Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A co sądzicie o oponach GoodRide?? Wiem, że to chińszczyzna ale np model SW608 ma na etykiecie dwie literki C (całkiem przyzwoicie), gdzie droższe dębice, daytony, barumy mają np FiC lub CiG....nawet nokiany W+ mają FiE... Chodzi mi o rozmiar 205/55 r16. I właśnie nie wiem czy na takie opony się nie skusić. Obecnie też mam jakieś Noname założone Sport coś tam... (tak przyjechało auto z DE) i nie narzekam na nie.
  • Odpowiedzi 180
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

W jakiej cenie możesz kupić Goodride SW608?

Podaj budżet i coś optymalnego się znajdzie.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
A co sądzicie o oponach GoodRide?? Wiem, że to chińszczyzna ale np model SW608 ma na etykiecie dwie literki C (całkiem przyzwoicie), gdzie droższe dębice, daytony, barumy mają np FiC lub CiG....nawet nokiany W+ mają FiE... Chodzi mi o rozmiar 205/55 r16. I właśnie nie wiem czy na takie opony się nie skusić. Obecnie też mam jakieś Noname założone Sport coś tam... (tak przyjechało auto z DE) i nie narzekam na nie.

 

Kolego, ja w chińszczyzne bym poszedł :nienie: a etykiety to nie wszystko. Mają one tylko 3 składowe i są to imho informacje bardzo uproszczone. Jak dla mnie auto tej klasy nie powinno jeździć na czymś poniżej "średniej" półki typu Kleber Krisalp, a jeśli są fundusze to opony premium. A wracając do chińszczyzny- równie dobrze można byłoby założyć "nalewki", albo PointS, ale to chyba proszenie się o kuku :)

Opublikowano

Cena Goodride rozłożyła mnie na łopatki. Nie testowałem tych opon, ale myślę że jakość może być proporcjonalna do ceny.

Ja wolał bym dołożyć po ok 80-100zł do opony i kupić coś sensownego.

http://www.ceneo.pl/Opony_zimowe;0112-0;017P0-135311-135315-135323-135328-135336-135341-135344-135346-135353-135355-135369-135379-135383-135408-135413-135417-135419P1-135469P2-135667P3-135755.htm

 

Może:

Uniroyal Ms Plus 66

Nokian W+...

Do 300zł można coś wybrać.

 

Ja mam Hankook W310 I*Cept Evo (225/45 R17 V, XL) i po trzech sezonach jestem zadowolony z wyboru (cena do jakości).

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dlatego się zastanawiam nad czymś tańszym, bo w służbowym aucie rok temu kupowałem GoodYear UltraGrip8 w rozmairze 195/60 R15 za prawie 400pln za sztukę!!! I jak dla mnie to była porażka, opony bardzo przeciętnie trzymały się drogi, a po sezonie zimowym (około 25tyś km) praktycznie nadawały się do wyrzucenia bo zrobiły sie wszystkie "jajowate" (mimo dobrego ciśnienia, nie obciązania za bardzo auta) i te co były na osi napędowej zdarły się do około 4mm....

Dlatego, zacząłem się zastanawiać czy jest sens kupować drogie opony.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cena Goodride rozłożyła mnie na łopatki. Nie testowałem tych opon, ale myślę że jakość może być proporcjonalna do ceny.

Ja wolał bym dołożyć po ok 80-100zł do opony i kupić coś sensownego.

http://www.ceneo.pl/Opony_zimowe;0112-0;017P0-135311-135315-135323-135328-135336-135341-135344-135346-135353-135355-135369-135379-135383-135408-135413-135417-135419P1-135469P2-135667P3-135755.htm

 

Może:

Uniroyal Ms Plus 66

Nokian W+...

Do 300zł można coś wybrać.

 

Ja mam Hankook W310 I*Cept Evo (225/45 R17 V, XL) i po trzech sezonach jestem zadowolony z wyboru (cena do jakości).

