Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dzięki koledzy za miłe słowa :)

 

Co do filmu - ścigam się już od dłuższego czasu E30 widoczną na początku tego filmiku, niestety po pierwszym przejeździe auto odmówiło posłuszeństwa (po raz pierwszy zostało unieruchomione, a ma za sobą już 4 sezony imprez w moich rękach). A że stało się to na samym początku to szkoda mi było rezygnować, a że prócz S-maxa z lawetą (którym przyjechała E30), miałem pod ręką jeszcze 130i, to przekleiłem numery startowe i skończyłem dzień poza klasyfikacją... Ale szczerze mówiąc 130i jechałem na pół gwizdka - szkoda mi było auta. Wystarczy powiedzieć, że notowałem czasy po 15-20 sekund gorsze, niż E30 (przy długości przejazdu rzędu 2,5 minuty, jeśli mnie pamięć nie myli). A co do opon - na E30 gładki slick Dunlop (przeznaczony do Radicala, bardzo lekki). A na 130i najzwyklejsze Bridgestone RE050A Runflat. Szczerze mówiąc nie miały zbyt trudnego zadania, bo ani nie hamowałem na 100%, ani nie wykorzystywałem stu procent jej możliwości w zakrętach.. Za bardzo było mi jej szkoda, od tego jest E30 ;)

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i Smurf na tor - klik!

G31 LCI

MX-5 ND '19 track car

Opublikowano
A inna sprawa, że nawet jakbym chciał, to bym dobrego czasu 130i tam nie zrobił.. Na każdym wyjściu z zakrętu (to śliski i ciasny tor) auto w ogóle nie przyspieszało, bo przez brak szpery wewnętrzne koło mieliło, a auto auto ledwo się rozpędzało...

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i Smurf na tor - klik!

G31 LCI

MX-5 ND '19 track car

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
No drogo, drogo :D Jeśli ktoś szuka naprawdę dobrej 130i to kupi, w Polsce nie ma (i przez ostatni rok prawie nie było) wartego zainteresowania, a żeby kupić porównywalny egzemplarz w Niemczech to z kosztami sprowadzenia wyjdzie trochę drożej. Jakis czas temu była na Allegro ładna, z tego samego roku, tylko z uboższym wyposażeniem, stała za 60 i po dwóch dniach zniknęła. Jeśli nie uda mi się sprzedać za ok. 60 to chyba auto zostanie w domu. Nie ma jakiegoś strasznego ciśnienia na sprzedaż, bo auto w sumie jest kompletnie bezawaryjne. Pomysł wziął się stąd, że to aktualnie siódme auto w domu, a dzisiaj lub w poniedziałek zamawiamy nowe auto dla mamy (która w ostatnich miesiącach jeździła właśnie 130), więc powoli zaczyna się robić tego wszystkiego za dużo ;)

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i Smurf na tor - klik!

G31 LCI

MX-5 ND '19 track car

Opublikowano
Teraz to zrobiłem w troche ponad rok 17 tys, ale juz od października miałem inne auto na co dzien a 130i jeździła więcej moja mama.. Teraz to zależy ile zrobię, jesli bedzie jako auto dodatkowe to pewnie 3 tysiące rocznie, a jesli sprzedam swoje główne auto i bede śmigał 130i to moze i ponad 30 tys. A skad to pytanie? :)

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i Smurf na tor - klik!

G31 LCI

MX-5 ND '19 track car

Opublikowano
Tak, tyle że jak pisałem wyżej nie jestem jedynym użytkownikiem, np 130i jeździła ostatnio moja mama. Mamy w domu trzy osoby jeżdżące, wiec są trzy auta codzienne które jeżdżą całkiem sporo, a reszta to raczej hobbystycznie, jak np. E30 czy E36 tylko po torze, czy 126p jedynie weekendowo w ładnej pogodzie :)

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i Smurf na tor - klik!

G31 LCI

MX-5 ND '19 track car

Opublikowano
Ja tam jedynie wpisuję przebieg i ilość paliwa, żeby mieć statystyki zużycia paliwa i przejezdzanych kilometrów. Stylu jazdy i proporcji miasto/trasa w motostacie nie zmieniam, więc nie ma co się tym co sugerować. To 17 to raczej krótkie dystanse i dynamiczna jazda, ale bez przesady. Jeśli są duże korki to nawet przy bardzo spokojnej jeździe trzeba liczyć te 14-15 litrów. Jak nie ma ruchu to da się zrobić 10, ale to się trzeba obchodzić z gazem jak z jajkiem. Przy takiej normalnej jeździe po mieście, jak nie ma jakichś mega korków i się nie ciska, to pali okolice 13. Ale po mieście taki but od świateł do świateł to raczej powyżej 20 litrów.

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i Smurf na tor - klik!

G31 LCI

MX-5 ND '19 track car

Opublikowano
Jadąc ekonomicznie do ok. 100 km/h to 8 litrów z hakiem, a taka normalna jazda do 130 to ok. 9,5-10 litrów. Nawet przy bardzo dynamicznej jeździe w trasie ciężko przekroczyć 12-13 litrów .

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i Smurf na tor - klik!

G31 LCI

MX-5 ND '19 track car

Opublikowano
ciekawe.... zamieniłem się kiedyś na 2 dni z kolega on własnie ma 130i z manualna skrzynia... i 13 to takie przeciętne... myślę ze zrobienie 15 tez nie będzie mega problemem... mnie przez 2 dni w lato wyszlo własnie te 13 litrów... ale dźwięk silnika powoduje to ze każdy grosz wydany na paliwo po prostu jest nie istotny.. 130i to super taczka ! twoja również.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A tym maluchem to przypadkiem nie smigasz po kabatach ?? :) bo kilka razy widzialem małego co wzbudziło lekki usmiech na twarzy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.