Skocz do zawartości

Tuning 330i N52


PiciuM

Rekomendowane odpowiedzi

Jakieś chyba zbędne pierdzielenie 3 po 3, w niemczech te silniki robią 200-300kkm i auta DALEJ trzymają bdb cenę, i jakoś nie chce mi się wierzyć, że KAŻDY Hans wymieniał głowicę za 1.5k EURO...

 

 

Kolega ma i śmiga ma ponad 100kkm, i auto zapierdziela aż miło, ja mam w prawdzie N51, choć to takie zdławione N52 na 233konie, ale silnik praktycznie ten sam, różni się czymś tam, i też nie ma problemów. Jakoś po forach MAŁO jest tego typu sytuacji którymi cię straszą....

 

 

pzdr. Łukasz

 

Ok przeczytaj posty na ten temat (jakies 300 w niemczech i stanach), przeczytaj SIB BMW na ten temat a potem wroc i sie zastanow czy BMKA twego kumpla ktora ma troche ponad 100 KKM jest reprezentatywna BMKA i czy warto na tym jednym przykladzie przeciwko jakims 5000 stron w forach i dokumentacji technicznej opierac swoja argumentacje. Tak problem jest prawie niezauwazalny do 150KKM. A jak mowisz o forach to mowisz o forach polskich... tak po forach polskich jest malo konkretow tak ogolnie. A tak nota bene jak bys to przeczytal to bys wiedzial ze na samych osiagow ma to male konsekwencje lecz nawet zadne tylko ci leca katy, vanosy, sondy, rozdzielnik, pompa, popychacze rozrzad i w koncu glowica tak po kolei dopoki czegos nie zrobisz... wystarczy ? ale zapomnialem bmka twego kumpla smiga az milo a moze jest po listopadzie 2008 gdzie zmieniono glowice ale tego nie wiesz nie czytales a bmka twego kumpa...

 

a zapomnialem sa BMW E90 w niemczech po 200 i 300KKM i jezdza i wiesz oczywiscie ich historie serwisowa i napraw y n nich przeprowadzane... wiesz jak to sie nazywa... nie wiem co napisac a wiec pisze ogolniki, dodaje troche retyoryki z przedszkola zeby to ladnie mesko przed kupmplami wygladalo i to wszystko bo mam pinci puto bo jak bym byl powazny to bym poczytal i poszukal i bym znalazl na przyklad biuletyn informacyjny wewnetrzny BMW skierowanych do mechanikow ktorzy z tym problemem maja do czynienia :

https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CC4QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.bimmerfest.com%2Fforums%2Fattachment.php%3Fattachmentid%3D259074%26d%3D1292812983&ei=Cn0kUvuzKuiJ7AatzICQCw&usg=AFQjCNFp2T7ommPv6LN_9HXNPXI-eXecYg&sig2=lMAC_K6WptYHS3gYsLdg-g&bvm=bv.51495398,d.ZGU. Ale nie ty wolisz na forum technicznym walnac co ci slina na jezyk przyniesie bo to nie twoj samochod i tak naprawde ty nie masz ochoty pomoc tym ludzia tylko walnac +1 na postach. Powinienes im doradzic wymiane przerplywomierza... efekt byl by ten sam.

 

i ie nie kazdy HANS wymienil glowice, polowa je odsprzedala Kowalskim...

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zarejestrowani
hmm ja nie wiem , osobiście mam w rodznie 2x335i i 1x 328i obie z przelotem juz grubo ponad 200km i zero problemów, 335i troche puszcza oleju w IC i suszarke ale poza tym bezawaryjnie olej biora miedzy wymianami okolo 0,5-1l na ok 15.000km

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm ja nie wiem , osobiście mam w rodznie 2x335i i 1x 328i obie z przelotem juz grubo ponad 200km i zero problemów, 335i troche puszcza oleju w IC i suszarke ale poza tym bezawaryjnie olej biora miedzy wymianami okolo 0,5-1l na ok 15.000km

 

Faktycznie nie wiesz. 335i to silnik N54 (to juz jest wiedza podstawowa, rozumiem ze mozna nie wiedziec o problemie glowicy jakiegos silnika ale mylic dwa silniki gdzie w gamie benzynowej jest ich mniej wiecej tylko 10 plus wariacje poszczegolnych silnikow przy liftach to juz zwyczajne lenistwo intelektualne bo wystarczy przeczytac wiki E90 jezeli juz nie cgce sie zaglebiadz w szczegoly) a wiec inny temat, tu glowica jest sprawna a 328i to wersja Amerykanska a w stanach byla akcja serwisowa wymuszona na BMW a wiec ci wymienili glowice.

