Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, mam e46 z 2001 roku (przed liftowa) w sedanie. Auto zostalo sciagniete z niemiec 2 tygodnie temu i od poczatku mialo skrzywiona kierownice w lewo podczas jazdy prosto, na pierwszy rzut polecialy do wymiany tuleje wahacza (kupilem lemfordera), pojechalem na przeglad i powiedzieli mi, ze zawieszenie jest w jak najlepszym porzadku, ale mam przednie amortyzatory do wymiany, zakupilem kayaby i rowniez zostaly wymienione. Auto bujalo po drodze przed wymiana gum i amortyzatorow, jak jest jakas koleina na drodze to latam po drodze w prawo i lewo i wciaz musze kontrowac kierownice, myslalem, ze problem zniknie po wymianie gum oraz amortyzatorow, ale nie zniknal. W zawieszenie cos mi jeszcze puka, ale nie mam pojecia co (na przegladzie stwierdzili, ze drazki oraz ich koncowki, sworznie sa w bdb stanie)

Moja pierwsza mysl jest taka, zebym pojechal na geometrie kol, ale czy to pomoze? jezeli mam znowu zaplacic i w dodatku mi to nie pomoze to sie chyba zalamie. Czekam na odpowiedz i pozdrawiam.

Opublikowano

A zawieszenie jest jeszcze ORi czy juz ktos zmienial ?

Skoro byles na diagnostyce to wjezdzajac na ten ich smieszny tor powinno pokazac mniej wiecej czy zbierzonsc jest ok , tak np. jest u mnie na okregowej stacji kontroli pojzadow ...

Opublikowano

no a jak chciałeś to bez geometrii ? po zmianie amorów się ustawia wszystko, to samo po zmianie wahaczy. Tylko przy łącznikach nie trzeba wprowadzać poprawek, łączniki mogą ci pukać.

 

zobacz czy kierownice masz w ogóle dobrze osadzoną :P wyjmij poduszke i zobacz bo tam są znaki bo może ktoś też coś tam przestawił.

szukam
Opublikowano

juz sie dosyc naczytalem na forach i w 90 procentach jest to wina moich opon 225 i felg 17 calowych, ewentualnie geometrii kol.

P.S po czym rozpoznac czy laczniki sa do wymiany?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Potwierdzam słowa Kemota, na przeglądzie zawieszenie wygląda idealnie, a i tak coś wali i roznosi się po całej budzie. Zazwyczaj pada jedna końcówka łącznika i nawet jak ją chwycisz w rękę, to wydaje się ok. Jak sprawdzić? Podnieś autko, zdejmij koło i postukaj najlepiej czymś drewnianym w końcówki łącznika, usłyszysz głuchy stukot. Miesiąc temu musiałem wymienić z prawej strony, a tydzień temu wymieniałem z lewej. Łączniki kosztują grosze, a wymiana trwa 30 minut.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
zależy jakie się kupi bo ja stare miałem kontrowane kluczem plaskim, nowe kontrowane malutkim imbusem :D zanim to zobaczyłem to mineła z godzina plus troche przeklenstw :D
szukam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.