Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Właśnie wrociłem od mechanika. Auto Pali

pali podobno jeszcze nie odpalalem troszke wypilismy a jeszcze po drodze sie kumpel napatoczyl i cos tam jeszcze. podobno pompa byla dobra 150 zlotych wzieli za czyszczenie i jakis zawor co doprowadza paliwo jest zepsutyale nie wiem o co chodzi cos mi mowil ze jakiz zawor na wężu przed pompa wusokiego cisnienia jak go ustawi w zlej pozycji to nie przepuszcza czy lapie powiertrze nie wiem. jutro jeszcze bede z nim gadal. W kazdym razie gosc wyglada na ok. Jutro cos wiecej pomoge. pozdrawiam

Opublikowano
Być może. Nie wiem jak to sie dokładnie nazywa. Gość sam nie wiedzial jak. Postaram sie zrobic zdjecie w wolnej chwili i podrzucic. pozdrawiam i dzieki za pomoc.
Opublikowano
Wygląda to tak https://imageshack.com/i/jjebp9j https://imageshack.com/i/0ut5olj zostało to zaslepione nie wiem za co jest to odpowiedzialne znajduje sie na wężu ktory chyba odprowadza paliwo z powrotem do baku i chyba reguluje cisnienie. Gość to odciął nie wiem czy jest to potrzebne, nie mam pojęcia jak to sie nazywa i gdzie to kupić. Nie wiem czy to wina tego bo dzisiaj znowu miałem problem z odpaleniem. Chyba jest pompa progowa do wymiany bo jak jade to słysze takie stukanie jakby spod auta z czestotliwoscia tykania zegara, chociaz ostatnio nawet większą. Raz słychac to stukanie innym razem nie. Pozdr.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

O masakra, to jest właśnie ogranicznik, jak gość mógł takiego druta zrobić? :mad2:

Przecież w taki sposób zarżniesz nawet nową pompe progową...

Nowa pompa progowa nabija sporo wyższe ciśnienie niż 4 bary, dlatego masz ten ogranicznik.

Jak ciśnienie wstępne jest za niskie, to zaciska się wężyk za nim, żeby stwierdzić czy on przepuszcza za wcześnie czy pompa jest za słaba.

Jak po zaciśnięciu ciśnienie wzrośnie, to pompa dobra, ogranicznik zły, a jak nic się nie stanie, to pompa zła, ogranicznik raczej ok, choć zdarza się że oba elementy nie domagają.

Twój ogranicznik wygląda jak totalna rzeźba, więc lepiej podłącz to tak jak fabryka przykazała, i załóż nowy ogranicznik.

Jakby coś, to inpa robi odczyt z ciśnienia wstępnego, i tam można wszystko ładnie posprawdzać.

 

EDIT:

Stukanie takie raz szybciej, raz wolniej itp to pompa od webasto, jest to pompa impulsowa, tak właśnie cyka delikatnie, ale jest to odczuwalne pod nogami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.