 

Czy bedziemy jeszcze tak dlugo poslugiwac sie pojedynczymi przykladami (tutaj przy okazji nie trafionych) aby zignorowac problem czy po prostu trzeba go zaakceptowac i sie nim zajac ?

 

OH MY GOD TY SIE ZAJMUJESZ KODOWANIEM PROFESJONALNYM BMW czyli rownierz kodowaniem, aktualizacja i adaptacja silnikow E90... wlasnie to zauwazylem i walisz takie byki no i 5000 postow i 5 znaczkow klubowych to budzi respekt... Wymaz post wymarze swoj.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Dzieki ale.nie bede nic usuwal :) poczutalem temat pobieznie uznajac ze jeczycie tutaj nad wszystkimi silnikami benzynowymi bo chyba nie liczyles ze caly temat czytalem :) A 328i kupiona prosto z usa i z tego co wiem nie byla nigdy w ASO kuzynek sobie sam wszystko rzezbi jego kumpel ma 325i europa i tez bez problemu

 

Osobiscie nie spotkalem sie nigdy z wadliwymi sionikami benz w BMW co oczywiscie nie oznacza ze ich nie ma u mnie kroluja fiesle i benzynowe v8 wiec nie wypowiem sie nad awaryjnoscia r6

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po przeczytaniu całego tematu chyba wole swoje n47 ;]

 

Cala reszta silnika jest ok, jest mala wada geometryczna ktora po woli po woli psuje silik i ktora zaczynac sie manifestowac dopiero po przejechaniu 100/150 K KM ale jezeli nic niz zrobisz masz kompltny remont silnika z osprzetem od 200 KM w gore. BMW o tym wiedzialo ale woleli zamiesc problem pod stol i dopiero pod presja klientow ze stanow, zrobili nowa glowica, stanach ja wymieniali a w europie wzieli nas na sucho od tylu bo nie umiemy sie zorganizowac to teraz plac i placz.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki ale.nie bede nic usuwal :) poczutalem temat pobieznie uznajac ze jeczycie tutaj nad wszystkimi silnikami benzynowymi bo chyba nie liczyles ze caly temat czytalem :) A 328i kupiona prosto z usa i z tego co wiem nie byla nigdy w ASO kuzynek sobie sam wszystko rzezbi jego kumpel ma 325i europa i tez bez problemu

 

Osobiscie nie spotkalem sie nigdy z wadliwymi sionikami benz w BMW co oczywiscie nie oznacza ze ich nie ma u mnie kroluja fiesle i benzynowe v8 wiec nie wypowiem sie nad awaryjnoscia r6

 

No jednak bym liczyl na to ze Profesjonalista zanim cos powie to sie zapozna z tematem solidnie aby glupoty nie walnac publicznie bo od Samego poczatku rozmawiamy o silniku N52 jak w tytule ale ok no kazdy ma swoja definicje profesjonalizmu i wiedzy technicznej niezbednzj do wykoanywania swojego zawodu... przejdzmy nad tym.

 

