Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pisałem w sąsiednim watku iz kpl w Radomiu kosztuje 3500pln.

Wszystkie mozliwe czesci zostały wymienione. Wszystkie części zamawiane w ASO BMW .

Koszt czesci to 2000brutto(wersja 3.0d N57).

Bez wałków rozrządu - Wymiany wałkow wymagaja chyba tylko pierwsze egzemplarze N47 gdyż kolo tam nie jest odkrecane - cos tak mi sie obilo.

U mnie wszystkie kola sa odkrecane, dlatego też wszystkie zostały wymienione.

Co ciekawe to najdrozsze byly uszczelki - pewnie do 2.0d bedą tańsze.

 

Kolega co chce zamienic diesla na benzyne to niech sobie poczyta o padajacych cewkach, pompach, wtryskach czy błednie zaprojektowanych glowicach zanim zamieni diesla na benzyne.

Jak chce zmienic markę to takze radze wejść na ichnie forum.

Tak to jest we wspolczesnych samochodach ze kiedys byly projektowane na 600kkm i wiecej a teraz sie projektuje co by dojezdzily bezawaryjnie do końca gwarancji.

Niestety dotyczy to wszystkich marek.

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Czyli naprawiać to czy z tym jeździć czy sprzedawać? Nie wiem bo odgłos jest bardzo wyraźny jak samochód postoi 5-10min, potem 3-5 sec wyraźne pukanie, potem tylko delikatne szuranie. Jaka jest wasza rada? Jeszcze jedno pytanie co z wałem korbowym (podobno rozwalonym po 175 k przebiegu)?
Opublikowano

Wymieniłem w czerwcu rozrząd :cool2: (198tyś) i polecam to każdemu.Wymiana na inny silnik jak trzaśnie łancuch też nie jest rozwiązaniem tanim (silnik z kosmosu + robocizna)

Wyjmowac silnik niestety konieczność.Spokój na nastepne 200km.

Luzy na łańcuchu były nie takie straszne mogłem jeszcze ze 40tys zrobić ale dzwiek był słyszalny...a tak naprawde kiedy pierdyknie nikt nie przewidzi..

..przewidzieć można jak się rozbierze ale wtedy to juz sie naprawia...

Cena około 3500 jest ok..masz gwarancje..przy okazji sprzegło wymieniłem..

Auto mam około dwoch lat...wpakowałem już co nie co a już myślę o zamianie na wieksze może 5 w kombi(wiecej miejsca dla rodziny i wyjazdy do PL pakowniejsze)..

Z tego co rozmawiałem z mechanikami w DE silniki 177km są najmniej awaryjne i przy takiej mocy bardzo oszczedne a najwiekszy problem to rozrzad ale to problem

moim zdaniem ogólny i nie tylko dotyczy to tylko BMW.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie też mam ten silnik, ale narazie 130kkm. Powiedzcie co by się stało jakbym jechał sobie niemiecką autostradą 200km/h i zerwałoby rozrząd ? Blokuje tylnią oś czy po prostu auto zaczyna zwalniać ? Mam manualną skrzynię, rozumiem, że jak NAJSZYBCIEJ wtedy trzeba wdusić sprzęgło :) ?
http://images.spritmonitor.de/773563.png
Opublikowano

Popieram zdanie kolegi odnosnie roboty rozrządu, jestem bardzo zadowolony z efektu.

Silniczek pracuje nie do poznania.

Nawet w srodku jest ciszej.

A swiadomość ze mamy świeży rozrząd i brak myslenia ze moze w kazdej chwili strzelic - bezcenna.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam poszukuję osób które wymieniły rozrząd w silniku N47 z 2007 roku czy wymieniając rozrząd wymieniony był również wał korbowy.Czy opłaca wymienić rozrząd bez wału korbowego. Proszę o opinie tych osób które wymieniały rozrząd.
Opublikowano
Witam poszukuję osób które wymieniły rozrząd w silniku N47 z 2007 roku czy wymieniając rozrząd wymieniony był również wał korbowy.Czy opłaca wymienić rozrząd bez wału korbowego. Proszę o opinie tych osób które wymieniały rozrząd.

