Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM

PROSZĘ O POMOC???????????????

NIE ODPALA MI BMW 320D I MYŚLĘ ŻE POWODEM JEST CZUJNIK TEMPERATURY.

CZY MOŻE KTOŚ WIE GDZIE ON JEST-MOŻE JAKIEŚ ZDJĘCI KTOŚ MA????????????????

I JAKI JEST BEZPIECZNIK (NUMER) ODPOWIEDZIALNY ZA CZUJNIK TEMPERATURY?????????????????

DZIĘKUJĘ ZA POMOC

POZDRAWIAM

Opublikowano

Po pierwsze z wypowiedzi wnioskuje że raczej nie znasz sie na tym , wiec to że myślisz że to czujnik temp jest jest pewnie wynika z jakiejs wizji czy objawienia

 

czujnik teperatury RTD to w obudowa w której jest odcinek cienkiego jak włos druciku , drucik w zależnosci od temperatury ma określony opór elektryczny (im cieplejszy tym gorzej przewodzi prąd) komputer mierzy temperature na podstawie napiecia jakie czujnik przepuszcza (prąd jest znikomy bo sygnałowy tylko do odczytu wiec nie ma żadnych bezpiecznikow)

 

Nie wiesz sam pewnie dokładnie o który konkretnie czujnik temp ci chodzi bo jest kilka ale jak problem z odpaleniem to pewnie ten Nr. 11 (na obrazku jest głowica) czujnik jest pod kolektorem dolotowym miedzy 1 i 2 cylindrem licząc od strony kabiny (cięzki dostep)

 

http://img43.imageshack.us/img43/381/241h.png

 

Zanim zaczniesz rozbierać dolot radze ci upewnic sie że to akurat czujnik , bo zgadując sobie jak totolotek możesz do wigili nie znaleść usterki a kombinacji jest mnustwo. Usterki sterowania silnika w BMW są wyjątkowo trudne i wredne w diagnostyce , dasz auto do mechanika co nie specjalizuje sie w bmkach to zwykle wymieni ci pół silnika za mase kasy a usterki i tak nie znajdzie chyba że cudem

Opublikowano

Krycha witaj !

Pytasz o

MYŚLĘ ŻE POWODEM JEST CZUJNIK TEMPERATURY.

CZY MOŻE KTOŚ WIE GDZIE ON JEST

Z pytania wynikałoby ża ktoś Ci o tym powiedział i dalej można by przypuszczać że była robiona diagnoza ale programem uniwersalnym co nie jest miarodajny dla BMW.

Podpiąć do INPA i zrobić wydruki oraz tu na forum to umieścić to ktoś Ci doradzi, przynajmniej zrobić dobry opis problemu i co i na jakiej podstawie zostało ustalone.

Większość warsztatów jak widzi okazję do zarobienia ( wyciśnięcia) paru zł to sie nie przyzna że pierwszy raz taki problem widzi a właściwie to go nie widzi i chce sobie pomajsterkować przy nowej zabawce oczywiście na koszt klienta.

Ten czujnik (ETC) co opisuje kolega to rzadko ulega awarii, ale nic nie jest wieczne.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.