No tak zgadza sie to w USA wymieniali glowice nie w europie, a jezeli ja sciagnal z usa od nowosci to podaj rok i jaki ma dzisiaj przebieg. A zeby dyskutowac o nastepnym przkladzie ciotki lub kuzunka i stryja ktory ma bmke jak zylete ktora smiga i ma podwazyc kilka dziesiat tysiecy glowic wymienionych gratis w stanch przez bmw zrob wysilek przynajmniej i podaj rok produkcji i przebieg bo moze 325 jest z grudnia 2008 lub kuzyn nim jezdzi 6 KM do pracy i z powrotem i ma 110000 KM przejechanych i jeszcze nic nie widzi a za 40000 KM mu padnie pierwszy Vanos, wiesz ten znany problem z N52 z padajacymi Vanosami... nie interesowaliscie sie dlaczego te Vanosy tak padaja tylko przyjeliscie ze"ten silnik tak ma", jak zauwazyliscie ze czasem wyczyszczenie samych elektromagnesow dziala to logika nie poszla dalej niz FAJNIE DZIALA, no czasem nie dziala ale czasem dziala... rece mi opadaja. Sadze z reszta ze dalej nie wiecie a wiec podam wam podstawowe zrodlo jak dziala system Vanos : http://psugier.fm.interia.pl/zfr/zfr-05.html a pytanie jest w jaki spsob problem z geometria glowicy psuje Vanosy w sposb nadzwyczajny w silniku N52, to jest godzina refleksi dla osoby intersujaca sie troche mechanika BMW a wiec udzielajaca odpowiedzi na forum technicznym...

 

A tak na koniec wracajac do tych silnikow wczesniej, to zaczyna mi sie wydawac ze ty de facto nie rozumiesz co robisz w twojej pracy tylko umiesz obslugiwac software ktory kupiles i tyle. U mnie w firmie panowie tak samo dzialali, nauczyli sie obslugiwac software i wypelniali procedury nie wiedzac co robia a wiec jak tylko cos sie nie miescilo w jakies procedurze to gdybali i mielismy odpad produkcyjny rzedu 11%, dostali kopa na nauki techniczne podstawowe o dzialaniu i konstrukcji elektroniki i mechatroniki, po polroku odpady produkcyjne spadly do 0,4%. Moze warto siagnac po cos wiecej niz sama instrukcje obslugi softwaru... ale to ty jestes profesjonalista...

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Wydaje mi sie ze masz jakis problem ze soba i powinienes to skonsultowac ze specjalista ewentualnie lyknac troszke meliski :cool2: kompleksy leczymy gdzie indziej...

 

Napisze jeszcze raz powoli zebys zrozumial... ja nie jestem mechanikiem i w kwestii takowej sie nie wypowiem bo po prostu nie wiem , w mojej ekipie jest mechanik i ja nie wnikam co on wie ani co robi podobnie on nie wnika co robie ja kazdy sie w czyms specjalizuje od tego jest druzyna jak chcesz byc od wszystkiego to bedziesz od niczego.

 

Ja nie podwazam Twojej wiedzy i umiejetnosci, Ty nie podwazaj moich i zachowuj sie kulturalnie w stosunku do innych forumowiczy zwlaszcza ze sie nie znamy i daruj sobie publiczne wycieczki bo to sie z reguly zle konczy :nienie:

 

Napisalem sobie ot tak ze mam benzynowce w rodzinie i zyja i majasie dobrze wiec wyluzuj troche napij sie herbatki i zyj w zgodzie z ludzmi

 

Od.siebie tylko dodam ze w mojej e36 i e46 mialem problemy z vanoskami mimo ze to byly silniki m52 wiec pewnie cos w tym jest ale jak mowilem do mnie benzynowe r6 praktycznie nie wpadaja a i mechanikiem nie jestem wiec sie w temacie nie wypowiem ale.wiem z obserwacji ze bmw nie doo konca uczy sie na bledach czego przykladem sa sioniki n47 i n57 oba mimo wprowadzenia wersji poprawionych ma te same problemy co wersja pierwotna a czasami kilka dodatkowych dlatego jestem fanem silnikow v8 nie koniecznie ze stajni bmw

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, to jest temat o tuningu N52 330i i na tym sie tu skupiamy, wiec prosze o zaprzestanie tych przepychanek.

 

Rivasi podal troche informacji o wadliwej glowicy, a kto co z tym faktem zrobi, to juz jego sprawa. Ja osobiscie postanowilem troche zglebic temat.

 

Czy ktos wie kto produkuje big brake kity do 330i? Niestety, ale standardowe wysiadaja, a performance brakes wg mojego dilera nie ma do 330i N52.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zmien dilera hehe:)

Nie no nie bede sie klocil ale widzialem performance w 130i wiec jestem prawie pewien ze do 3 tez podejda.