 

Jest wiele tematów o tym na forum . 99% sugeruje ze do silnika z oznaczeniem A konieczne jest wymiana walu . U ciebie jest pewnie silnik A , także koszt spory . Dopiero od 2009 r jest silnik C gdzie wału nie trzeba wymieniać

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam poszukuję osób które wymieniły rozrząd w silniku N47 z 2007 roku czy wymieniając rozrząd wymieniony był również wał korbowy.Czy opłaca wymienić rozrząd bez wału korbowego. Proszę o opinie tych osób które wymieniały rozrząd.

Może niech się wypowiedzą osoby które wymieniły rozrząd w silniku 'A" bez wymiany wału . Jak się sprawuje obecnie nowy rozrząd i jaki przebiegu od wymiany ?

Opublikowano
Witam poszukuję osób które wymieniły rozrząd w silniku N47 z 2007 roku czy wymieniając rozrząd wymieniony był również wał korbowy.Czy opłaca wymienić rozrząd bez wału korbowego. Proszę o opinie tych osób które wymieniały rozrząd.

 

Jest wiele tematów o tym na forum . 99% sugeruje ze do silnika z oznaczeniem A konieczne jest wymiana walu . U ciebie jest pewnie silnik A , także koszt spory . Dopiero od 2009 r jest silnik C gdzie wału nie trzeba wymieniać

To sugeruje BMW. Nie przypominam sobie by ktokolwiek na forum to zrobił. Albo jest wymieniany cały słupek albo sam "rozrząd" bez wału. Zasadniczo przypadków jest na tyle mało, ze nie spodziewajcie sie w tym temacie zbyt wielu odpowiedzi od osób ktore to zrobiły. Za to od kibiców którzy nawet tego silnika nie maja " informacji " będzie wiele.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Zamiana n47 na silnik diesla, sześciocylindrowy 330d jest bardzo kosztowna i problematyczna? Chodzi mi taka myśl po głowie jak będę miał problem z rozrządem, ktoś z kolegów już przerabiał taką zamianę?
Opublikowano

Witam!

 

Jestem świeżo po wymianie rozrządu. Na początek wszystkim polecam zrobić to bo różnica jest poprostu kolosalna. Kupując auto wydaawało mi sie ze praca tego silnika musi tak wygladac, po wymianie auto zupelnie inaczej sie zachowuje i pracuje. Po wlaczenie slysze teraz tylko alternator i nic wiecej. Polecam warsztat V- Max w bialymstoku poniewaz panowie ktorzy tam robia maja o tym pojecie i nie zdzieraja kasy. Zaplacilem za wymiane olejow filtrow zmiane kompletnego rozrzadu i oleju w skrzyni za 3,5 tys. Jezeli chodzi o wal korbowy to przy przebiegu oryginalnym 173 k nic tam sie nie niszczy jezeli w dobrym czasie jest ten lancuch wymieniony. U mnie napinacze i slizgi byly w wzglednie dobrym stanie aczkolwiek ogniwa w lancuchu byly poluzowane. Nie zastanawiajcie sie tylko wymieniajce bo po 173 k tys km naprawa za 3 tysiace to nie jest jeszcze tragedia a jednostka ogolnie bezawaryjna. Bedziecie odrazu czuli różnice bo u mnie stuki byly przy wlaczeniu glownei ale i na obrotach czuc znaczaca roznice :)

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Zamiana n47 na silnik diesla, sześciocylindrowy 330d jest bardzo kosztowna i problematyczna? Chodzi mi taka myśl po głowie jak będę miał problem z rozrządem, ktoś z kolegów już przerabiał taką zamianę?

