Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnimi czasy autko zaczelo mi ciężko palic na zimnym silniku. Pod maska było mokro przy filtrze paliwa, okazało się ze kruciec od obudowy filtra jest pekniety, zrobiłem to i przy okazji wymieniłem przewody bo były już sparciałe i ucieszony pojechałem do domu :P Wstaje rano a tu dalej to samo... Noz ku*wa :? Wczoraj mi się zdazylo ze obroty przez ok minute falowaly na postoju, zdazylo mi się pierwszy raz (mam nadzieje ze ostatni), i na dodatek wskazowka od zbiornika paliwa czy jade czy stoje raz pokazuje dobrze a raz sobie wedruje do do pelna i potem pokazuje +10 15l od stanu faktycznego. Wydaje mi się ze to wszystko ma ze sobą związek i nie mogę znaleźć przyczyny ;/ Ktos cos poradzi?

 

Na cieplym silniku pali dużo lepiej

Opublikowano

Musisz podpiać pod INPĘ-sprawdź błędy,ciśnienie pompki progowej itp.

A co ze świecami żarowymi-sprawne sa?

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano
Błedów brak, swiece sprawne. Po zatankowaniu auta objawy ustaja, pozostaje tylko warjujaca wskazowka od paliwa, podejzenia padaja na pływak który mogl się przyciąć. Tak wiec problem z odpalaniem rozwiązany, ale tu pojawia się dalsza czesc.. Wlasnie przy spadku paliwa do ok 30l znow się pojawiają objawy jak wyżej opisałem. pompka paliwa wymieniona na ori.. i przy 15l potrafi stanac i poki nie zalejesz dalej nie pojedziesz
Opublikowano
Bo wymieniłem wszystkie możliwe ;) dzięki panowie, jutro jedzie na warsztat. Jeszcze 2 pytanko bo w tamtym dziale mało osob się udziela, poszukuje czarnych znaczkow karbonowych. na mache latwo dostać ale nigdzie nie mogę znaleźć na tylna klape.. :evil: wiem ze rozni się rozmiarem bo jest mniejszy i nie ma bolców. ktoś cos wie?
Opublikowano
Znajdź kogoś kto Ci obklei Twoje. Dużo taniej i też ładnie wygląda. Zobacz zresztą w mojej galerii. Cena za znaczek u mojego znajomego to 5 zł. Mam obklejony znaczek na masce, klapie i wszystkich felgach. Wytrzymuje zimę, karcher itd.
Opublikowano
no wygląda dużo lepiej, ale u mnie już przedni taki dowalony ze nawet napisy poodchodzily nie wiem co poprzedni wlasciciel z nim robil :) no i bardzo chętnie bym skorzystal z twojej rady i usług Twojego kolegi a wczoraj już zamowilem znalazłem komplet :lol:
Opublikowano
Spoko :cool2: Ja nie mówiłem, że u mojego kolegi masz robić tylko podałem jako przykład i jak można to zrobić dużo taniej. Faktem jest, że jak u Ciebie zeszły napisy to średnio by to wyglądało :D
  • 4 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Napisz kolego jaka byla przyczyna. Mam ten sam problem. Przy 15l nie odpala

Szukajka nie gryzie, 99% padnięta pompa w baku.

Opublikowano
Dzieki Shadow69 tez tak przypuszczalem bo jak kreci to tak jakby nie dostawal paliwa a że aku też mam nie pierwszej młodości to długo nie kręci :D . Jutro jade do mechanika niech to sprawdzi bo kolega mi mowil ze to moze tez byc przyczyna wtryskow. Co do pompy to warto kupic uzywke czy lepiej dolozyc i zainwestować w nową. Nie chce sie pchac w koszty, nie wiem czy nie sprzedam auta w tym roku. Jest nowa na allegro za 324 zeta http://allegro.pl/pompa-paliwa-bmw-e46-e90-e39-2-0d-1-8d-2-5d-3-0d-i3917336238.html. Z góry dzieki za pomoc. Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja pompe kupiłem używaną, ale oryginał, 2 lata jeździ i ma się dobrze.