Najlepiej jest udac sie do jakiegos tunera, on Ci dobrze dobierze i ewentualnie dopasuje jakis set - np. polecam sportmile w piasecznie.

Na ringu u mnie w 30i jedno kolko dawaly rade ale na tym koniec. Pozniej jazda slalomem i chlodzenie bo pedal ham. wpadal do podłogi:)

Jak na codzienna jazde ori hebel starcza z nawiązką ale kazdy ma inne wymagania.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie tez mi sie nie chce wierzyc, ze nie robia do 330i, a robia do 325i...

 

Standardowe sa niezle jak na zwykle heble, ale tak jak piszesz, nawet oszczedzajac je to po 2 kolkach na ringu jest miekki pedal i trzeba uwazac. Ale wczoraj kumpel w e90 M3 tez prawie wpakowal sie w bande, bo mu heble (standardowe) dosc gwaltownie padly.

 

Nie wiedzialem, ze Tarox robik BBK - sprawdze.

 

Czy ktos z Was slyszal/instalowal K-sports?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdzilem e30 z setem k-sporta to dawaly rade naprawde swietnie, a bylo co hamowac no 230hp (m54 swap^^) w tak lekkiej budzie to szybki sprzęt.

Opinie na forach raczej tez przychylne. Zawsze to jakas tansza alternatywa, poszukaj pewnie ktos montowal do e9x.

W m3 zabraklo hamowania? To juz grubo:)

 

Swoja drogą same klocki daja naprawdę dużo.

Wiem, że nie o to Ci chodzi ale moze warto spróbować:)

Poprzednie ring taxi (e39) mialo klocki tylko aftermarkety i smigalo non stop tam i dawalo rade.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś chyba zbędne pierdzielenie 3 po 3, w niemczech te silniki robią 200-300kkm i auta DALEJ trzymają bdb cenę, i jakoś nie chce mi się wierzyć, że KAŻDY Hans wymieniał głowicę za 1.5k EURO...

 

 

Kolega ma i śmiga ma ponad 100kkm, i auto zapierdziela aż miło, ja mam w prawdzie N51, choć to takie zdławione N52 na 233konie, ale silnik praktycznie ten sam, różni się czymś tam, i też nie ma problemów. Jakoś po forach MAŁO jest tego typu sytuacji którymi cię straszą....

 

 

pzdr. Łukasz

 

Ok przeczytaj posty na ten temat (jakies 300 w niemczech i stanach), przeczytaj SIB BMW na ten temat a potem wroc i sie zastanow czy BMKA twego kumpla ktora ma troche ponad 100 KKM jest reprezentatywna BMKA i czy warto na tym jednym przykladzie przeciwko jakims 5000 stron w forach i dokumentacji technicznej opierac swoja argumentacje. Tak problem jest prawie niezauwazalny do 150KKM. A jak mowisz o forach to mowisz o forach polskich... tak po forach polskich jest malo konkretow tak ogolnie. A tak nota bene jak bys to przeczytal to bys wiedzial ze na samych osiagow ma to male konsekwencje lecz nawet zadne tylko ci leca katy, vanosy, sondy, rozdzielnik, pompa, popychacze rozrzad i w koncu glowica tak po kolei dopoki czegos nie zrobisz... wystarczy ? ale zapomnialem bmka twego kumpla smiga az milo a moze jest po listopadzie 2008 gdzie zmieniono glowice ale tego nie wiesz nie czytales a bmka twego kumpa...

