Skocz do zawartości

Ranking opon zimowych do naszych BMW


menior

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie do użytkowników opon Nokian WR D3 2015/55 R16

Czytam opinie o tych oponach i oprócz samych pozytywnych jest kilka negatywnych na temat zachowania opon podczas szybkiej jazdy w zakrętach na suchej oraz mokrej nawierzchni.

Z tych opinii wynika że te opony są bardzo miękkie i samochód zachowuje się niestabilnie.

Będę wdzięczny za opisanie wrażeń z jazdy na nowych oponkach.

 

Pozdrawiam

 

Mysle, ze do bardziej dynamicznej jazdy lepsze beda, ale WR A3. Z tego co wiem to ten model lepiej sie zachowuje podczas dynamicznej jazdy w zimie na mokrej lub suchej nawierzchni bez sniegu.

 

Ciągle się zastanawiam między A3 / D3 i już sam nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 180
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ktos mial do czynienia z Bridgem Blizzakiem LM-32 ? ma b.dobre opinie i dobrze wypada w testach (mowie o gumie 225) . Bede zamawial i chcialem poznac opinie. Cena jest wmiare ok mam po 600 /sztuke . Mialem brac SottoZero 3ki ale cos opinie sa srednie , testy ADAC tez nie zabardzo wypadla ta guma a kosztuje prawie 700.

 

Artur skad brales tekstyle ? jakies konkretnej firmy? Po jednym uzyciu sa do wy_j_e-b.. czy mozna na nich troche pojezdzic ? Jak znosza asfalt ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łańcuchy tekstylne brałem z alledrogo tego producenta http://www.autosock.co.uk/. Ubiegłej zimy wykorzystane wielokrotnie, jednak na podjazdach max 150m w pełni ośnieżonych, nigdy nie jeździły po niczym innym niż śnieg/lód. Śladów zużycia brak, aplikacja mimo zawieszenia sportowego banał.

 

Do regularnej jazdy się nie nadają, tylko na krótkie wyjątkowe sytuacje. Efekt mnie zaskoczył, te amatorskie filmiku na YouTube nie kłamią. Podjazd którego nie mogłem pokonać z rozpędu na tych skarpetkach pokonałem ze startu zatrzymanego.

 

Jeżeli interesuje Cię zestaw z prawdziwego zdarzenia i wybierasz się np. do Włoch na narty, to najwygodniejszymi łańcuchami do montażu są na pewno Thule Easy Fit. Mocno się nad nimi zastanawiam.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos mial do czynienia z Bridgem Blizzakiem LM-32 ? ma b.dobre opinie i dobrze wypada w testach (mowie o gumie 225) . Bede zamawial i chcialem poznac opinie. Cena jest wmiare ok mam po 600

 

Bardzo dobre opony, mialem je kiedys kupione razem z autem 205/55 16R. Troche halasowaly, ale pewnie dlatego ,ze byly stare.

Polowa moich kolegow jezdzi wlasnie na blizzaku. Ja polecam.

Tylko ta cena .... W sumie nie wiem jaki rozmiar masz, ale ...

W DE mozna je dostac 205/55 16R po ok 80€ , a Runflaty Blizzak LM-25 po ok 100€

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś doradzi?

Mam w e 60 18" goodride właśnie m+s - bez śnieżynki czyli opony całoroczne? (firma bez szału ale z takimi kupiłem) czy jest sens kupować nowe zimówki bo te są w b.dobrym stanie?

I czy faktycznie m+s oznacza całoroczne?

Edytowane przez hipek721
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukas88 napisał(a):

 

pawers napisał(a):Mam pytanie do użytkowników opon Nokian WR D3 2015/55 R16

Czytam opinie o tych oponach i oprócz samych pozytywnych jest kilka negatywnych na temat zachowania opon podczas szybkiej jazdy w zakrętach na suchej oraz mokrej nawierzchni.

Z tych opinii wynika że te opony są bardzo miękkie i samochód zachowuje się niestabilnie.