Co do zamienników takich po 100pln, to bym się bał, ta co podesłałeś wygląda dobrze, ale znowu czy jak brać zamiennik za 300, to nie lepiej dołożyć stówkę i kupić ori?

Opublikowano
Witam. Okazalo sie ze padla pompa wtryskowa. Mam pytanie, podobno jest mozliwosc jej regeneracji. Mial ktos moze juz taki przypadek. Ile cos takiego moze kosztowac, jak dlugo potrwa. pozdrawiam
Opublikowano
Regeneracja jakieś 250-300 zł zależy gdzie. Jak masz oryginalną to zregeneruj ją. To będzie najlepsze wyjście. Czas do tyg z wysyłką
Opublikowano
Dzięki Kuba. Tak tez zrobie. A powiedz trzeba rozbierac cały rozrząd. Da sie ją jakoś łatwo wyciągnąć, nie trzeba przy tym nic innego wymieniać, jakieś uszczelki lub coś w tym rodzaju?
Opublikowano
W 3.0d nie ma pompy wtryskowej tylko jest pompa wyskiego ciśnienia,regeneracja za 250-300?za taką kwote to w grę wchodzi jedynie uszczelnienie bo komplet uszczelek kosztuje w okolicach 100zł plus minus.
Opublikowano
Dowiadywałem się że kompletna regeneracja mojej pompy to 1000zł.więc kolega wyżej ma racje że za 200zł to tylko uszczelki można zmienić. Przy wyjęciu pompy nie trzeba ruszać rozrządu tylko zaznaczyć położenie wałka ale nie radzę tego robić komuś kto nie wie o co chodzi.
Opublikowano
Pompa nie podaje paliwa, lub podaje zbyt małe ciśnienie na wtryski z tego co mi mówił mechanik. Zaznacze tylko że nie jest to jakiś wykwalifikowany zakład, gość jest młody, dopiero zaczyna przygode z autami. Tak czy owak mam nadzieje ze to ta pompa. Myślałem że to pompka paliwa w baku bo gdy było poniżej 15l to nie palił ale wyciągnął pompke , przeczyścił jakieś sitko w baku wsadził i ponoć daje dobre ciśnienie. Co do tych uszczelek to pomoże to coś? Może nieszczelna była, brała powietrze i dlatego nie chce palić i wystarczy te uszczelki zmienić? 1000 zeta za kapitalny remont to kupe kasy na allegro za 400-500 juz kupi ponoć zregenerowaną.
Opublikowano
Szczerze mówiąc to ja wolałbym żeby to była wina pompki w baku lub progowej niż pompy wysokiego ciśnienia.Wymiana samych uszczelek może tez pomóc.Nic nie wiadomo do puki ktoś nie sprawdzi pompy na stole.Regeneracja regeneracji nie równa, te z alegro za 500zł. mają pewnie wymienione tylko uszczelki albo w ogóle nic tam nikt nie robił.Loteria :?
Opublikowano
Te z allgero poprostu są wkładane na stół i jeżeli działa to sprzedawana jest jak po regeneracji.jeżeli masz możliwośc wglądu na parametry silnika na komuterze to sprawdz jak narasta ciśnienie w listwie wtryskowej i napisz.Sama pompa to praktycznie ostatni element gdy samochód nie zapala,regulator czujnik ciśnienia wtryskiwacze to najpierw trzeba sprawdzić.
Opublikowano

Ja bym w tym przypadku zahaczył o dwa tematy:

1) jeżeli to pompa CR, to zagadałbym z Bogdanem Podkowińskim (Diesel Service). Bardzo dokładny gość, najlepszy pompiarz w mazowieckim lub może i w Polsce. Ja zapłaciłem za swoją w pełni zregenerowaną (tylko korpus został stary) 650 zł rok temu. Ewentualnie można pokusić się o kupno części (np na Krakowiaków w Warszawie) i złożyć lub dać do złożenia. Cena stanowczo sporo niższa niż te 1000 zł

2) może to jednak regulator ciśnienia a nie pompa? Objaw podobny do nie trzymania, a stawiałbym bardziej na niego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.