Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

Tak jak w temacie, mam taki problem w swojej e46, że po włączeniu świateł przygasa podświetlenie zegarów, klimy oraz radia (jest to takie miganie, jakby był jakiś zanik napięcia). W słonecznym dniu wiadomo, aż tak tego nie widać, bo jeśli czujnik przy włączniku świateł jest oświetlony, to wszystko przygasa.

Jeśli światła są wyłączone - to wszystko ustaje, tzn np ta część wyświetlacza która wyświetla przebieg przestaje migać, podobnie jest z radiem i klimą (chociaż nie wszystkie przyciski są wtedy podświetlone i ogólnie podświetlenie nie jest tak intensywne).

Dodam, że ostatnio wszystko jakby trochę ustało, tzn. po odpaleniu przez chwilę widać to miganie, ale po jakimś czasie ono ustaje i jest jedynie lekko widoczne, a niekiedy nawet wcale. Parę razy jednak było tak, że robiąc trasę przeszło 100 km praktycznie cały czas wszystko pulsowało i bardzo mnie to denerwowało.

Nie chcę jednak aby to się powtarzało i zastanawiam się nad przyczyną, gdzieś czytałem że może to być regulator napięcia, ale kiedy światła są wyłączone wszystko jest niby ok...

Kolejna sprawa dotyczy głośnika w drzwiach pasażera - jeśli radio gra na niewielkiej głośności, to często zdarza się tak, że głośnik ten zwyczajnie przestaje grać. Zauważyłem, że dopiero jeśli ustawie większą głośność to następuje jakby "odetkanie" i głośnik ponownie wydaje dźwięk. Czy te dwie sprawy mogą być jakoś powiązane ? Przymierzam się niedługo do zmiany radia na coś z usb, ale nie wiem, to wina leży w ogóle po stronie radia, czy jest to jakaś grubsza sprawa (teraz radio jest ori).

 

Proszę o pomoc !

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź w testach licznika napięcie jakie masz. Popraw tytuł.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
U mnie raz coś podobnego zaczęło się dziać w czasie jazdy, a po zatrzymaniu się nie było w ogóle napięcia. Jak się okazało klema plusowa oraz "to coś" na co się ją nakłada w akumulatorze były pokryte sporą warstwą tlenków. Po wyczyszczeniu papierem ściernym wszystko hula aż miło.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie wskazuje dokładnie, sprawdź klemy, bo to faktycznie może być przyczyną.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.