Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam otóż mam mały problem. Zakupiłem e34 525i w manualu. Samochód sprawuje się świetnie ma kopyto. Jechałem nią 230 i dalej się rozpędzała (oczywiście na autostradzie w Niemczech:P). Ale jak przychodzi mi ją postawić bokiem w zakrecie to od razu prostuje i rozpędza się zamiast "iść bokiem". W prawdzie samochód nie do tego jest kupiony ale 192 KM i nie mogę pójść bokiem? Znalazłem człowieka na innym forum z podobnym problemem i okazało się że ma ASC bez wyłącznika podobno jest to nie możliwe a jednak. Na innym forum sugerują sprawdzenie sprzęgłą ale z nim jest wszystko w najlepszym porządku. Wg mnie to 192 KM na rondzie powinno bez większego ale stawać bokiem a ona przyspiesza az do utraty przyczepności na przednich kołach. Jedyne co mi przychodzi do głowy to odłączenie ABS-u i próba zakręcenia bączka... Aha jeszcze jednym ciekawym obiawem jest że na mokrym przyczepność jest do pewnego momentu a potem nagły niekontrolowany poślizg i bączek :mad2:. Miałem przyjemność jazdy e32 735i i tam na drugim biegu z dolnych obrotów od razu ładnie się leciało bokiem na łuku. Powiem szczerze że łatwiej mi było postawić w zakręcie sprintera z silnikiem 2.3 niż moją niuniue.
Opublikowano
Nie spotkałam się jeszcze z takim problemem, może spróbuj na jakimś dużym placu, czy nieczynnym lotnisku przy większej prędkości:)
Opublikowano
Moze byc podobny problem jak u mnie, trzyma kaganiec. Wyjmij pierwszy bezpiecznik(jesli nic nie da, to sprobowac pierwszy i 17ty) i sprawdz czy lepiej idzie. Jesli tak, to ASC.
Opublikowano
No więc tak wyjąłem oba bezpieczniki zgasły zegary bunia jak była przyczepna tak jest. Przy próbie zakręcenia baczka na placu zatacza takie "kręgi" i smaży kapcia ale to nie to co powinno być przy tej mocy... Próbowałem odłączyć ABS ale to nic nie daje także ASC raczej odpada. Próbowałem (do celów diagnostycznych oczywiście) spalić kapcia, ale obroty na maksa kilka razy zamieli i idzie jak strzała do przodu. Opony ładnie tracą przyczepność na wstecznym ale to raczej normalny przy tylnym napędzie. Natomiast jak potoczę się do tyłu i wrzucę 1 i gaz + hamulec to staje w miejscu i pali na 1 i 2 gim biegu. Więcej nie próbowałem bo mi jej szkoda i to były ostatnie takie testy... Samochód niby nie kupiony do palenia ale nie chce mi się wszystkim tłumaczyć dlaczego w zakręcie ucieka przód a nie tył.... Sprzegło bierze powyżej połowy i chodzi ładnie delikatnie... Sam już nie wiem momentami mam wrażenie jakby już chciała pójść ale bujnie ją nawet nie ma sensu kontrować i idzie do przodu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Albo masz zacieśnioną mocno szpere albo most zaspawany(elektroszpera :D ),świadczy o tym uciekający przód.Podnieś tylne koło i sprawdz czy ciężko się obraca.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Z przekory podniosę i sprawdzę:). Ale raczej nie sądzę żeby szpera 100% była bo czasem zostawia jeden ślad na ulicy... A swoją drogą jak jest szpera 100% to nie jest łatwiej zamiatać tyłem?
Opublikowano
Jakby była szpera 100% i słabe opony z przodu to może być podsterowna. Ale nie da się tego nie zauważyć. Koło mocno przeskakuje przy skręcie.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Łatwiej zamiatać pod warunkiem że dojdzie do zerwania przyczepności.Mam szperę 25% i w zimie często się zdarza nawet przy stosunkowo niewielkiej prędkości że skręcam a beta jedzie prosto :D bo oba koła ciągną równo.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może silnik coś słabo ciągnie z dołu bo to przecież niemożliwe by nie dało rady ślizgnąć na zakręcie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Może i tak świeczki niby do wymiany... Ale na wysokich obrotach też nie wyleci ślizgiem przy strzale ze sprzęgła tak jak mówiłem bujnie samochodem i wyrywa na prosto
Opublikowano
Nie masz szpery i dlatego ciezko ją złamac. Zostaja manewry "masą", musisz ja mocno łamac z prędkości to pojdzie slizgiem. Zebys mial szpere to by zawracala w miejscu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale jak nie ma mocy to ze szperą gorzej zerwać.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Wewnętrzne koło unosi się do góry i cała moc idzie na nie, drugie łapie przyczepność, pierwsze opada i lecisz do przodu, ot cała tajemnica ;). Musisz szarpnąć kierownicą w łuku i depnąć gaz.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
To faktycznie jest problem ,mieć bunie i żeby nie można jej bokiem postawić...z tego wynika że masz auto z napędem na 4koła
iZzI
Opublikowano