Będę wdzięczny za opisanie wrażeń z jazdy na nowych oponkach.

 

Pozdrawiam

 

 

 

Mysle, ze do bardziej dynamicznej jazdy lepsze beda, ale WR A3. Z tego co wiem to ten model lepiej sie zachowuje podczas dynamicznej jazdy w zimie na mokrej lub suchej nawierzchni bez sniegu.

 

 

 

Ciągle się zastanawiam między A3 / D3 i już sam nie wiem

 

Ja od 2-ch lat jeżdżę na WR A3 - podczas kupowania opon gość powiedział, że A3 są oponami asymetrycznymi i są zalecane do samochodów z napędem na tylną oś.

takie otrzymałem informację. Jestem zadowolony z ogumienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś doradzi?

Mam w e 60 18" goodride właśnie m+s - bez śnieżynki czyli opony całoroczne? (firma bez szału ale z takimi kupiłem) czy jest sens kupować nowe zimówki bo te są w b.dobrym stanie?

I czy faktycznie m+s oznacza całoroczne?

M+S oznacza mud + snow czyli błoto i śnieg. To oznaczenie znajduje się na oponach całorocznych, ale też zimowych, więc najlepiej sprawdzić po modelu.

Oprócz znaku http://www.yummymummyclub.ca/sites/default/files/styles/large/public/winter_tire_snowflake_symbol.jpg?itok=EvN-ErJh może też alternatywnie występować znak z chmurą, z której pada śnieg/deszcz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos mial do czynienia z Bridgem Blizzakiem LM-32 ? ma b.dobre opinie i dobrze wypada w testach (mowie o gumie 225) . Bede zamawial i chcialem poznac opinie. Cena jest wmiare ok mam po 600 /sztuke . Mialem brac SottoZero 3ki ale cos opinie sa srednie , testy ADAC tez nie zabardzo wypadla ta guma a kosztuje prawie 700.

 

Artur skad brales tekstyle ? jakies konkretnej firmy? Po jednym uzyciu sa do wy_j_e-b.. czy mozna na nich troche pojezdzic ? Jak znosza asfalt ?

LM-32 aktualnie mam ją na Mercedesie B-Klas opona jest super na warunki śnieżne, lecz na suchy asfalt dość głośna.

Coś za coś bezpieczeństwo / hałas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Powinien być jakikolwiek znak z chmurką czy wystarczy same m+s?

Z tym bywa różnie, na jednych oponach znajdziesz i oznaczenie m+s i śnieżynkę, albo tylko m+s, niezależnie czy są to opony zimowe czy całoroczne.

Najlepiej zrób zdjęcie bieżnika i wrzuć na forum, napiszę Ci jakie masz opony.

Ostatnio znajomemu wcisnęli opony całoroczne jako zimowe... a miały i m+s i śnieżynkę... ale jeden rzut okiem na bieżnik i od razu widać, że to 4S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam osobiscie mam nokiany wr d3 ale zbyt krotko aby cokolwiek o nich powiedziec zalozylem je tylko dlatego ze sie okazazalo ze mam peknieta felge na letnich i mi ucieka powietrze ale pracuje w norwegii i tu jest to opona bardzo chwalona a trole tez maja ciezkie warunki na drodze(niewszyscy jezdza na kolcach bo dopoki sa to jaka by niebyla t sie dobrze trzyma, gorzej jak ich troche wypadnie)a teraz ta najnowsza oponka z nokiana hakkapellita to juz podobno calkiem jest kosa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamy,

 

Co do opony Nokian WR D3 to można zobaczyć wyniki testów pod linkiem. Generalnie to opona wiodącej marki. Co więcej można porównać ją do innych przechodząc do zakładki "podobne opony". Zachęcamy również do porównania cen na naszej stronie, bo czasami różnią się bardzo między sklepami.

