Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

LINK: http://allegro.pl/bmw-320-d-165ps-i3514926671.html

 

Spodobało mi się to BMW ,lecz nie wiem czy warto się nią zainteresować. Dzwoniłem i Pan twierdzi ,że jest to wersja 136 KM ,ale nie jestem pewny czy takie wychodziły po lifcie (odpowiada ,że poprzedni właściciel już taką sprowadził). Jeszcze jest wzmocniona chyba chipem..niby na 165, to nie za dużo ? z 136 na 165? Co wy o niej sądzicie ?

 

NUMER VIN: WBAAL71010CF55590

 

Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Opublikowano

Już po samych tylnych światłach i fotelach można wywnioskować, że auto jest przedliftowe.

Czyli właściciel mówi prawdę, że 136KM (pewnie przy okazji likwidacji fabrycznej redukcji mocy został podciągnięte powyżej 136KM).

 

A cała tajemnica tkwi w tym, że po łupniu został autku zmieniony cały przód (w opisie brak informacji, że bezwypadek, czyli chwała spredawcy). Piszesz, że spodobało ci się to auto. A co ci się w nim oprócz ceny podoba? Bo patrzę na to samo, co ty i nie mogę znaleźć nic, co by mnie jakoś specjalnie zauroczyło.

 

Po zakupie przełóż sobie kierunki boczne, bo lakiernik nie skumał, który prawy, a który lewy :duh:

 

 

Na potwierdzenie moich słów:

 

Dane pojazdu

 

Art. Wartość

Numer podwozia WBAAL71010CF55590

Kod typu AL71

Typ 320D (EUR)

Typoszereg E E46 (4)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M47

Pojemność skokowa 2.00

Moc 100

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor STAHLGRAU METALLIC (400)

Tapicerka STOFF FLOCK RAUTE/ANTHRAZIT (E3AT)

Data prod. 2001-05-02

 

 

Wyposażenie

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S433A INTERIEURLEISTEN Listwy wewnętrzne

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)

S692A CD WECHSLER I-BUS VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD I-Bus

S843A MOTORAUSLEGUNG Redukcja mocy

S854A SPRACHVERSION FRANZOESISCH Wersja językowa, francuski

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S881A FRANZOESISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, francuski

 

 

 

Wyposażenie seryjne

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

Opublikowano
No nic takiego szczególnego nie ma, ogólnie podoba mi się wygląd tego auta (kolor przede wszystkim), oczywiście niska cena i te 165 PS mnie zaciekawiło ,choć nie wiem czy to dobrze. Jeżeli twierdzisz ,że jest prawdopodobnie po łupniu to chyba nie warto brać?
Opublikowano
Skąd kolega ma wiedziec czy masz brac czy nie, moglo byc delikatnie dotkniete przodem i zrobiono po lifcie, nikt za Ciebie nie ogladnie i nie sprawdzi ze zdjec. Jest to mniejszej wartosci auto wiec ogledziny na zywo, jak sie nie znasz zalatw sobie kogos kumatego na ogledziny blacharsko technicznie. Na poczatek jednak poprosil bym pare zdjec pod maska, kielichy itp.
Opublikowano

Auto miało kaganiec (S843A MOTORAUSLEGUNG Redukcja mocy) i ten, kto się wybrał go zdjąć, za jedną robotą wgrał chipa. Stąd te 165KM, przynajmniej aukcyjne 165KM.

Auto ma zmienione błotniki, zderzak, lampy, maskę (i te kierunki zamienione stronami, ehh), czyli nie tak wcale mało. Teraz należałoby sprawdzić, co z nadkolami, pasem przednim, drobnicą pod maską itd.

Dla mnie auto z przodem od innego odpada, ale każdy ma inne priorytety.

W każdym razie na prawdziwego i niestyranego polifta za takie pieniądze to się nawet nie napinaj. Szukanie najtańszych strucli w danym modelu zawsze kończy się źle.

Opublikowano

Dla mnie tak samo odpada ... to jak czasy b5 z przodem od b5fl albo robienie m3 e46 z 318 albo 320 przez błotniki, maskę, wydechy itd.

Ale niektórzy lubią takie kundle.

Opublikowano
No nic takiego szczególnego nie ma, ogólnie podoba mi się wygląd tego auta (kolor przede wszystkim), oczywiście niska cena i te 165 PS mnie zaciekawiło ,choć nie wiem czy to dobrze. Jeżeli twierdzisz ,że jest prawdopodobnie po łupniu to chyba nie warto brać?

 

Cena nie jest niska. Jest niska jak na dobry samochód, ale jak na takiego truposza, przedliftowego diesla w dodatku zmęczonego życiem jest bardzo wysoka.

Sądzę że ten samochód nie jest wart 10 tys zł.

 

Za 13 tys zł ja sprzedałem bardzo zadbane, śliczne i doinwestowane mocno e46 z silnikiem R6.... przy którym zmęczony dwulitrowy diesel to śmiec.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Jeszcze jest pytanie czy wogole te 165KM jest realne, czy jest na to jakis wydruk z hamowni, dowody.

 

Wogole wydaje mi się, że najwiecej ile da sie wycisnac z tego silnika to 160-170 KM i to jak jest idealny techniczne i ma idealny osprzęt... co w autach w tym wieku i z takimi przebiegami jest rzadkością niemal niespotykaną.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.