Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich

 

Mój problem polega na tym ze mam podciśnienie w baku po przeanalizowaniu podzespołów pod maska stwierdziłem brakuje filtra węglowego najprawdopodobniej chłopaczek który składał bunie do kupy zapomniał o systemie odpowietrzania baku

mój sprzęt to e36 m52b28tu jeśli jest na forum ktoś kto jest mi w stanie wytłumaczyć jak najprościej dobrać się do baku interesuje mnie (podłączenie węza do króćca odpowietrzania przy baku) i który odpowiada za odpowietrzenie? prosił bym np rysunek baku z zaznaczonym króćcem do którego powinien być podłączony ten wąż moja buda to 320i coupe 94r. Mam taki pomysł żeby podłączyć wąż do baku filtr zamocować gdzieś pod autem albo w bagażniku wlot powietrza do filtra wyprowadzony na zewnątrz np pod auto dodam że mój system składać się będzie z węża i filtra bez zaworu i podłączenia do kolektora dolotowego jeśli na forum jest ktoś kto ma pojecie o czym napisałem prosił bym o opinie na temat mojego rozwiązania czy będzie to działać ewentualnie jakie mogą być minusy i skutki uboczne takiego rozwiązania jest to moje drugie auto wcześniej e36 1.8is 92r także moja przygoda z bmw dopiero się rozpoczyna niech na ten temat wypowie się doktor który miał styczność z takim przypadkiem z tego co mi wiadomo w m52b28tu czyli e46 system odpowietrzania baku jest zbudowany inaczej ale nie znam różnic może ktoś też wypowie się na ten temat w e36 pary z baku są spalane w silniku i tym steruje komp poprzez elektrozawór ale jak to jest w moim silniku ? gdzie ewentualnie szukać pinów pod elektrozawór i który króciec przy kolektorze powinien być podłączony pod filtr węglowy silnik m52b28tu z e46 2000r nie znam modelu budy

 

Pozdrawiam Marcin

Opublikowano
Akurat tą stronę znam bardzo dobrze przegrzebałem tam wszystko i niestety nie mam tam zaznaczonego króćca odpowietrzającego chodzi mi tez o to żeby ktoś kumaty powiedział jak najprościej odkręcić bak muszę jechać na podnośnik czy dam sobie rade na lewarkach?(bez kanału) chodzi o opinie kogoś kto odkręcał bak samemu a nie dał auto do mechanika Pozdrawiam.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem co Ty chcesz wykombinować.Jeżeli ta twoja instalacja ma być bez zaworu to po co się męczyć,wystarczy w korku paliwa wywiercić otworek 1mm i po sprawie.Nie wiem co chcesz w ten sposób osiągnąć i w czym leży problem?Bo jeżeli w samym podciśnieniu to tak jak wyżej napisałem.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Wiem ze takie rozwiązanie było by najprostsze ale obawiam się ze przez ta właśnie dziurkę będzie mi się syf dostawał do baku i coś się może zapchać?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

1mm ? nic ci się nie stanie, chyba że bez klapki wlewu po polu bokiem latasz :D

w wielu starych golfach i fiatach tak jest i nic się nie dzieje,

 

Tylko pamiętaj 1mm starczy! Nie więcej :8)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
jak najprościej odkręcić bak muszę jechać na podnośnik czy dam sobie rade na lewarkach?(bez kanału)

Dasz radę bez kanału ale to mało wygodne ponieważ musisz rozpiąć wał i jego podporę.Następnie od dołu zostanie Ci już do odkręcenia tylko dwa wieszaki,które z jednej strony są wpinane a z drugiej przykręcane nakrętką 13mm.Pamiętaj też,że aby wyjąć zbiornik musisz pod kanapą odkręcić przewody paliwa z pompy i powrotu oraz wypiąć wtyczki.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.