 

a zapomnialem sa BMW E90 w niemczech po 200 i 300KKM i jezdza i wiesz oczywiscie ich historie serwisowa i napraw y n nich przeprowadzane... wiesz jak to sie nazywa... nie wiem co napisac a wiec pisze ogolniki, dodaje troche retyoryki z przedszkola zeby to ladnie mesko przed kupmplami wygladalo i to wszystko bo mam pinci puto bo jak bym byl powazny to bym poczytal i poszukal i bym znalazl na przyklad biuletyn informacyjny wewnetrzny BMW skierowanych do mechanikow ktorzy z tym problemem maja do czynienia :

https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CC4QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.bimmerfest.com%2Fforums%2Fattachment.php%3Fattachmentid%3D259074%26d%3D1292812983&ei=Cn0kUvuzKuiJ7AatzICQCw&usg=AFQjCNFp2T7ommPv6LN_9HXNPXI-eXecYg&sig2=lMAC_K6WptYHS3gYsLdg-g&bvm=bv.51495398,d.ZGU. Ale nie ty wolisz na forum technicznym walnac co ci slina na jezyk przyniesie bo to nie twoj samochod i tak naprawde ty nie masz ochoty pomoc tym ludzia tylko walnac +1 na postach. Powinienes im doradzic wymiane przerplywomierza... efekt byl by ten sam.

 

i ie nie kazdy HANS wymienil glowice, polowa je odsprzedala Kowalskim...

 

 

Kolegi jest z 2005 albo 2006 roku ( obstawiam 2005 ), ponad 100k czy ponad 120kkm nalatene w aucie przy silniku NIE PADŁO NIC :), ani wanos, ani sondy katy no absolutnie NIC :).

 

Moja też śmiga aż miło, jest jeszcze parę osób u mnie w okolicy co mają 325-330i i też nikt nie miał nic z tego co ty piszesz :), nawet vanosika nikt nie zmienił :).

 

pzdr. Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z glowica dotycz glowic montowanych od czerwca 2006 do listopada 2008 a wiec jezeli samochod kolegi jest z 2005 lub poczatek 2006 jak to sugerujesz, to problem nie bedzie wystapiwal a problem moze byc uciazliwy po przebiegu dopiero 150KKM/170KKM w zaleznosci od stylu jazdy, dbania o samochod.

 

Jak chodzi o twoj model pochodzi ze stanow, byla tam prowadzona "akcja serwisowa" na wymiane tej wadliwej glowicy na nowa dla samochodow pod gwarancja, moze twoj samochod sie zapalal, jezeli mozesz sprawdz historie napraw w aso BMW w stanach.

 

Z reszta samochodow mam za malo danych aby sie wypowiadac.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HAMULCE 330i

 

Po zglebieniu tematu hamulcow wychodzi na to, ze sa nastepujace opcje dla felg 17 cali:

 

- BBK K-sport

 

- BMW performance kit (ale tu dziwna sprawa, bo przednie tarcze sa wieksze tylko o 8mm, a tylne sa mniejsze niz w standardzie) - ponadto moj serwis twierdzi, ze nie ma zestawu do 330i - inny serwis to potwierdzil :(

 

- montaz przednich hamulcow od 335i - ta opcja wydaje sie calkiem niezla, tylko zastanawiam sie, czy te hamulce wchodza na 17 calowe felgi

 

Dla zainteresowanych wymiary standardowych hamulcow BMW:

Stock 2007 330i Front 330mm x 24mm, Rear 336mm x 22mm, (1piston, 1piston)

Stock 2007 335i Front 348mm x 30mm, Rear 336mm x 22mm, (1piston, 1piston)

Stock 2007 M3 Front 360mm x 30mm, Rear 350mm x 24mm, (1piston, 1piston)

e90 MPerf SBK Front 338mm x 26mm, Rear 324mm x 22mm, (6piston, 2piston)

 

Czy ktos kto ma 335i moglby zweryfikowac, czy te przednie maja faktycznie az 348mm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ORG zestaw u mnie jest w stanie wychamować BARDZO sprawnie auto z 220 do 80 w moment bez żadnego uszczerbku, Fakt że tarcze i klocki są już na wykończeniu, ale jest to fabryczny zestaw a auto ma 65k przejechane, jeszcze coś zostało na tarczy i klockach i dalej hamują BARDZO efektywnie. Ja mam te mniejsze 300mm i złego słowa nie mogę powiedzieć bo naprawdę nie zawiodły mnie ani razu w żadnej sytuacji. Wiec jak już to szedł bym w tuning silnika i zawieszenia bo o ile nie chcesz upalać auta regularnie na torze to chyba te zmiany mijają się z celem.

