Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Użyłem opcji szukaj, lecz nic ciekawego nie znalazłem. Mianowicie Po odpaleniu trzyma równo 1800-1900 rmp, jak sie rozgrzeje to spadnie do 1400-1500 i tak trzyma. Po dłuższej jeździe czasami spadnie do 1100 lub zały czas trzyma 1400-1500. Teraz co sprawdziłem lub wymieniłem:

 

- założyłem nowy czujnik temp wody

- przepływka, po odłączeniu auto zaczyna kopcić i chce zgasnąć więc sprawna

- krokowy wyczyszczony, działa poprawnie pomierzona rezystancja

- wszystkie wężyki od odcisnienia ok

 

Ogólnie auto dobrze jeździ, lecz wydaje mi sie jakby ciągle chodziło na ssaniu. W trasie z reka na sercu do max 110km/h przy delikatnym zwiększaniu prędkości 12L/100km. Auto zimne odpala z kopa, jak zgasze po rozgrzaniu i zaraz chce odpalić także. Źle się dzieje jak rozgrzane stoi z 10-15 min wtedy na trzy podejścia. CZekam na jakies konkretne info, Pozdro!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Diagnostyka komputerowa prawdę ci powie.Potencjometr przepustnicy,albo czujnik temp,płynu.Tam masz 2 czujniki,jeden na deskę drugi na kompa.No chyba że ktoś podkręcał przepustnice.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaką temperaturę płynu i powietrza widzi komputer silnika.Bo silnik może mieć 90 stopni a czujnik będzie pokazywał 40 stopni i błędu z tego nie będzie bo obwód wciąż zamknięty.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.