Aha cena tych opon na opony.com to 272pln za sztukę...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tez mysle zeby nieprzeplacac i kupic opony budzetowe do poruszania sie po miescie,co polecacie? Ostatnio mialem Continentale ts 830
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Apropos Nokianów to są problemy z wyważeniem przy większej feldze i rant ochronny którego prawie nie ma i nic nie chroni :D
sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano
Zaintrygowal mnie watek XL-ow,na letnich przesiadlem sie niedawno z RUN FLAT na zwykle i jesli chodzi o komfort to faktycznie wielka roznica na plus,ale zauwazylem ze auto stalo sie jakby mniej stabilne zwlaszcza przy duzych predkosciach,czy opony typu XL zrekompesuja ten brak stabilnosci? czy warto placic wiecej za takie opony :?:
Opublikowano
Troche nie rozumiem jak mozna run flaty zamieniac na zwykle? Przeciez to oznacza koniecznosc wozenia ze soba kola zapasowego i zestawu do wymiany. W moim na przyklad przypadku bagaznik mialbym z glowy. I jak tu wybrac sie na wakacje? :mad2:
http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano
Troche nie rozumiem jak mozna run flaty zamieniac na zwykle? Przeciez to oznacza koniecznosc wozenia ze soba kola zapasowego i zestawu do wymiany. W moim na przyklad przypadku bagaznik mialbym z glowy. I jak tu wybrac sie na wakacje? :mad2:

A od czego jest ASSISTANCE :wink: Mam tez taka zapasowke w sprayu ale nie wiem czy to sie sprawdzi

Opublikowano
Kolego Menior, zwiększnie indeksu nośności powinno pomóc. EXL to większa sztywność. Tak samo przejscie, np. z V na W spowoduje zwiększenie stabilności. Szczególnie wyczuwalne będzie to przy większych prędościach przy jeździe na wprost ale i na zakrętach będzie lepiej :cool2:
Opublikowano
A jak sie to zdarzy gdzies na odludziu? Myslisz , ze dojada wszedzie? Ja umiem liczyc :cool2:

Tak dojada wszedzie :cool2: Sprobowali by nie dojechac :nienie:

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Troche nie rozumiem jak mozna run flaty zamieniac na zwykle? Przeciez to oznacza koniecznosc wozenia ze soba kola zapasowego i zestawu do wymiany. W moim na przyklad przypadku bagaznik mialbym z glowy. I jak tu wybrac sie na wakacje? :mad2:

A od czego jest ASSISTANCE :wink: Mam tez taka zapasowke w sprayu ale nie wiem czy to sie sprawdzi

 

Sprawdzi sprawdzi, tylko bedą u wulkanizatora narzekać , jeśli chodzi o run flat to ilu użytkowników tyle opinii, napewno na "równe" warszawskie ulice się nie nadają, przynajmniej na Mpak zawias, chyba że lubisz zawieszenie wymieniać co 2 lata :D

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano

D3 minimalnie lepsze na śniegu, ale gorsze od A3 przy szybkiej jeździe i na trasie. D3 występują w rozmiarach 13'' do 17'', gdzie A3 od 15'' do 20''.

 

Doktoryzowałem się w tym temacie przed zakupem i wychodzi na to, że D3 są do słabszych samochodów lub na warunki gdzie śniegu zimą nie brakuje, z kolei A3 głównie na trasy, do miasta i dla tych, co nawet zimą lubią przycisnąć bardziej.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Troche nie rozumiem jak mozna run flaty zamieniac na zwykle? Przeciez to oznacza koniecznosc wozenia ze soba kola zapasowego i zestawu do wymiany.

 

Ja rozumiem ludzi którzy przechodzą na zwykłe opony z ROF. Moim zdaniem Rof sprawdzają się na szybkich łukach / zakrętach oraz przy dużych prędkościach powyżej 220/230 km/h - wtedy można docenić zalety tych opon oraz ewentualnie w przypadku przebicia.

Przy normalnej jeździe u mnie lepiej sprawują się zwykłe opony. ROF potrafią przy niezbyt równej drodze (mam sportowe zawieszenie) jakoś dziwnie podskakiwać i jest wrażenie jakby opona odrywała się od nawierzchni, do tego czuć każdą dziurę na drodze.

Za 10-20 zł można wykupić assistance opon na rok. Przyjadą i zabiorą koło do najbliższego zakładu oraz często naprawią do określonego kosztu.

Ja nie wożę dojazdówki, lewarka i klucza.

 

Opony XL trochę rekompensują prowadzenie i stabilność w porównaniu do zwykłych opon (do ROF im jednak trochę brakuje, ale jest wystarczająco dobrze). Im większy indeks prędkości i nośności, tym większa sztywność i stabilność opony, ale czuć też bardziej nierówności.

 

Testowałem Nokiany WR w dwóch rozmiarach; 195/65R15 oraz trzy sezony 205/55R16 i nie było najmniejszych problemów z wyważeniem. Rant ochronny rzeczywiście symboliczny (praktycznie go nie ma). Opony bardzo dobre i bardzo żywotne.

