Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja też sobie chwalę, wolę to niż grzebanie w mapie na stałe, no i jest banalny powrót do serii, co dla mnie jest bardzo ważnym atutem.

Najbardziej jestem zadowolony z momentu, te parę koni więcej czy mniej to akurat dla mnie rzecz drugorzędna, niemniej potencjał dla tej 535 jest jak widać bardzo duży.

 

Jak robiliśmy pomiary nie było ekstremalnie ciepło, ale nawet zakładając niższą temperaturę otoczenia, to za wiele lepszego wyniku byśmy nie uzyskali. Zważ, że seria wyszła powyżej wartości katalogowych (co rzekomo dla BMW rzecz raczej mniej spotykana niż bardziej) przy tych samych warunkach otoczenia.

 

Nie wiem na jakim biegu Patryk z CompSportu to hamował, ale raczej gość zna się na swojej robocie i jakiegoś fuckupa by nie popełnił. Co do tego jestem spokojny. Dlatego napisałem, że bardzo ciekaw jestem Twoich wyników na samym COBB'ie :) .

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano
Jesli auto bylo by hamowane w nizszej temperaturze wynik moglby byc inny, ale nie duzo wyzszy. Ciekawe dlaczego w seri byla wyzsza moc niz podaje fabryka, zazwyczaj jest odwrotnie :wink: Tez jestem ciekawy jak przyrost bedzie u mnie, narazie nie znam hamowni w ktorej jestem pewnien ze wiedza jak zhamowac 335i bo w wiekszosci to hamownie gdzie przyjezdzaja evo i sti lub muscle cary
http://imageshack.us/a/img594/811/uu5a.jpg
Opublikowano

Wczoraj po przejechaniu 40km moge powiedziec ze auto jest wyrazniej mocniejsze od seri. Testowalem dwie mapy obie stage 1, pierwsza daily drive seryjna odcinka zdjety ogranicznik predkosci. Druga mapa sport odcinka przesunieta do 7200 i zdjety ogranicznik predkosc. Po kilku mocniejszych przejazdow pojawil sie misfire , czyli auto przerywa :zalamany: na mapie sport powyzej 4000 na daily powyzej 3500. Raz pojawil sie check engine i znikl po chwili po przejechaniu kilometra i kolejnym wcisnieciu gazu do podlogi bylo ok. Potem zmienilem mape na daily i check engine sie nie pojawil ale auto przerywalo. Sprawdzilem kody i wyszlo ze w 6 cylindrze najprawdopodobniej swieca jest do wymiany. Spodziewalem sie tego po tym co czytalem ze czesto sie to zdarza po zmianie programu, nie wiem czy byly u mnie swiece kiedykolwiek wymieniane a BMW zaleca po przebiegu 50kmil ja mam teraz 75kmil. Dzisiaj kontynuacja czelendzu :hyhy: Przejechalem sie z wgrana mapa daily drive i misfire sie powtorzyl, sprawdzilem kody i jest problem z cylinderm nr6. Odinstalowalem COBB, problemu nie ma. Wedlug COBB mam dwie opcje, przlozyc cewke zaplonowa z cylindra nr6 do cylinda nr.5 i sprawdzic podczas takiej samej jazdy czy pojawia sie blad w tym samym cylindrze jesli jest w nr5 znaczy to ze cewka jest do wyminany, jesli dalej bedzie w nr6 swieca jest do wymiany.

 

Tutaj jest film z instrukcjami

 

 

CZy musze miec specjalny klucz BMW do swiec taki jak ten http://www.ecstuning.com/BMW-E90-335i-N54_3.0L/Engine/Tools/ES199994/ ? czy moge kupic "zwykly" ze sklepu motoryzacyjnego ?