Pamiętaj tylko ze w 330d jest ten sam problem z rozrzadem, a większość podzespołów wręcz identyczna.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Tak czytam wypowiedzi i stwierdzam, że kupiłem bubel nie samochód - E91, N47, 213tkm,177KM, 2008 rok i już po wymianie koła dwumasowego wraz ze sprzęgłem przy 194tkm i dodatkowo stuki z maglownicy.

Moja Mercedes 190 24-letnia to był samochodzik, nie wspomnę o "beczkach".

Można powiedzieć - jasne, ale one nie miały elektroniki, super zawieszenia, momentu itd. Natomiast patrząc na to ile się wpakowało kasy w naprawy ten diesel nigdy się nie zwróci.

Opublikowano
Z pewnością nie był wyposażony nie tylko w koło dwumasowe ale i milion innych udogodnień. Nie wiem czy wiesz, ale rzeczy których w aucie nie ma nie mogą się zepsuć. A koło dwumasowe i sprzeglo to element eksploatacyjny. Przejechanie ponad 200kkm to całkiem niezly wynik. O ile przebieg jest prawdziwy. Na konieczność wymiany klocków też będziesz narzekał?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Na temat rozrzadu powiedziano juz chyba wszystko tu:

viewtopic.php?f=70&t=178507

 

:search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search:

 

Dziekuje

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Człowieku nudzisz się.

Tak, dlatego siedze na forum.

 

bravo !!!

za emotikony...

 

Niezly efekt co ? w starych kompach pewnie grafika siada :twisted: .

 

Btw.

Mniej wiecej co 3 tygodnie na forum pojawia sie nowy temat odnosnie rozrzadu.

I zawsze te same pytania ( zadawane prawie zawsze przez nowych urzytkownikow :cool2: )

Jak wrazenia po ? Czy ktos juz wymienial ? Ile kosztuje? itp.

A wystarczy poszukac - jest 50 stron o tym :cool2: Wszystko zostalo juz napisane i powiedziane.

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
i może nie tyle do marki co poprostu do silników diesla, mój drugi diesel, niby nic sie nie dzieje ale zapowiada się konkretnie dlatego, chce sprzedać samochód i szukać w 330 tyle że w benzynie, bo te wszystkie oszczędności na ropie wyjdą dużo gorzej

 

3litrowy ropniak w bmw to jeden z najbardziej niezawodnych disli na świecie. Nie oceniaj marki pochopnie... Może dla przeciw wagi te 2 litry muszą się tak psuć...

Opublikowano
i może nie tyle do marki co poprostu do silników diesla, mój drugi diesel, niby nic sie nie dzieje ale zapowiada się konkretnie dlatego, chce sprzedać samochód i szukać w 330 tyle że w benzynie, bo te wszystkie oszczędności na ropie wyjdą dużo gorzej

 

3litrowy ropniak w bmw to jeden z najbardziej niezawodnych disli na świecie. Nie oceniaj marki pochopnie... Może dla przeciw wagi te 2 litry muszą się tak psuć...

Hej. Tyle że dwulitrowy diesel ma dokładnie te same problemy z rozrządem co trzylitrowy, a nawet większość tych samych części. Skąd się te mity biorą...

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Zerwał Ci się ten łańcuch że już tak się zniechęciłeś do marki ?

 

no bez jaj, a trzeba czegoś więcej? jakie awarie powinny sie zdarzyć albo ile kasy powinno się wyłożyć na auto, żeby chcieć je podpalić w lesie albo zepchnac do jeziora?

 

Dwóm kolegom z wątku łańcuch się zerwał, zatem nie sa to jakieś zasłyszane legendy. U mnie jest pewniejszy silnik M47N2 ale osobiście jestem już mocno zmęczony BMW i to będzie moje ostatnie. Następne auto kupie jekieś bardziej przecietne i może mniej wymagając, nie wiem , może Skode albo Citroena. I raczej niedużą turbobenzyne.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.