 

Teraz zamówiłem nawiercane zimmermany sport na przód i tył oraz klocki Textara ( takie jak org niby tylko za połowę ceny bo nie mają znaczka BMW :), i powinno w myśl opini co poczytałem w necie o tarczach i klockach być w najgorszym wypadku tak samo czyli rewelacyjnie, albo trochę lepiej.

 

Prawdopodobnie jak będziesz chciał zmienić tarczę i zaciski na te z 335i albo np z Mki to raczej dojdzie jeszcze piasta z całą resztą.

 

Prędzej zrobił bym wydej i zawieszenie ( choć org na Run flatach spisuje się wg mnie bdb ).

 

pzdr. Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędzej zrobił bym wydej i zawieszenie ( choć org na Run flatach spisuje się wg mnie bdb ).

 

Zawieszenie jest ok, mam M kowe i o ile wkorza mnie troche podsterownosc, to na razie bede z tym zyl. Wrzuce tylko przednia rozporke aluminiowa, zeby zwiekszyc troche sztywnosc budy z przodu.

 

Niestety, hamulce nie daja rady - nie jezdze czesto na tor, ale jak juz jade to nie chce sie martwic, ze wpasuje sie w bande. Dlatego jest to teraz dla mnie najwazniejsza modyfikacja. Natomiast zgodze sie, ze ogolnie hamulce standardowe sa bardzo dobre jak na cywilne auto. No i maja niezle chlodzenie (w porownaniu z 350Z).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No calkiem niezle - wielkosc tarcz jak 335i, ale niby lepsze zaciski. Tylko pytanie, czy wejdzie pod 17 calowa felge? To jest najwiekszy problem, bo na ich stronie nie ma profili do wydruku - jeszcze sprawdze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do hamulcow decyzja zapadla:

- zaciski od 335i na przod - zamowione

- oryginalne tarcze 348x30

- klocki - w trakcie wyboru - moze ktos moze polecic klocki, ktore zapewniaja opoznienie wieksze niz OEM i wytrzymuja wieksze temperatury, ale lapia tez dobrze na zimno?

- plyn ate blue racing - mam

- przewody w oplocie - w trakcie poszukiwan

- montaz cooling ducts - troche trzeba pokombinowac, ale koledzy z bimmerpost juz to robili i podobno duzo daje

 

Waham sie co do wydechu:

- koncowka BMW performance

- koncowka Eisenmann

- pelen wydech na zamowienie - czy ktos moze polecic dobra firme? Mysle o MG motorsport, czekam na oferte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Update co do sytuacji:

 

- rozporka przednia aluminiowa BMW performance - w trakcie montazu

- wydech BMW performance - w trakcie montazu

- chiptuning Wintertuning - rozwazam. Firma pod Monachium, spore doswiadczenie w BMW - koszt ok 600 EUR

- LSD quaife - rozwazam, kosztuje z montazem ok 1200 GPB, wiec dosc sporo

- maly spoiler karbon na tylna klape - rozwazam, ale to w sumie duperela, ktora nic nie da, wiec chyba wole te pieniadze przeznaczyc na dodatkowy zestaw tarcz hamulcowych...

 

Hamulce:

- zaciski od 335i - zakupione

- przewody w stalowym oplocie tarox - zamowione

- tarcze i klocki - czy ktos korzystal z produktow Tarox? Tarcze na przod sa troche drozsze niz BMW OEM w salonie. Czy ktos korzystal z ich klockow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- tarcze i klocki - czy ktos korzystal z produktow Tarox? Tarcze na przod sa troche drozsze niz BMW OEM w salonie. Czy ktos korzystal z ich klockow?

 

Mialem Taroxa tarcze (G88) i klocki w Audi (bo audi Audi OEM nie byly rewelacyjne), sprawdzaly sie wysmienicie jak chodzi o same hamowanie i nie piszczaly ale klocki mocno pylily.

Teraz nie wiem czy roznica w cenie (x2) z OEM lub EB bedzie warta nadwyzki pieniedzy w BMW bo juz tarcze fabryczne sa dobre, EB tarcze sa swietne a ostatnia generacja klockow Red stuff z tego co czytalem unikaja problemow ktora miala poprzednia generacja.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.