Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Szanowni klubowicze

Witam serdecznie po długiej nieobecności na forum znawców marki BMW. Jak wspomniałem ponownie stałem się szczęśliwym posiadaczem tej wspaniałej marki obecnie mam BMW e46 330Ci coupe 2004 r.

Jednakże mam problem. Palą mi się kontrolki ABS trakcja i ręczny wszystkie na żółto.

Po diagnozie programem INPA wykazało mi błędy 5DF0 - (pump unit) oraz błędy silnika 160 i 161 - (MTC position controller PI Checksumme)

Kilka razy zdarzyło się, że silnik tracił moc nie wchodził na obroty dusił się i w końcu gasł, zapalała się przy tym kontrolka EML.

Szczerze nawet nie wiem gdzie u mnie w mieście (Białystok) można znaleźć fachowca ogarniętego w temacie elektroniki BMW :(

Zdaje sobie sprawę z trudności diagnozy auta na odległość tym bardziej przez forum ale może nakierujecie mnie gdzie mam szukać przyczyny moich problemów.

 

Pozdrawiam użytkowników FD BMW-klub.pl :cool2:

Edytowane przez Andrzej.s
E39 523iA, e46 coupe 330Ci 2004 r.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

podbijam temat

po adaptacji zniknęły błędy silnika 160 i 161 - (MTC position controller PI Checksumme) silnik pracuje super ale nęka mnie problem ABS

wymieniłem ten sterownik ABS-u na drugi i nadal mam ten błąd. Co mogę jeszcze sprawdzić gdzie szukać przyczyny. Czy uszkodzony czujnik ABS może generować taki błąd. Nie wiem gdzie mam szukać jeszcze przyczyny utknąłem w martwym punkcie :mad2: . Macie jakieś pomysły sugestie?

E39 523iA, e46 coupe 330Ci 2004 r.
Opublikowano
Inpa raczej pokazałaby uszkodzony czujnik ABS - przynajmniej tak było u mnie, z tym że trakcja i abs na żółto a ręczny na czerwono - po wymianie czujnika wszystko było już ok
Opublikowano
może w puszcze z przekaźnikami w komorze silnika jakiś przekaźnik padł ma ktoś wiedzę na temat tych przekaźników czy któryś odpowiada za ABS
E39 523iA, e46 coupe 330Ci 2004 r.
  • 4 lata później...
Opublikowano
i jak udało Ci się pozbyć tego błędu? ja już od jakiegoś czasu walczę z tym błędem po przez wymianę pompy sterownika odczyt prędkości z kół bezpieczniki i dalej nie chodzi pompa.
Opublikowano

Pytanie.

Prędkość z kół jest dobrze odczytywana? Wszystkie wartości prędkości są takie same? Rozmiary kół są takie same?

Opublikowano
Sprawdz czy pompa ma zasilanie .Rozumiem ze jak robisz test pompy to nie dziala?
Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.