Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli jest z USA,sprawdź jak był sprowadzony do Polski;)

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBANV93538CZ64506

Kod typu NV93

Typ 535XI (USA)

Typoszereg E E60 (MUE)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N54

Pojemność skokowa 3.00

Moc 225

Napęd ALLR

Skrzynia biegów AUT

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2007-10-15

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S203A ALLRADSYSTEM Napęd na cztery koła

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S248A LENKRADHEIZUNG Podgrzewanie kierownicy

S2VBA REIFENDRUCKANZEIGE Wskaźn. ciśnienia pow. w oponach

S319A INTEGRIERTE UNIVERSAL-FERNBEDIENUNG Zintegrowana pilot uniwersalny

S322A KOMFORTZUGANG Funkcja dostępu komfortowego

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S496A SITZHEIZUNG FUER FONDSITZE Podgrzewanie fotela tylne

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S639A KOMPLETTVORB. HANDY USA/CDN Instalacja tel. kom. kompl. USA/CDN

S655A SATELLITENTUNER Radio satelitarne BMW

S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

S697A AREA-CODE 1 Area-Code 1 do DVD

S6FLA USB-AUDIO-SCHNITTSTELLE Złącze USB-/Audio

S6UHA TRAFFIC INFORMATION Traffic Information

S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S8S4A DECODIERUNG VARIABLE LICHTVERTEILUN Dekodowanie zmienn. rozkł. świateł

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S925A VERSANDSCHUTZPAKET Ochronny pakiet wysyłkowy

S9AAA AUSSENHAUTSCHUTZ Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S2SCA LM RAEDER STERNSPEICHE 243 BMW LA wheel, start spoke 243

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S346A CHROME LINE EXTERIEUR Wyp. zewnętrzne Chrome-Line

S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel.

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S645A RADIO-STEUERUNG US Radio v

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S823A HEISSLAND-AUSFUEHRUNG Wersja dla ciepłych krajów

S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Akustyczne ostrzeżenie o pasach

S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Dodatkowe napełnienie zbiorn. na eksport

S853A SPRACHVERSION ENGLISCH Wersja językowa, angielski

S876A FUNKFREQUENZ 315 MHZ Częstotliwość radiowa 315 MHz

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S992A STEUERUNG KENNZEICHENBEFESTIGUNG Sterowanie mocowania tabl. rej.

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Opis nieziemski wrecz :)

Coś tam było - przynajmniej wiadomo czemu klapa tylnia jest europejska..., do tego rocznik 2007... :)

 

Lista uwag, które mogą dotyczyć tego pojazdu

Pojazd mógł brać udział w wypadku/kolizji

Pojazd mógł być w kredycie / zastawie na pojazd

 

Chronologiczna lista zdarzeń, które mogą dotyczyć tego pojazdu

Data: 2008-01-18

Przebieg: 32 km

Opis: Odczyt stanu licznika

----------------------------------------

Data: 2011-08-26

Przebieg: 38986 km

Opis: Leasing pojazdu

----------------------------------------

Data: 2012-10-13

Opis: Drobna kolizja lub uszkodzenie pojazdu (MINOR ACCIDENT) Wypadek lub uszkodzenie pojazdu (ACCIDENT) Kolizja lub uszkodzenie pojazdu

----------------------------------------

 

 

Odometer Check

2008-01-18 20

2011-08-26 24366

 

 

Vehicle History

 

2008-01-03 REGISTRATION EVENT/RENEWAL

2008-01-18 TITLE (Title# BF297041)

2009-11-01 REGISTRATION EVENT/RENEWAL

2011-08-10 REGISTRATION EVENT/RENEWAL

2011-08-26 TITLE (Title# BK403580)(Lien Reported)

2012-10-13 MINOR ACCIDENT OR VEHICLE DAMAGE REPORTED: REAR CENTER

2013-07-01 REGISTRATION EVENT/RENEWAL

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano (edytowane)

Widzę, że ktoś sprzedaje E60 z wersją silnikową taka jak moja, z tą różnicą, że rocznikowo rok starszą oraz z przebiegiem prawie dwa razy większym i tańszą powiedzmy o 10 tys zł.

