Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 180
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Znalazlem post 1 kolegi, ktory mial problem z wywazeniem tych nokianow, reszta ktora pisala w tym temacie to tylko zdania w stylu "podobno jest problem z wywazeniem opon Nokiana z Rosji" wiec trzeba byc dobrej mysli :)
Opublikowano

nie ma czegos takiego jak problem z wywazeniem...(bo wywazyc mozna wszystko) :D . moze sie trafic ze opona jest zle odlana i faluje , co powoduje ze wywazamy ja , zakladamy na samochod jedziemy ale sa bicia, wracamy okazuje sie ze jest rozwazona i tak w kolko... Wtedy trzeba jechac na test drogowy obrocic pare razy opone na feldze (zgodnie ze wskazaniem maszyny) iwtedy jesli opona przekracza normy - ZAREKLAMOWAC ! . juz pisalem na ten temat setki razy... BMW jest bardzo wrazliwe na zle odlane opony ktore faluja i powoduja bicia na tescie drogowym - Osobowka dopuszcza do 7-8kg , bmw do 3-4kg. Niestety to ze opona bedze miala minimalne odchyly - a Nasze auto pod jego wplywami bedzie dawac znaki zlego wywazenia nie zawsze rowna sie temu ze reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona. Producent zgdonie z wymogami moze pozwlaac na 6kg i co wtedy :D :?: trzeba zmienic auto albo kupic inne opony :?

Nigdy nie mialem z tym zadnego problemu do zakupu pierwszej Bawarii , wtedy okazalo sie ze zawieszenie nie jest tak tolerancyjne jak w pozostalych autach ktorymi jezdzilem .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

a ja uważam, że problem z wyważeniem jest wtedy gdy na stronę musisz nabić nakleić więcej niż 50 gramów... nie sztuką jest nakleić całą paczkę ciężarków na felgę...

wtedy trzeba obracać oponę na feldze aby było można jak najmniej ciężarków nakleić.

Poza tym przy oponach problematycznych okazuje się, że maszyna każe Ci naklejać ciężarki co parę centymetrów...

To jest problem z wyważeniem i takie opony nadają się na śmietnik.

Opublikowano
Macie racje ale jak pisalem poszperalem i znalazlem tylko post JEDNEGO uzytkownika z problemem wywazenia nokanow z rosji na tyle wiec nie doszukiwal bym sie jakiegos problemu na duza skale. Nie tylko Nokian zmienil fabryki przeciez, Michelin czy inni tez to zriobili zeby przyciac koszt produkcji co nie znaczy , ze spadla jakos od razu.
Opublikowano
Ja dzisiaj założyłem na felgi opony Nokian WR A3. Wulkanizator nie miał żadnych problemów z wyważeniem. Mam nadzieję, że jak założę na auto to nie będzie żadnych niespodzianek :)
Opublikowano
Nokiany zdecydowanie wygrywaja ten ranking,sa dobre i zdecydowanie tansze w porownaniu z renomowanymi markami :cool2: Ja tez na koniec miesiaca zakladam WR D3 :norty:
Opublikowano
Jestem po pierwszej krotkiej jezdzie na zimowych nokianach WR A3 205/55/r16 i wszystko ok, nic nie sciaga ani nie ma drgan, wulkanizator nie mial problemow z wywazeniem. Zamawialem u niego prosilem tylko zeby dopilnowal zeby byly 2013 i wzial to z jakiejs tam swojej hurtowni - patrzylem dzis i sa made in Russia.
Opublikowano
Ja tam założyłem Dunlop 3d w ROF jak bóg przykazal, ostatnie dwa sezony zimowe upalalem właśnie 3d na służbowym aucie, rewelacja. Teraz do służbowki tez Dunlopa założyłem tyle ze 4d. Polecam, super na mokrym, na śniegu, ciche na suchym, niezależnie od rodzaju napędu, super kontrola przy wyższych prędkościach porównując z innymi oponami zimowymi.
Opublikowano
UG8, czy Michelin Alpin, bylo nie bylo opony segmentu Premium, choc o slabszych parametrach, inaczej klasyfikowane, co pewnie tlumaczy wlasnie roznice. Od razu napisze ze jezdzilem na wszystkich powyzszych i jest to moja opinia praktyczna, nie poparta zadnymi testami, czy informacjami na ulotkach. Testowalem jeszcze Pirellki, Conti i Bridge, ale tutaj sie nie wypowiadam bo to nie byly aktualnie najnowsze modele. Co do porownania UG7+ i 3D (opony modelowo praktycznie te same okresy rozpoczecia produkcji) 3D duzo lepiej w zakretach i przy wiekszych predkosciach, UG7+ natomiast bez porownania przy startowaniu na mocno zasniezonej nawierzchni i podczas ruszania z kopnego sniegu. Warto pamietac, by porownywac opony o tej samej klasie, a nie segmencie. Opony wlasnie z segmentu Premium jak Goodyear i Dunlop maja dwie klasy opon jezeli chodzi o zime, Standard i HP/UHP. Standard to UG8 i Dunlop WR2 (tegoroczna nowosc), a HP/UHP Goodyear UG8 Performance i Dunlop 4D. Podalem to na przykladnie Goodyear/Dunlop, bo to moj konik. Sory za rozpisanie sie, jak bedziecie mieli jakies pytania z zakresu GY i DU, chetnie pomoge.
Opublikowano

