Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam e36 318 TI. Po diagnozie na impie wyskakuje mi jeden błąd:

128 Vehicle speed (Signal wheel sensor) 

Error Frequency : 1
Logistic counter: 88
Engine speed 3400.00 rpm
Load signal 2.60 ms
Speed 0.00 km/h

 

Błąd po usunięciu wyskakuje ponownie podczas jazdy po około 20 - 30 minutach. Gdy błąd pojawi się w inpie to auto zaczyna mulić, a odcięcie pojawia się przy 5500 na każdym biegu. Dodam tylko że w inpie Speed mam cały czas 0 km/h (inne wartości są zaczytywane poprawnie) a na desce prędkościomierz pokazuje poprawne wartości. Błąd pojawia mi się od jakiegoś czasu, w między czasie zmieniłem dyfer wraz z czujnikiem VSS więc nie wiem czy to możliwe żeby dwa różne czujniki były walnięte? Nowy zamontowany dyfer i czujnik były używane. Czy sygnał z VSS idzie najpierw na deskę do zegarów a później do kompa? Zastanawia mnie czemu zegary pokazują dobrą prędkość a inpa cały czas 0km/h. Jak odłączę całkowicie VSS to zegary przestają pokazywać prędkość. Wygląda tak jakby do zegarów sygnał z VSS dochodził dobry ale już do kompa nie.

 

Z góry dzięki za wszelką pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest tak jak piszesz.Sygnał z czujnika VSS biegnie do zegarów a stąd do sterownika.Sprawdz kabel między zegarami a sterownikiem,ale ja obstawiam na 99% ubite zegary.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Witam,

właśnie wymieniłem zegary i inpa nadal nie pokazuje speed, cały czas jest 0 km/h, reszta parametrów jest poprawnie wyświetlana. Jakieś pmomysły co jeszcze może być problemem, wymieniony jest czujnik VSS i zegary a problem występuje. Z góry dzięki za pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najpierw wykluczamy to co najtańsze czyli sprawdzenie wiązki a potem możemy brać się za wymianę zegarów.Sprawdziłeś wiązkę między zegarami a kompem?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
skoro zegary pokazuja wartosci poprawne to czujnik w dyfrze musi byc rowniez sprawny. Może tutaj chodzi o ktorys czujnik ABSu przy kole tylko nie mam pomyslu dlaczego z tego powodu mialo by zamulać się auto. Pomyslalem rowniez o zlym stanie przewodow z czujnika w dyfrze ale wtedy zegar tez by wariowal.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.