Próbowane było na różne sposoby zrywanie przyczepności ale wszystko idzie za topornie. Jak już zacznie lecieć bokiem to i tak zaraz zacznie łapać trakcje. Chyba trzeba będzie zajrzeć jednak do tego sprzęgła... No nic na razie idzie zima to będzie ślisko niebawem... Aha wymieniłem ostatnio amorki mocowania osłony i podczasz wymiany okazało się że tuleje tylnej belki są już mocno wyeksploatowane. Ale to chyba raczej nie powinno mieć wpływu na to jak niunia się ślizga?

No w każdym razie duże piwo dla każdego kto chociaż próbował pomóc...

Opublikowano
W aucie bez szpery daleko bokiem nie zalecisz zwłaszcza na suchym i przyczepnym podłożu można jak się chce ale trzeba umieć bo takie auto nie pozwala na wiele i nawet najlepsi wycisną z niego ile sie da ale potem nieważne co by robili auto im po po prostu na to nie pozwoli.Niestety 5 ma to do siebie że jest limuzyną jest dosyć miękka jak do latania bokiem jeśli nie ma szpery jedyne co może pomóc to twarde zawieszenie.Jeśli chcesz gdzieś czasem przykozaczyć prędzej kup 3-kę.Seryjne samochody nie są stworzone do takich manewrów Bmw oferuje parę przydatnych rzeczy aby auto pozwalało na trochę zabawy ale cudów się nie spodziewaj 5 i 7 to limuzyny żeby dało się jakoś logicznie nią polatać trzeba troche pogrzebać i to i owo pozmieniać co mija sie z celem bo to ma być duże i wygodne auto żeby przyjemnie się podróżowało głównie po trasie a po to ma moc bo jednak jest to kawał auta.
Opublikowano
Właśnie miałem napisać: A po co e34 ma stawać bokiem ? To przefajne auto na trasy, ale nie do świrowania ! Do takich rzeczy kup sobie e36, z3 albo e30 :) Napęd na tył nie znaczy auto do driftu bo tym tokiem myślenia idąc powinno się roić w necie od tematów typu "dlaczego mój polonez nie lata bokiem" czy " [126p] czemu nie mam szpery " :mad2: Owszem, można się okazyjnie pobawić na śniegu jak wena najdzie, ale wtedy to i dużym fiatem bokiem polatasz :)

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jest takie stare powiedzonko i nie żebym kogoś chciał obrazić ; Maszyna gwizda tylko kierowca p.....a. :D Nawet stara i tempa dwulitrówka jak jej dać to pójdzie bokiem.
I NEED A DOLLAR !!!
Opublikowano
Jest takie stare powiedzonko i nie żebym kogoś chciał obrazić ; Maszyna gwizda tylko kierowca p.....a. :D Nawet stara i tempa dwulitrówka jak jej dać to pójdzie bokiem.

 

oj tak, nawet jak te 129 kucy jest zdrowe to i ze szperą zawróci w miejscu :D co mówić 192..

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.