Skocz do zawartości

E46 318td 116KM Raport Eksperta przed zakupem

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów.

Przymierzam się do zakupu 318td z 2003 r. - Compact. Przebieg 215 tys.

Obejrzałem autko, wygląda na b.zadbane. Ponieważ nie jestem mechanikiem zleciłem z ekspertyzę (usługa dostępna w necie).

W raporcie między innymi napisano:

1. Stan silnika dobry - wymaga dolewki oleju.

2. Wycieków oleju brak.

JAZDA TESTOWA:

1. Rozruch i praca silnika prawidłowe.

2. Przyspieszenie prawidłowe

3. Silnik moc - prawidłowe

4. Parametry pracy i sprawność silnika - prawidłowe

Uwagi: - pojazd dymi po przejściu z biegu jałowego do dużych obrotów.

KOMENTARZ:

Auto w stanie mechnicznym *ADEKWATNYM do zarejestrowanego przebiegu.

Jazda testowa przy zmiennych prędkościach wypadła POMYŚLNIE. UWAGI: Badanie grubości powłoki lakierniczej NIE WYKAZAŁO historii powypadkowej/postłuczkowej.

Ryzyko bezpieczeństwa/stanu technicznego ocenione na poziomie ŚREDNIM, ze względu na MAŁE DYMIENIE

Auto ogólnie w stanie dobrym, POLECANE.

Ponieważ ekspert nie wypowiedział się na temat ew. przyczyn dymienia i brania oleju (nie wiadomo też ile bierze oleju) mam pewne obawy czy koszty ew. napraw nie puszczą mnie z torbami.

Pozostałe testy wyszły dobrze.

Moje pytanie, to czy warto kupić takie autko za 14 tys. czy jednak szukać dalej?

Opublikowano

:) he he!

Fajnie Wam mówić, jak macie pojęcie o silnikach lub warsztat pod ręką.

Niestety ja mogę tylko poczytać w necie na co zwrócić uwagę przy zakupie używki, co oczywiście zrobiłem.

Potem gdy juz wybrałem autko, zleciłem "fachowcowi" oględziny.

Nie jestem zadowolony z jakości usług (opinii eksperckiej), wiec juz nie zamierzam szukać kolejnych ofert tego typu.

W każdym razie wciąż nie wiem jak sie odnieść do tego dymku i ubytku oleju :(

Opublikowano

A ta ekspertyza była wykonana przez internet online ? Masakra poprostu cie oszukano ! za taką "ekspertyze" to gosciowi powinienes zrobić korekte uzębienia