 

Pozdrowienia od ekipy Rezulteo i miłego weekendu - jeszcze ciepło, ale zima już pewnie za niedługo :)

Wszystkie opony do BMW i najnowsze informacje ze świata opon na http://www.rezulteo-opony.pl


Śledź nas na: Facebooku oraz na Twitterze https://twitter.com/rezulteo_opony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze

Witam

Pierwszy śnieg mamy za sobą, więc mogę napisać pierwsze spostrzeżenia na temat założonych GoodRide Sw608....

Jak na razie rewelacja, przy ruszaniu kontrola trakcji włączą się tylko na lodzie, na śniegu można ruszyć bez zrywania przyczepności bez problemu (wiadomo jak się da gaz opór to normalne, że kontrola trakcji się załączy). Zachowanie na lodzie...tak jak innych opon... czyli bardzo mała przyczepność....

Hamowanie też nie budzi zastrzeżeń, prowadzenie również ok, w połączeniu z DSC można na prawdę dynamicznie śmigać.

Szczerze mogę napisać, że spisują się LEPIEJ niż nokiany W+!!!!

Nowe Nokiany W+ mam w służbowym aucie (wiem, że aut nie można porównywać bo służbowa octavia) i jak tylko robi się mokro lub lekko zmrozi asfalt ruszenie z miejsca bez ingerencji kontroli trakcji jest NIEMOŻLIWE!!!!! Poza tym zachowują się poprawnie.

Dlatego porównując stosunek jakość/cena (nokiany W+ 195/65 r15 230pln/sztuka, goodride sw608 205/55 R16 190pln/sztuka) wybieram i polecam GOODRIDE!!!

Po całej zimie napiszę jak wypadły jedne i drugie, biorąc pod uwagę też zużycie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Pierwszy śnieg mamy za sobą, więc mogę napisać pierwsze spostrzeżenia na temat założonych GoodRide Sw608....

Jak na razie rewelacja, przy ruszaniu kontrola trakcji włączą się tylko na lodzie, na śniegu można ruszyć bez zrywania przyczepności bez problemu (wiadomo jak się da gaz opór to normalne, że kontrola trakcji się załączy). Zachowanie na lodzie...tak jak innych opon... czyli bardzo mała przyczepność....

Hamowanie też nie budzi zastrzeżeń, prowadzenie również ok, w połączeniu z DSC można na prawdę dynamicznie śmigać.

Szczerze mogę napisać, że spisują się LEPIEJ niż nokiany W+!!!!

Nowe Nokiany W+ mam w służbowym aucie (wiem, że aut nie można porównywać bo służbowa octavia) i jak tylko robi się mokro lub lekko zmrozi asfalt ruszenie z miejsca bez ingerencji kontroli trakcji jest NIEMOŻLIWE!!!!! Poza tym zachowują się poprawnie.

Dlatego porównując stosunek jakość/cena (nokiany W+ 195/65 r15 230pln/sztuka, goodride sw608 205/55 R16 190pln/sztuka) wybieram i polecam GOODRIDE!!!

Po całej zimie napiszę jak wypadły jedne i drugie, biorąc pod uwagę też zużycie.

Pozdrawiam

 

też słyszałem o nich dobre opinie, miałem je kupić, ale udało mi się w tej samej cenie, w której oferowali mi goodride, wyrwać nowe nexen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Drugą z kolei zimę jeżdżę na Michelin Alpin A4 i mogę je śmiało polecić. Rozmiar moich opon to 225/45/17 bez ROF. Co do przyczepności Michelin-ki są rewelacyjne zarówno na ośnieżonej jak i mokrej(jak na zimówki) nawierzchni, nie zawiodły mnie ani razu. Na nieośnieżonym asfalcie słyszalny jest niewielki szum który nie występował na oponach letnich(PZero). Jest on jednak na dopuszczalnym poziomie i przypuszczam, że większość osób nie zwróci na niego uwagi. Jeżeli chodzi o zużycie eksploatacyjne po przejechaniu ok 10kkm bieżnik wygląda praktycznie jak nowy. Preferuję dynamiczny styl jazdy a te opony spełniają moje oczekiwania .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.