Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Koledzy jaka jest Turbina w 218KM sterowana pneumatycznie czy elektronicznie bo etka pokazuje taką i taką dodam że auto mam z września 2004r z DPF.

Opublikowano
Na turbinie garretta jest numer ale najprawdopodobnie masz el.sterownik widać jak zajzysz pod maskę. Kup nowa bo regenerum to tylko jak auto chcesz sprzedać.
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
Opublikowano
Już sprawdziłem turbine mam z elektrycznym sterowaniem chcę kupić używkę, ale mechanik wyjmie moją dopiero po niedzieli a z tego co widzę jest parę nr turbin i nie wiem jakiej szukać może ktoś po vinie może mi sprawdzić jaki nr turbo ?
Opublikowano
Turbo do 3.0D 218KM z el.sterowaniemhttp://allegro.pl/bdb-turbina-bmw-5-3-0d-530d-e60-e61-m57n-moc-218km-i3496524488.html wyglada to tak tyle ze ma byc sucha a nie zasmarkana olejem.
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
Opublikowano
Zamknij ETK i popatrz na Allegro zadzwoń i sie dopytaj. Polecam wymienić kolektor na zeliwny jeśli masz stalowy. W moim przypadku było tak ze auto jeździło jak trzeba ale profilaktyczne zmieniłem bo trochę wyła, nowe turbo nowy kolektor noi polecam chiptuning do tego.
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
Opublikowano
Panowie podepne się pod temat jako że jest o TURBO to się zapytam. Moja turbinka w ostatnim czasie zaczeła wydawać dziwne dźwięki przy pierwszym załączeniu się po odpaleniu zimnego auta. Jaki dźwięk wydaje prawidłowa turbina każdy pewnie wie że jest to jakby lekki świst u mnie tez tak było ale zaczeło robić się tak: odpalam zimne auto, troszkę pochodzi z 2-3min na postoju i ruszam, gdy turbina pierwszy raz słyszalnie zaczyna pracować wtedy ten świst jest jakby taki lekko zgrzytający-metaliczny jakby coś chrobotało lekko i zgrzytało, dojeżdzam do końca ulicy zatrzymuje się, i już przy ponownym ruszeniu kiedy turbo sie załącza tego dzwięku nie ma, jest normalny prawidłowy swist tak jak zawsze... Kolejne zgrzyty słychac dopiero jak auto postoi dłużej jakby ostygnie. Tak jakby nie wiem była nie rozgrzana czy jak że pierwszy start głosniej chodzi a później normalnie? czy to może odgłosy kończącego się turbo???? :(
Opublikowano
Koledzy a może ktoś już przerabiał temat czy do E60 podejdzie turbina od 7, X5, X3 i E90 ?
Opublikowano
Panowie podepne się pod temat jako że jest o TURBO to się zapytam. Moja turbinka w ostatnim czasie zaczeła wydawać dziwne dźwięki przy pierwszym załączeniu się po odpaleniu zimnego auta. Jaki dźwięk wydaje prawidłowa turbina każdy pewnie wie że jest to jakby lekki świst u mnie tez tak było ale zaczeło robić się tak: odpalam zimne auto, troszkę pochodzi z 2-3min na postoju i ruszam, gdy turbina pierwszy raz słyszalnie zaczyna pracować wtedy ten świst jest jakby taki lekko zgrzytający-metaliczny jakby coś chrobotało lekko i zgrzytało, dojeżdzam do końca ulicy zatrzymuje się, i już przy ponownym ruszeniu kiedy turbo sie załącza tego dzwięku nie ma, jest normalny prawidłowy swist tak jak zawsze... Kolejne zgrzyty słychac dopiero jak auto postoi dłużej jakby ostygnie. Tak jakby nie wiem była nie rozgrzana czy jak że pierwszy start głosniej chodzi a później normalnie? czy to może odgłosy kończącego się turbo???? :(

 

Niestety ale może to być wina wirnika(luz na wałku) który ociera się o obudowę.

Miałem to u siebie :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.