 

Jeśli ktoś jeździ prawie tylko po mieście, to można rozważyć zakup opon budżetowych.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Troche nie rozumiem jak mozna run flaty zamieniac na zwykle? Przeciez to oznacza koniecznosc wozenia ze soba kola zapasowego i zestawu do wymiany.

 

Ja rozumiem ludzi którzy przechodzą na zwykłe opony z ROF. Moim zdaniem Rof sprawdzają się na szybkich łukach / zakrętach oraz przy dużych prędkościach powyżej 220/230 km/h - wtedy można docenić zalety tych opon oraz ewentualnie w przypadku przebicia.

Przy normalnej jeździe u mnie lepiej sprawują się zwykłe opony. ROF potrafią przy niezbyt równej drodze (mam sportowe zawieszenie) jakoś dziwnie podskakiwać i jest wrażenie jakby opona odrywała się od nawierzchni, do tego czuć każdą dziurę na drodze.

Za 10-20 zł można wykupić assistance opon na rok. Przyjadą i zabiorą koło do najbliższego zakładu oraz często naprawią do określonego kosztu.

Ja nie wożę dojazdówki, lewarka i klucza.

 

Opony XL trochę rekompensują prowadzenie i stabilność w porównaniu do zwykłych opon (do ROF im jednak trochę brakuje, ale jest wystarczająco dobrze). Im większy indeks prędkości i nośności, tym większa sztywność i stabilność opony, ale czuć też bardziej nierówności.

 

Testowałem Nokiany WR w dwóch rozmiarach; 195/65R15 oraz trzy sezony 205/55R16 i nie było najmniejszych problemów z wyważeniem. Rant ochronny rzeczywiście symboliczny (praktycznie go nie ma). Opony bardzo dobre i bardzo żywotne.

 

Jeśli ktoś jeździ prawie tylko po mieście, to można rozważyć zakup opon budżetowych.

 

zapraszam do lektury http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=40&t=205713

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano (edytowane)

Napiszę tylko tyle, że miałem Nokiany WR Made in Finland i naprawdę zero problemów. Hankook mam Made in Hungary oraz chyba z Korei i też ok.

Po prostu trzeba uważać na Nokiany z Rosji.

Edytowane przez chris99

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
troszkę odejdę od tematu bo nie chcę zakładać nowego tematu powiedzcie mi czy te felgi podejdą do e91 LCI m-pakiet

 

http://allegro.pl/felgi-16-bmw-3-e90-e91-e92-e93-zimowe-kpl-i3502015192.html

 

zaczynam się rozglądać bo cos trzeba będzie zakupić na ten sezon zimy

 

Rozmiar się zgadze - to oryginały z E9x i podejdą na pewno.

Masz fajne auto i może już lepiej rozejrzeć się za R17 (lepiej to będzie wyglądało z M Pakietem).

Jakiej wielkości masz letni zestaw kół?

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Ktos wczesniej pisal, ze w niektorych przypadkach warto rozwazyc zakup opon jakiegos chinskiego, wschodniego producenta np. Goodride. Moim zdaniem lepiej juz wybrac polska Debice, ktora ma naprawde nie zle opony zimowe. No chyba, ze ktos chce kupic 17" na zime, no to chyba Debica takiej srednicy nie robi :P

 

Sorry za brak PL znakow, francuska WIND-a ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ktos wczesniej pisal, ze w niektorych przypadkach warto rozwazyc zakup opon jakiegos chinskiego, wschodniego producenta np. Goodride. Moim zdaniem lepiej juz wybrac polska Debice, ktora ma naprawde nie zle opony zimowe. No chyba, ze ktos chce kupic 17" na zime, no to chyba Debica takiej srednicy nie robi :P

 

Sorry za brak PL znakow, francuska WIND-a ;)

 

No właśnie mam dlatego dylemat... Chociaż dla Niemca pewnie Dębica to opona ze wschodu i tam zachodzą w głowę jak można na tym jeździć :)

Dębice już miałem, uważam że są ok, chociaż te HP są dość drogie (obecnie 270pln za sztukę), w porównaniu do konkurencji...

Dlatego kuszą mnie te GoodRide.....

Z ciekawostek mogę Wam napisać, że znajomy kupił zimówki bieżnikowane do Omegi 2,5td (więc też nie małe auto) i powiedział, że nigdy nie miał lepszych zimówek... faktycznie trzymały się ładnie (były bardzo miękkie), jak z trwałością?! tego nie wiem ale chyba będzie teraz drugi sezon na tych samych jeździł to się zoreintuję.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.