego auta - leci po roku uzywania o 30-40%.

 

Irytuje mnie to ze w PL ludzie zmuszani sa do kupowania 318d, praktycznie braku wyposazenia, czy wypierdzianych przez 50 klientow demowek czy PremiumSelection i jeszcze dumni sa z tego ze maja ''nowy'' samochod i ze to jest normalne. NIE, to nie jest NORMALNE. Normalny jest system amerykanski - cena bazowa, 5 czy 6 pakietow wyposazenia ktore wszystkie razem podwyzsza cene auta o max 30%. I z tamtego rynku m.in. maja te wyniki sprzedazy ktorymi ktos tu sie tak chwalil!! To jest wlasnie meritum mojego pierwszego postu. Niech ta osoba wklei wyniki sprzedazy BMW w Polsce.. Irytuje mnie polityka zarzadu BMW Polska(Europa) ktore winduje cene na starcie i skazuje ludzi wlasnie na Premium Selection czy wersje bazowe. I tak kolo sie zamyka. Po drogach jezdza gole pseudo premium 318d.

 

Sytuacja przypomina ta z telefonami komorkowymi 15 lat temu - ''bieda'' chce sie pokazac ze ma komorke i placi 3-4 PLN za minute rozmowy, najczesciej kupuje tylko tel. laduje go za 20 PLN i nigdzie nie dzwonia. I tak jest z BMW - ludzie kupuja nowa bude F30 praktycznie bez wyposazenia, z najgorszym silnikiem i udaja ze to ''premium'' prestiz i ach i och. A moze i powinno byc tak ze ta minuta rozmowy moze kosztowac jednak 30 groszy jak w normalnych krajach.. Szkoda ze trzeba na to jednak czekac 10-15 lat.

Najgorsze jest to ze ci ludzie uwazaja to za normalnosc i to jeszcze usprawiedliwiaja.

.

Opublikowano
w PL ludzie zmuszani sa do kupowania

 

Jak dla mnie post miesiąca :mrgreen:

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Erystyka - podpunkt 2.

 

ps. 335i - czyzby nowka z Premium Selection? ;)

 

Zmartwię Cię. Skonfigurowana samodzielnie i oczekiwana przez kwartał :D

Poza tym:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Erystyka - czyżby podpunkt 7? :)

Primator
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w PL ludzie zmuszani sa do kupowania

 

Jak dla mnie post miesiąca :mrgreen:

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Erystyka - podpunkt 2.

 

ps. 335i - czyzby nowka z Premium Selection? ;)

 

Zmartwię Cię. Skonfigurowana samodzielnie i oczekiwana przez kwartał :D

 

Tak, juz doczytalem z Twoich postow. I z tego co sie orientuje to calkiem porzadnie wyposazona. Jestes wyjatkiem potwierdzajacym regule ;)

.

Opublikowano
Z drugiej strony dobrze wyposazony Golf 2.0 TDI kosztuje teraz okolo 90-100 tysiecy, nie wspomne o Passacie ktorego ostatnio moj znajomy nabyl za 150 tys. :) Jak dla mnie abstrakcyjna cena... to juz lepiej kupic BMW F10 520d u brokera :P
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z drugiej strony dobrze wyposazony Golf 2.0 TDI kosztuje teraz okolo 90-100 tysiecy, nie wspomne o Passacie ktorego ostatnio moj znajomy nabyl za 150 tys. :) Jak dla mnie abstrakcyjna cena... to juz lepiej kupic BMW F10 520d u brokera :P

 

Tak, tylko za te 100 tys PLN dostajesz wersje ktora w standardzie ma 150KM diesla, DSG, sportowymi fotelami z Alcantary z reg ledzwi, pakietem schowkow, listw wykonczeniowych, tempomatem, czujnikami deszczu zmierzchu, fotochromowym lusterkiem, oswietleniem wewnatrz ambiente, tempomatem, dotykowym radiem itp itd.

 

A wszelkie inne bajery jakie przewiduje fabryka dokupisz za 25-30 % wartosci bazy. Za kolejne 100 tys raczej ciezko Ci bedzie go doposazyc :D

 

Wiesz ile te dodatki wszystkie ktore tam sa w STANDARDZIE kosztuja w bmw? ;P

.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.