Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z moją e39 mianowicie samochód normalnie rozpędza się do 160km/h na 4 biagu i potem staje jak zaczarowany nie pomaga zmiana biegu na wyższy niższy obroty stoją tak jak i prędkość, potem po zatrzymaniu i przy próbie ponownego ruszania dodaje gazu a samochód bardzo powoli się rozpędza nie ważne czy pedał w podłodze. Ostatnio przy podłączaniu pod komputer wyskoczył jeden bład 7728 Charge-air pressure control or charge-air pressure actuator

może ktoś się już spotkał w swojej e39 z takim problemem albo ma jakieś propozycje co do przyczyny tego co się dzieje .

Opublikowano
Mialem to samo i wymienilem ten baniak z cisnieniem i pomoglo generalnie cos z turbo pogrzeb moze byc glupi przewod z cisnienia.. u mnie tez sparciala guma i je rozerwalo takie cieniutkie przewodziki
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wygląda to na uwalony zaworek sterujący turbiną.

Zacznij od czyszczenia jak coś, i wymiany przewodów podciśnieniowych, to najtańszy koszt.

Baniak podciśnienia możesz sprawdzić na szczelność, ale one stosunkowo rzadko pękają.

Opublikowano
Witam forumowiczów dzisiaj patrzyłem gruszkę i przewody od turbo i wszystko wygląda że jest całe. Pozostaje pytanie co dalej może być nie tak dodam że dzisiaj jechałem do 160km/h potem na pierwszym drugim biegu samochód tak jak by jechał bez turbo dopiero po czasie zaczął jechać normalnie, zastanawiam się czy przez ten błąd albo jest ograniczona dawka paliwa albo może coś się zacina przy turbie. Wszelka pomoc mile widziana :)
Opublikowano
(...)dzisiaj patrzyłem gruszkę i przewody od turbo i wszystko wygląda że jest całe.(...)

 

Tzn. co konkretnie i jak sprawdziłeś?

Sprawdziłeś czy są szczelne, czy nie ucieka podciśnienie, czy jest ssanie na każdym wężu, czy nie są pozamieniane miejscami, czy sztanga od turbiny rusza się przy odpalaniu i przy dodawaniu gazu itd?

Wężyki masz jeszcze oryginalne?

Zaglądałeś w ogóle do elektrozaworów sterujących podciśnieniem?

Opublikowano
aż tak dokładnie tego nie patrzyłem a co do przewodów to nie jestem pewien czy są oryginalne, ale dzięki za podpowiedź na pewno wszystko przepatrzę teraz jeszcze raz na spokojnie i dokładnie mam nadzieje że znajdę przyczynę.
Opublikowano
Widze ze nie bardzo masz pojecie na ten temat wiec wez auto i oddaj je do warsztatu najlepiej do tych co robia tylko bmki bo to ze ona niema mocy nie znaczy ze niemozesz tak wykonczyc turbiny ja tak jezdzilem 3 tygodnie i dojechalem swoja.
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie to samo...

brak mocy powyżej 160

Wymieniłem przewody na samco...

sztanga z oporami ale chodzi płynnie...

nie czyściłem w sumie zaworu sterującego .... może warto zainwestować w nowy, zanim zaczne przepływkę ruszać..

po redukcji prędkości auto zbiera się przyzwoicie... sam nie wiem...

najpierw kompa podłącze chyba...

 

 

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano
u mnie sztanga stała po częściowym rozruszaniu udało mi się rozpędzić 170 km/h porównywałem z innym bmw e39 3.0D i tam znacznie szybciej wkręca się silnik na obroty tak już od 3 tysięcy do odcięcia jest moment.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

czyli co ...

zapieczone łopatki ?

czy problem z tą gruszką podciśnienia ?

czy jeszcze coś innego ?

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano
pojęcia nie mam trzeba szukać z tego co wiem u mnie poprzedni właściciel mojego bmw jeździł nim bardzo spokojnie i może to jest tego przyczyna wszystko się zastało jak nie było należycie używane wprost mówiąc zamulił samochód ale czy to jest ta przyczyna to nie wiem, w dalszym ciągu sam szukam przyczyny jak coś znajdę nowego co może mieć wpływ na tą usterkę będę pisać .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

OK.

Ja ze swojej strony tez walczę.

Na forumjest równolegle moj post.

Dzisiaj zlogowem auto. I teraz czekam na opinie ludzi co maja lepsza

Wiedzę niż ja.

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolejne Logi.

wyraźniejsze...

pomoże ktoś ?

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Auto uzdrowienie:-D

Przyczyną był zasyfiony na maxa filtr w zaworze sterujacym podniesieniem turbo

Teraz 220 to żaden problem.

Powodzenia życzę

Edytowane przez orzel_man
Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No to super!!!

Tak trzymać.

kto by pomyślał,... taka pierdoła.. a jednak...

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.