Witamy,

 

Zachęcamy do zapoznania się z rezultatami testów wielu modeli na naszej stronie rezulteo opony pod linkiem:opony zimowe. Jeżeli chodzi o podane wcześniej modele opon to można powiedzieć, że są one z najwyższej półki. Do tak zwanych wiodących marek opon zalicza się: Pirelli, Michelin, Continental, Dunlop, Bridgestone Nokian oraz Goodyear. Zapraszamy do porównania cen opon, by znaleźć jak najkorzystniejszą ofertę.

 

Pozdrowienia od Rezulteo

Wszystkie opony do BMW i najnowsze informacje ze świata opon na http://www.rezulteo-opony.pl


Śledź nas na: Facebooku oraz na Twitterze https://twitter.com/rezulteo_opony

Opublikowano

W końcu udało się założyć opony na felgi (NOKIAN WR D3 z Rosji).

Oponki wyważyły się idealnie, wszystkie max odważnik 15 (felgi stalowe oryginalne BMW).

Opublikowano

Mam pytanie do użytkowników opon Nokian WR D3 2015/55 R16

Czytam opinie o tych oponach i oprócz samych pozytywnych jest kilka negatywnych na temat zachowania opon podczas szybkiej jazdy w zakrętach na suchej oraz mokrej nawierzchni.

Z tych opinii wynika że te opony są bardzo miękkie i samochód zachowuje się niestabilnie.

Będę wdzięczny za opisanie wrażeń z jazdy na nowych oponkach.

 

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)
Mam pytanie do użytkowników opon Nokian WR D3 2015/55 R16

Czytam opinie o tych oponach i oprócz samych pozytywnych jest kilka negatywnych na temat zachowania opon podczas szybkiej jazdy w zakrętach na suchej oraz mokrej nawierzchni.

Z tych opinii wynika że te opony są bardzo miękkie i samochód zachowuje się niestabilnie.

Będę wdzięczny za opisanie wrażeń z jazdy na nowych oponkach.

 

Pozdrawiam

 

Mysle, ze do bardziej dynamicznej jazdy beda lepsze WR A3. Z tego co wiem to ten model lepiej sie zachowuje w zimie na mokrej lub suchej nawierzchni bez sniegu. W dodatku jak podaje producent to wlasnie model A3 jest przeznaczony dla samochodow z wyzszej polki :)

 

Sorry za brak PL literek, francuski Windows :)

Edytowane przez Lukas88

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.