 

Co ciekawe, pisze sprzedający, że to jego własne auto, używane "tylko do kościoła" z prędkością na autostradzie nie większą niż 60 km/h. Co za brednie, zważywszy, że:

 

- auto w USA sprzedawane na aukcji w ostatnim kwartale 2012r, a przegląd ma ważny do czerwca 2014. Znaczy to tyle, że pierwszy przegląd tego auta w PL był robiony w czerwcu 2013r, bo w czerwcu 2012r auto było jeszcze w USA.

 

- mamy dwa wpisy w książce serwisowej, jeden chyba z marca 2013r gdzieś pod Rzeszowem (tylko akcja serwisowa, czyli za darmochę wpis w bazę BMW), a drugi w Poznaniu właśnie w czerwcu 2013r, nawiasem mówiąc tylko wymiana oleju. Ciekawe, że bez przeglądu i rejestracji zrobili, zapewne pierwszemu właścicielowi tego auta w Polsce, naprawę w ramach akcji serwisowej. Ciekawe.

Stawiam na przyjęcie w rozliczeniu tego BMW przez obecnego właściciela i teraz dalszą odsprzedaż. Jeśli by tak było, to ciekawe dlaczego ktoś poszedł na wymianę od razu po imporcie auta z USA, praktycznie bez przebiegu w Polsce? Tą hipotezę łatwo zweryfikować przeglądając papiery.

 

- przebieg pomiędzy pieczątkami w KS to 2.900km, a pomiędzy datą z drugiej pieczątki do czasu wystawienia aukcji 3.600km, więc wiele tym autem się nie poruszał po Polsce.

 

- co do stanu technicznego, to z autochecka wiemy, że uszkodzony był tył pojazdu, zastanawia więc tym bardziej europejska wersja przedniego zderzaka, nie jest ta zmiana wyszczególniona w opisie aukcji, a skoro auto bezwypadkowe, to powinna być wpisana na pierwszym miejscu. Stąd może czarne nerki zamiast chromowanych.

 

- nie ma Logic7 oraz ma dołożone czarne listwy, co akurat można sobie wymienić, tylko czy robi to ktoś kto w czerwcu rejestruje auto a trzy miesiące później wystawia go do sprzedaży?

 

- niestety nie wiemy, czy ma wymienione tylne lampy na europejskie, czy jeździ z czerwonymi kierunkami. W świetle opisu na aukcji nie wyobrażam sobie aby te lampy nie zostały wymienione.

 

- patrząc na naklejki na środkowym słupku, to coś tam było kombinowane, gdyż z reguły jedna naklejka nie zachodzi na drugą. Można porównać sobie choćby z moim autem albo poszukać sobie na ebay (naklejki u mnie nie były odklejane mimo lakierowania).

http://imageshack.us/photo/my-images/844/9lig.jpg/

Być może ktoś chciał zakryć datę 10/07 chcąc zarejestrować rok wyżej.

 

- auto sprzedawane w USA przypuszczalnie początkiem 2013 roku, można więc założyć, że zakup był finansowany w najlepszym razie gdy dolar był na poziomie 3,10 zł, więc nie za tanio. Napisz do kolegi boss22, on swoje 528xi kupił na przełomie stycznia i lutego 2013r. Dokładnie ten samochód z takimi uszkodzeniami:

viewtopic.php?p=1526225#p1526225

Zapytaj ile za nią zapłacił, a nie dał dużo. Wersja 535xi kosztowałaby z przetrąconą lekko dupką i całym przodem trochę więcej. Gdybym jego auto chciał do Polski sprowadzić i naprawić jak trzeba, to licząc tylko koszta znalazłbym się w pobliżu tego, co chce ten ktoś za tę wersję 535xi.

 

To może tyle, nie chce mi się więcej zastanawiać co by jeszcze. Ciekawi mnie tylko, ile z tych pokazanych faktur faktycznie dokumentowało zakup lub czynność dla tego samochodu. Zważywszy na to, że właściciel trudni się handlem dość mocno, jestem skłonny zaryzykować stwierdzenie, że tylko ta cała odkryta.

 

PS Kolego Loona, a czymże różni się tylna klapa europejska od amerykańskiej, bo nie będę ukrywał, że nie wiem.

Edytowane przez KW_

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
własne auto, używane "tylko do kościoła" z prędkością na autostradzie nie większą niż 60 km/h.

60/h to napisał chyba że po innych drogach niż autostrada i że nie rysował progów butami :mrgreen:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

Już po samym opisie jego na wymioty się zbiera...

Bezczelny handlarza który dokłada do interesu bo po jego wypocinach na to wychodzi

Same ideały

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.