 

Nagralem dwa filmy po odinstalowaniu COBB, go pro mialem zamontowana na glowie w ten sposob

 

http://www8.pcmag.com/media/images/281188-gopro-hd-hero2-camcorder-case-mount.jpg

 

dlatego slabo to widac :rotfl: ale jak juz sa to wrzuce

 

Nr1 musialem odpuscic przy 120km/h, chyba, zeby nie potracic afroamerykanina ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=I1HLhrL9F_I

 

Nr. pusta droga nargalem 0-200km/h ale przez zaamocowanie kamery salbo to widac

 

http://www.youtube.com/watch?v=XnPFAfk7q3c

 

Napewno bylo by lepiej jak bym nie gubil trakcji na 1 i 2 biegu.

 

Jeszcze dwa zdjecia

 

dwa dni temu

http://imageshack.us/a/img35/756/0wmv.jpg

 

i wczoraj podczas instalacji cobba

 

http://imageshack.us/a/img6/1855/6t0e.jpg

http://imageshack.us/a/img594/811/uu5a.jpg
Opublikowano

ale ciekawostki ;)

- czyszczenie zaworow ukladu dolotowego w moim aucie bylo po 190 tysiacach km i wygladalo ciut czysciej niz u Ciebie ;) ale po czyszczeniu widac bylo realna poprawe osiagow (100-200 poprawilo sie o okolo sekunde)

- COBB :cool2: Teraz tylko hamownia i race logic

- 200km/h w USA - SZALENIEC ;) juz to pisalem kilka razy ale skoro ciagle zyjesz to znaczy ze jednak nie do wszystkich strzelaja... uff... ten kraj chyba normalnieje ;)

 

Gratulacje i zycze powodzenia w modach.

Opublikowano

Dzieki, na polnocnej stronie Chicago nie strzelaja do ludzi :norty:

 

Na hamownie pojade i wrzuce wykres

http://imageshack.us/a/img594/811/uu5a.jpg
Opublikowano

No, ładny egzemplarz! Chociaż E92 bardziej do mnie przemawia, to bardzo mi się Twoje autko podoba.

Podajesz bardzo dużo ciekawych informacji! Tak trzymaj, ja nawet nie wiedziałem o czyszczeniu kanałów dolotowych :lol:

Frajdy z jazdy życzę !

Opublikowano

Dzieki :mrgreen:

 

tymczasem zamowilem swiece bosch i klucz do swiec

 

http://c1552172.r72.cf0.rackcdn.com/357094_x600.jpg

 

http://c1552172.r72.cf0.rackcdn.com/65029_x600.jpg

 

klucz i swiece beda u mnie jutro :D

http://imageshack.us/a/img594/811/uu5a.jpg
Opublikowano
Swiece wymienione, w silniku byly oryginalne swiece BMW Bosch czyli pewnie nie byly nigdy wymieniane. Przy okazji przelozylem cewke z szostego cyylindra na czwarty, teraz jak zainstaluje spowrotem cobba i bedzie misfire na 4 cylindrze to juz wiadomo ze cewka jest do wymiany jesli bedzie ok to wystarczyla wymiana swiec. Narazie zrobilem 60 km, przegonilem je pod czerwone pole i wszystko ok. Jestem z siebie dumny pierwszy raz wymienialem sam swiece :P Tak wogole to jesli ktos planuje kupno BMW z N54 pod maska to do zestawu startowego, oleje i flitry, trzeba dodac czyszczenie kanalow dolotowych i wymiane swiec.
http://imageshack.us/a/img594/811/uu5a.jpg
Opublikowano
Naprawdę piękny kolor auta, felgi również ładnie współgrają z autem, ciekawi mnie to zdjęcie w podpisie a dokładnie gdzie zostało zrobione bo super wyszło :cool2:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Gdyby nie to, że zdjęcie robione telefonem, to nadawałoby się na okładkę/zdjęcie tytułowe do jakiejś gazety :D

Też tak uważam, nie było problemu tam wjechać?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Nie kilka razy robilem tam zdjecia ostatnim razem jak jeszcze mialem x5 to zrobilismy sesje z kumpla e46 to rozstawilismy sie na pol godziny I nikt nic nie mowil. Dopoki nie ma tam jakiejs wystawy itp to jest luz
http://imageshack.us/a/img594/811/uu5a.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.